we houden je op de hoogte van de Rob handdoek toestand, ik mag je geen goede werkdag wensen want dan waarschuwing, dus doe ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, Cos tot vanavond, ik mag even naar Gent op en neer.
Succes vandaag met moppersmurf en de rest van het geteisem
Welkom op lazy Friday
Laters
Suc6 tot later!!🖐quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Welkom op lazy Friday
Laters
Vergeet geen broodje martino uit te halen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Welkom op lazy Friday
Laters
Gent ? Misschien kom je Nawell wel tegen !quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Welkom op lazy Friday
Laters
Zo noem ik het ookquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:23 schreef Jockari het volgende:
Rob reed 50 jaar geleden met een Puch (hij spreekt het uit als een "Poeg").
Zuid Holland Den Haag hier en we zeggen Poeg al kende ik iemand die bij hoog en bij laag beweerde dat het putsj was maar die sprak Volkswagen Passat ook op zijn Nederlands uit.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:29 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Goh! Zuid-Holland hier en wij zeggen ook “Pug”.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen wel gewaarschuwd worden dat ze niet over het binnenkomen in t huis mogen hebben.quote:
Altijd handig voor de videoredactie. Op Rob kunnen ze makkelijk effe de focus testen die beweegt toch niet.quote:
Chiara heeft nog wel leuke opmerkingen. Rob eruit met een schop onder de gat. Ik kan mij zomaar voorstellen dat als die sfeerdrukkende werking van hem weg is de jongere misschien eindelijk wat losser gaan komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgende week of Rob of Chiara exit denk ik
alhoewel ikke liever Jolien eerder zie vertrekken dan Chiara, dat van twee bondjes profiteren moet ik al helemaal niet, zo'n kontenlikker typje
hey spammer wieberenquote:
Nou in dit Zuid Holland was het ook een poeg hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:29 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Goh! Zuid-Holland hier en wij zeggen ook “Pug”.
Groningen ook poegquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:22 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou in dit Zuid Holland was het ook een poeg hoor.
.quote:Danny 67%
Jason 24%
Michelangelo 9%
We zien het morgen wel. Deze poll zegt dit, die zegt dat... ik hoop gewoon dat Danny vertrekt!quote:
blijftquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is dit van : wie gaat naar huis of wie blijft er?
jammer voor je, maar Danny is als eerste veilig zaterdagquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
We zien het morgen wel. Deze poll zegt dit, die zegt dat... ik hoop gewoon dat Danny vertrekt!
Naaah. Jason is als eerste safe en Danny vertrekt. Die polls zeggen uiteindelijk niks.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jammer voor je, maar Danny is als eerste veilig zaterdag
alles voor die romance tussen hem en Chiara mogelijk te maken, BB moet Love Island worden!!!!!!
hahahahahahaquote:
opgericht door mij, welke programma's gaat hij na BB doen, misschien wel Robinsonquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahahahahaha
welke poll zegt dat Danny blijft, een fan facebook pagina van Danny?
ja daar komt niet meer uit dan ahummm jaa hmmmquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
jaknikker Jolien nu weer in de ''love charlotte'' modus
Volgens mij was ze geschrokken van robquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:44 schreef Monique___ het volgende:
dada en chichi in de badkamer over rob en ali
ali voelt zich super klote maar rob is nog steeds boos zegt chiara.
(konden we zien bij de bank vanmorgen)
chi zegt ook hij moet zich niet laten afblaffen (ali)
char komt er ook bij nu.
Ze weten niet of ze nog moeten praten nu.
da denkt dat ali meer met zichzelf zit dat hij is uitgevallen tegen een oudere man
da vindt dat ze gister goed gehandeld hebben. (?)
cha geeft aan dat ze is geschrokken een een kant van ali heeft gezien zo van wow
maar nemen hem niet kwalijk dat hij dat heeft gedaan.
Jolien nu ook erbij, vindt ook dat je niet zo kunt schreeuwen. vond allebei te.
char zegt op het moment dat iemand begint met scheldwoorden...
ali was rustig eerst
Jolien; ja oke ja dat vind ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |