Nee helaas. Met m'n stomme kop niet gecopy-et. Ben trouwens gestopt met m'n columns op de FP. Laat me niet langer piepelen. Volgens MDJO moest het niet de tong80 show worden. Ha ha ha. Ze zoeken het maar uit. Ik gun ze m'n briljante bescheidenheid niet langer.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:47 schreef Socios het volgende:
Heb je column in kwestie wel op FOK! geplaatst?
Heel goed, sowieso de FPquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:55 schreef tong80 het volgende:
Nee helaas. Met m'n stomme kop niet gecopy-et. Ben trouwens gestopt met m'n columns op de FP. Laat me niet langer piepelen. Volgens MDJO moest het niet de tong80 show worden. Ha ha ha. Ze zoeken het maar uit. Ik gun ze m'n briljante bescheidenheid niet langer.
@DJMO bedoel je?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee helaas. Met m'n stomme kop niet gecopy-et. Ben trouwens gestopt met m'n columns op de FP. Laat me niet langer piepelen. Volgens MDJO moest het niet de tong80 show worden. Ha ha ha. Ze zoeken het maar uit. Ik gun ze m'n briljante bescheidenheid niet langer.
Verder trusten maat. Blaasontsteking en zo neemt nu de overhand. Snif en snuitje duikt onder de wol. Laters en dikke hug.
Dit heeft @DJMO zeer goed gezien. Mijn complimentenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder trusten maat. Blaasontsteking en zo neemt nu de overhand. Snif en snuitje duikt onder de wol. Laters en dikke hug.
Bedoelt U.quote:
De blinde complimenteert de slechtziende.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heeft @:DJMO zeer goed gezien. Mijn complimenten
Geniet van je blaasonsteking.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
De blinde complimenteert de slechtziende.
Je mag het laatste woord hebben. Dat is vaak met desolate stuiptrekkingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geniet van je blaasonsteking.
Lief van je.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag het laatste woord hebben. Dat is vaak met desolate stuiptrekkingen.
Stop eens met jezelf steeds weer voorstellen newbie.quote:
Sorry ben dronkenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stop eens met jezelf steeds weer voorstellen newbie.
Kan ik me niks bij voorstellen.quote:
Tot morgen tongquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen.
Tot morgen. Dikke kus aan de poeslieve kater.
Weltrusten brother.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |