Klopt, maar met zoveel kinderen is het wel handig dat je de basis kent. Stel dat één van de kinderen naar de dokter moet, of naar het ziekenhuis.. In Nederland kunnen de meeste mensen wel wat Engels, maar is dat in Spanje ook zo?quote:
Ja, jonge kinderen op school, die pikken dat binnen no time op.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:05 schreef June. het volgende:
Die kleine kids leren het snel en kunnen vertalen voor ma en va
Ik denk dat ik jou werkelijk nog nooit iets positiefs heb horen zeggen over de Jeliesquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Klopt, maar met zoveel kinderen is het wel handig dat je de basis kent. Stel dat één van de kinderen naar de dokter moet, of naar het ziekenhuis.. In Nederland kunnen de meeste mensen wel wat Engels, maar is dat in Spanje ook zo?
Jawel hoor, hier boven. Dat ik het ze gun Maar dit is toch gewoon puur praktisch of niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou werkelijk nog nooit iets positiefs heb horen zeggen over de Jelies
Ik durf jou niet te zeggen hoeveel Spaans die lui spreken, ik ken ze niet en ik zou zo niet durven zeggen dat ze geen woord spreken of daar niet hard aan aan het werken zijn. Het zou zomaar kunnen dat ze zich geen seconde verstaanbaar kunnen maken en die kinderen ook niet. Het zou ook zomaar kunnen dat ze daar al tijdenlang mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jawel hoor, hier boven. Dat ik het ze gun Maar dit toch gewoon puur praktisch of niet?
Je hebt gelijk Nouja, nogmaals, ik hoop dat ze allemaal snel hun plek gevonden hebben daarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf jou niet te zeggen hoeveel Spaans die lui spreken, ik ken ze niet en ik zou zo niet durven zeggen dat ze geen woord spreken of daar niet hard aan aan het werken zijn. Het zou zomaar kunnen dat ze zich geen seconde verstaanbaar kunnen maken en die kinderen ook niet. Het zou ook zomaar kunnen dat ze daar al tijdenlang mee bezig zijn.
Ik durf jou wel te zeggen dat jij daar evenveel zinnigs over kan zeggen, dus waar lullen we nou over?
Ik vond de Kraantjes ook altijd leuk! Ik had bij de Kraantjes altijd het idee dat ze echt het doorsnee gezin waren, met ruzies, goedmaken, grote gebeurtenissen vieren etc zoals echte mensen dat ook doen. Mensen die aan de ene kant schreeuwende ruzie met hun pubers hebben, maar aan de andere kant ook alles doen om zo'n kind een mooie verjaardag te geven en in tranen zijn om hoe moeilijk ze het die kinderen maken met hun scheiding en alles.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Nouja, nogmaals, ik hoop dat ze allemaal snel hun plek gevonden hebben daar
Leuk dat de Kraantjes ook weer op tv komen
Haha exact mijn puntquote:
Ik ook eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vond de Kraantjes ook altijd leuk! Ik had bij de Kraantjes altijd het idee dat ze echt het doorsnee gezin waren, met ruzies, goedmaken, grote gebeurtenissen vieren etc zoals echte mensen dat ook doen. Mensen die aan de ene kant schreeuwende ruzie met hun pubers hebben, maar aan de andere kant ook alles doen om zo'n kind een mooie verjaardag te geven en in tranen zijn om hoe moeilijk ze het die kinderen maken met hun scheiding en alles.
Eigenlijk het enige gezin wat voor mij een 'normaal' gezin was, dat wil zeggen met dingen die ik zelf herken. De buddenbruck tokkies of de Jelies in de here zijn ook wel leuk om naar te kijken, maar totaal niet herkenbaar
Ik vond ze ook leuk. Kwamen het meeste overeen met mijn eigen "grote" gezin (4 kinderen is natuurlijk peanuts vergeleken met die gezinnen). Met inderdaad soms schreeuwende ruzies maar er alles aan doen om je kinderen gelukkig te maken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vond de Kraantjes ook altijd leuk! Ik had bij de Kraantjes altijd het idee dat ze echt het doorsnee gezin waren, met ruzies, goedmaken, grote gebeurtenissen vieren etc zoals echte mensen dat ook doen. Mensen die aan de ene kant schreeuwende ruzie met hun pubers hebben, maar aan de andere kant ook alles doen om zo'n kind een mooie verjaardag te geven en in tranen zijn om hoe moeilijk ze het die kinderen maken met hun scheiding en alles.
Eigenlijk het enige gezin wat voor mij een 'normaal' gezin was, dat wil zeggen met dingen die ik zelf herken. De buddenbruck tokkies of de Jelies in de here zijn ook wel leuk om naar te kijken, maar totaal niet herkenbaar
Diamonds reflecteren, ze stralen zelf geen licht uitquote:
In Ik vertrek zijn vaak mensen te zien die emigreren omdat ze klaar zijn met dat gejaag en gehaast in Nederland.quote:Op woensdag 24 mei 2023 06:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel ja.
Ik vind het ook heel leuk dat ze de sprong naar Luxemburg gewaagd hebben. Ik denk dat Linda het daar wat rustiger heeft. Het leven daar is toch niet zo gejaagd als dat het hier is. En Luxemburg is gewoon haske tof en prachtig
Shine is dan ook schitteren en niet stralenquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Diamonds reflecteren, ze stralen zelf geen licht uit
Ik denk dat ze het harde werken wel gewend zijn. Als je zag hoe de lang de dagen waren die vader Kraan maakte... Poeh. En dan nog thuis komen met een stel kids om je heen. Mij niet bellen hoor. Linda vaak een roedel kinderen onder haar hoede plus huishouden, lijkt me ook pittig.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In Ik vertrek zijn vaak mensen te zien die emigreren omdat ze klaar zijn met dat gejaag en gehaast in Nederland.
En vervolgens blijkt dat wonen in buitenland met zo'n gastenverblijf ook ontzettend hard werken is en het toch ook wel tegenvalt.
En die mensen hebben niet 8 kinderen
Zitten natuurlijk leuke kanten aan maar ik vraag me af of die opwegen tegen de nadelen.
Altijd december.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:50 schreef _The_General_ het volgende:
Wanneer zal dit nieuwe seizoen starten?
Ik denk in de zomervakantie,staat ook op de site die ik heb gepost..quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:50 schreef _The_General_ het volgende:
Wanneer zal dit nieuwe seizoen starten?
Nu dus ook in de zomer,weet niet of er in het najaar ook weer op tv komtquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu dus ook in de zomer,weet niet of er in het najaar ook weer op tv komt
Ben even wezen spieken, zelfs de pose van de kinderen op de foto wordt in den treuren geanalyseerd en afgekraaktquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:45 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Haha. Die kunnen weer helemaal los zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |