Ja beetje raar dat het idd pas eind augustus is.. volgens mij zijn de opnamens al klaar.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Veel te laat voor traditionele kijkers, nu al geen zin meer in, een zomereditie van EHV hoort in juli-augustus en de wintereditie in december.
Precies en het is juist een soort programma dat als opvulling telt voor de vakanties van. Tussen 19.00 en 20.00 uur. Hmmm, kennelijk zit de NPO in zwaar weer en hebben ze nog geen vervanger voor dat tijdslot (vervanger DWDD van ooit). Armoe troef!quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja beetje raar dat het idd pas eind augustus is.. volgens mij zijn de opnamens al klaar.
Regio midden gaat dan al weer een week naar school.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja beetje raar dat het idd pas eind augustus is.. volgens mij zijn de opnamens al klaar.
Zuid ook.. zal wel een reden voor zijn dat het pas eind augustus isquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Regio midden gaat dan al weer een week naar school.
Zuid gaat idd vanaf de 28ste weer naar school... wat bizar qua timing.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zuid ook.. zal wel een reden voor zijn dat het pas eind augustus is
Heb Kro.ncrv bericht gestuurd op insta waarom het niet in juli op tv komt maar pas in augustusquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zuid gaat idd vanaf de 28ste weer naar school... wat bizar qua timing.
Ik vind het wel aardig dat ze beginnen als precies mijn vakantie begint.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zuid gaat idd vanaf de 28ste weer naar school... wat bizar qua timing.
Volgens mij wel ja. De zomervakanties beginnen dit jaar gewoon wat vroeger.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:05 schreef Ronaldussen het volgende:
De zomereditie was altijd al in augustus, toch? Of vergis ik me nu?
Wow, petje af hoor. Wát een onderneming sowieso, laat staan met een enorm gezin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:39 schreef [url=https://forum.fok.nl[quote] [b]Op vrijdag 11 augustus 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
Een huis vol-familie de Kraantjes runnen nu camping in Luxemburg:
Priscilianoquote:Maak kennis met het gezin Wildeman van moeder Priscilla en haar man Lukas, hier omringd door (vlnr) Prisciliano (11), Giovanna (6), Luciano (13), Joshua (9), Vincenzo (19), Ginger (15) en Chavella-Rafaelle (17)
Godsamme nee niet weer van die pretentieuze namen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef maily het volgende:
Priscilla geniet van haar grote gezin; als kind was ik vaak alleen, mijn kinderen zijn dat nooit
[..]
Prisciliano
Premium-artikel.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
2 Teckels Ik ga dit seizoen weer kijken na een paar seizoenen te zijn afgehaakt
En die namen....mijn hemel
Prisciliano HAHAHAHAquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef maily het volgende:
Priscilla geniet van haar grote gezin; als kind was ik vaak alleen, mijn kinderen zijn dat nooit
[..]
Prisciliano
Premium-artikel.
Sowieso, de meeste namen die op -ano, -ino eindigen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:06 schreef Ceviche het volgende:
Priscilliano, wat een naam.
Als ik Isabella zou heten noem ik mijn kind toch ook niet Isabelliano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |