Lin toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:26 schreef Monique___ het volgende:
zie ja ali geeft hem de munt voor de martino, ias heeft te weinig munten.. kan alleen de brief van 2 munten pakken
edit: lili pakt het voor hem!
ali wil bijleggen aan het verjaardagspakket, hoorde net chichi ook al zoiets zeggen.
Heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:28 schreef Monique___ het volgende:
jaq zei gister al dat ze haar laatste munt bewaart voor de douche morgen en niet gaat uitgeven.
Mopper smurf is nog steeds op oorlogspad met zijn natte handdoek obsessiequote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:30 schreef Monique___ het volgende:
rob loopt met een gezicht op onweer rond en gaat niet eens aan de kant voor het pakket
nou ik ben benieuwd.. die wilde aan de ontbijttafel de onderste steen naar boven krijgen over de handdoekquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mopper smurf is nog steeds op oorlogspad met zijn natte handdoek obsessie
Goedemorgen, Rob zo klagen dat hij niet rustig koffie kan pakkenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mopper smurf is nog steeds op oorlogspad met zijn natte handdoek obsessie
Potje boksen tussen Ali en Robquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:32 schreef bpi het volgende:
Zouden ze de boksring terug zetten in de game room?
tja die zat er toen ook net in? is toch 2 weken terug alweer volgens mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:35 schreef Kayro het volgende:
Hoe pakt chayron dit op?
Chiara en jolien vinden het vreemd en erg dat chayron geen bericht van thuis in the wall heeft gehad...
Dit pakket is de helft qua prijs, en leuker--> feestelijker met ballonnen enz.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:33 schreef Monique___ het volgende:
lekker met ballon overgooien straksze hebben weer spelopties
In 1951 in sandwichbar Quick, op het ogenblik dat het De Coninckplein het uitgaansmekka van Antwerpen was, maakte Albert het eerste broodje martino. Even smakelijk als zijn broodje vertelt De Hert het verhaal van zijn martino, die zijn naam dankt aan voetballer Theo Maertens.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:36 schreef Monique___ het volgende:
Is martino iets belgisch?
Ik ken wel filet americain, maar de naam martino , nooit van gehoord
Confushionquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:37 schreef Kayro het volgende:
[..]
Dit pakket is de helft qua prijs, en leuker--> feestelijker met ballonnen enz.
Waarschijnlijk ook om hier weer irritatie bij op te wekken..?
Want oneerlijk voor chayron
Wat bezield die man toch, heeft hji niet door dat hij het voor zichzelf verpestquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:30 schreef Monique___ het volgende:
rob loopt met een gezicht op onweer rond en gaat niet eens aan de kant voor het pakket
Nee hij is alleen overtuigd van zijn eigen gelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat bezield die man toch, heeft hji niet door dat hij het voor zichzelf verpest
I know maar het zit bij BB in de kleine dingen 😆😉quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja die zat er toen ook net in? is toch 2 weken terug alweer volgens mij.
chay had een pakket met meer inhoud..
Gaat hij nog wel terug krijgen. Dat pikken ze op een gegeven moment niet meer dat zagen we gisteren wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee hij is alleen overtuigd van zijn eigen gelijk
Broodje met filet américaine, martinosaus, gesneden ui en augurk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:36 schreef Monique___ het volgende:
Is martino iets belgisch?
Ik ken wel filet americain, maar de naam martino , nooit van gehoord
Goed verslag!! Lekker weggetypt thanks!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:42 schreef Monique___ het volgende:
rob nu tegen chiara bij de bank: het zit hem helemaal niet lekker van gisteravond, grote smoel had hij (ali) en hij zei allemaal dingen die niet waar zijn, eerst grote bek geven en dan later toegeven dat hij een zeiknat washandje erin heeft gelegd maar dat zegt hij niet bij jullie in de kamer he!
maar we hebben het uitgepraat he, ik vind het gewoon smerig, het stinkt als de hel.
het is een handdoek die ligt er al minimaal 3 dagen in, maar weet je ik hou erover op dan ben ik straks de ouwe zeikerd. Ik heb hier in geen 4 weken iets bepaald, en ik heb respect voor jou nou dat weet ik wel dat hoef je niet 10 keer te zeggen. maar nogmaals we hebben het uitgepraat nu zijn me weer dingen duidelijk geworden en ik ben er klaar mee!
dank jequote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:43 schreef Kayro het volgende:
[..]
Goed verslag!! Lekker weggetypt thanks!!
Heb je zeker, zit hier met de gsm meestal steno te type🤪🤣quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik probeer zo snel mogelijk mee te typen haha denk dat ik zo goed als alles wel heb wat hij zei.
O o die man is bezig zijn eigen graf te graven daar in het huisquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob is die grote smoel van Ali helemaal zat met zijn mooie praatjes
Komt met dingen die niet waar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |