abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207833516
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:20 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Vooral bij vrouwen :N :r
En ze hebben het vaak zelf niet eens door.
[..]
Inderdaad.
Die bijvoorbeeld.
Als kind nog weleens een aantal keren gevlogen toen er in het vliegtuig nog gerookt mocht worden. :r
pi_207833566
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:27 schreef Halcon het volgende:
Als kind nog weleens een aantal keren gevlogen toen er in het vliegtuig nog gerookt mocht worden.
Twintig jaar geleden kwam ik als jong broekie als stagiaire op een werkplek.
Daar zag het ook blauw.

En ik was echt bang voor mijn stagebegeleider.
Ik schrik er weer van als ik haar in gedachten voor me haal.
Gezicht geplamuurd om die rimpels te verbloemen, haren zagen er uit als de touwtjes bij de touw-trek-kraam op de kermis, zware bromstem en gewoon in een gesprek een peuk voor je neus opsteken.
Bah wat was die vrouw ordinair.

Stage wel gehaald ;)
pi_207834585
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee.

Wat ik vooral vervelend vond is de allesoverheersende geur en het junkiegedrag. Half uur in de auto en dan ergens moeten stoppen omdat er gerookt moet worden. Vliegveld niet goed en wel geland en dan meteen stressen of er ergens een hok is om de stinkstok op te steken. Al aan de late kant op het vliegveld en dan niet meteen door naar de controle, omdat er eerst een stinkstok opgestoken moet worden, omdat er mogelijk daarna een paar uur niet gerookt kan worden.

Etc.
Zelf gerookt tot september 2020, maar sinds ik ben gestopt met peuken, merk ik dit ook, ja, nondeju. :D Uit eten, hop na het voorgerecht een peuk, dan het hoofdgerecht, hoppa, weer een peuk. Zit je dan terwijl al je maten - als ik met vrienden ergens een hapje eten ben bijv., want ze roken allemaal nog - buiten staan te paffen. Verjaardagen net zo, iedereen weer naar buiten. Vrouw en ik zitten geregeld alleen binnen _O-

Toch boeit het me allemaal niet, ook niet als mijn vrouw zou gaan roken (heeft ze nooit gedaan). Zou ook hypocriet zijn, want 1. zelf jarenlang gerookt en 2. ik blow nog af en toe.
pi_207837509
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Zou roken voor jullie reden zijn om iemand als date of partner af te wijzen?
Of juist niet?
Ja.
pi_207837738
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:59 schreef DjVero het volgende:

[..]
Zelf gerookt tot september 2020, maar sinds ik ben gestopt met peuken, merk ik dit ook, ja, nondeju. :D Uit eten, hop na het voorgerecht een peuk, dan het hoofdgerecht, hoppa, weer een peuk. Zit je dan terwijl al je maten - als ik met vrienden ergens een hapje eten ben bijv., want ze roken allemaal nog - buiten staan te paffen. Verjaardagen net zo, iedereen weer naar buiten. Vrouw en ik zitten geregeld alleen binnen _O-

Toch boeit het me allemaal niet, ook niet als mijn vrouw zou gaan roken (heeft ze nooit gedaan). Zou ook hypocriet zijn, want 1. zelf jarenlang gerookt en 2. ik blow nog af en toe.
Ik was vaak de enige niet-roker en dan verwachtten mijn vrienden dat ik de glazen in de gaten hield binnen. Hartstikke gezellig om gebombardeerd te worden tot security.
pi_207838327
Ja is voor mij een reden om een partner af te wijzen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_207883985
Zeker een reden om af te wijzen.
Geen roker voor mij.

[ Bericht 16% gewijzigd door GwanGwaa op 06-02-2023 19:57:54 ]
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_207886031
Voor een relatie sowieso uitgesloten. Bij een ONS moet ze verdomd lekker zijn, dan kun je het nog door de vingers zien. Maar eigenlijk ook dan liever niet.

Ik heb al geleerd mijzelf over tatoeages heen te zetten. Maar ja, anders vielen er teveel jonge vrouwen af. Heel pragmatisch. En daarom denk ik ook dat ik nu zo strak in de leer ben wat roken betreft. Er zijn eigenlijk helemaal niet zoveel leuke vrouwen die nog roken.
pi_207886211
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:39 schreef Avelie het volgende:
Incidenteel een sigaretje tijdens het uitgaan vind ik trouwens niet erg.
Ja dit, maar hoeveel mensen zijn er die er 'incidenteel' wel eens eentje roken tijdens een avondje uit of na een borrel maar daarbuiten helemaal niet?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207886263
In mijn beleving zien rokers vaak niet hoe vies ze zijn, zeker als iemand vaker rookt gaat die aanslag van de rook echt overal in zitten.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207886344
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:29 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Ja dit, maar hoeveel mensen zijn er die er 'incidenteel' wel eens eentje roken tijdens een avondje uit of na een borrel maar daarbuiten helemaal niet?
Heel veel. Zo'n beetje al mijn vrienden waren verstokte rokers en zijn nu allang gestopt, maar snakken naar een sigaretje als we eens in de zoveel tijd uitgaan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')