Heb vorig jaar niet gekeken. Nu dit jaar wel weer. Tis ook wel een beetje Big Brother die de boel plat slaat. Waarom liggen ze om half 10 al op bed. Kom op zeg.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:30 schreef cindy11 het volgende:
Ik kom er maar niet in dit jaar...
Blijf kijken en hopen nog , maar vind het tot nu toe lijken op trekken aan een dood paard.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:37 schreef ledn81 het volgende:
voor 12u iedereen al tukken, terwijl er iemand zijn 23e levensjaar op het punt staat te beginnen.
Blijft een aparte en saaie groep.
Vorig jaar hadden ze zelf neptaarten gemaakt, letters geknipt van allerlei bende en stonden ze te dansen voor de oven toen die versprong naar 0:00
En dat was zelfs voor het zoontje van het nichtje van Grace bij wijze van...![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:41 schreef suzi1 het volgende:
maar ze gingen toch de boel vanacht verstieren?
yep, ze hebben slingers gemaakt met sweet 16quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:41 schreef suzi1 het volgende:
maar ze gingen toch de boel vanacht versieren?
Febo werkt er ook aan mee, ze doen ook gewoon op verzoek het licht uit.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:38 schreef marky het volgende:
[..]
Heb vorig jaar niet gekeken. Nu dit jaar wel weer. Tis ook wel een beetje Big Brother die de boel plat slaat. Waarom liggen ze om half 10 al op bed. Kom op zeg.
Laat hem er dan een spel voor spelenquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:45 schreef odie22 het volgende:
waarom moet ias wat krijgen, zoiets moet je verdienen
chiaraquote:
als je wint komt er misschien een feestje, als je verliest vertrek je direct mijn huisquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Laat hem er dan een spel voor spelen
Lekker slipe Kodi.quote:
Hij gaf zondag al aan dat hij weg wilde en het niet leuk zou vinden als hij terug zou komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:07 schreef ben34567 het volgende:
Jason kan die boost van zaterdag wel gebruiken want hij herhaalt steeds vaker of hij hier wel nog wil blijven
Hij speelt soms ook een beetje toneel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gaf zondag al aan dat hij weg wilde en het niet leuk zou vinden als hij terug zou komen.
Die jongen heeft het daar volgens mij echt niet naar zijn zin.
Volgens mij verveeld hij zich de t*ring.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gaf zondag al aan dat hij weg wilde en het niet leuk zou vinden als hij terug zou komen.
Die jongen heeft het daar volgens mij echt niet naar zijn zin.
Ja, en wetende dat de meeste je weg willen hebben maakt het er niet leuker opquote:Op vrijdag 3 februari 2023 07:22 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij verveeld hij zich de t*ring.
Maar hij wilde echt weg de vorige keer.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 07:19 schreef engine het volgende:
[..]
Hij speelt soms ook een beetje toneel.
hij gaat iedereen langs voor alle zekerheid. is wel een goede deal voor 1 coinquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:19 schreef Hunter het volgende:
Jason koopt iets, maar misschien is het specifiek voor iemand anders
begint weer gezellig, zometeen nog een robje erbij over de doodzonde van de natte handdoekquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:20 schreef Kayro het volgende:
Jaqc. Klaagmuur
Wordt er schijtziek van dat geobserveerd gedoe bij die Wall..
Geobsedeerdquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:20 schreef Kayro het volgende:
Jaqc. In de Klaagmodus
Wordt er schijtziek van dat geobserveerd gedoe bij die Wall..
Lonne tochquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:16 schreef lonneberga het volgende:
Saaie bende,ik wil zien dat Ali die ouwe zeikerd een pestklap geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |