Als kind nog weleens een aantal keren gevlogen toen er in het vliegtuig nog gerookt mocht worden.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:20 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Vooral bij vrouwen![]()
![]()
En ze hebben het vaak zelf niet eens door.
[..]
Inderdaad.
Die bijvoorbeeld.
Twintig jaar geleden kwam ik als jong broekie als stagiaire op een werkplek.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:27 schreef Halcon het volgende:
Als kind nog weleens een aantal keren gevlogen toen er in het vliegtuig nog gerookt mocht worden.
Zelf gerookt tot september 2020, maar sinds ik ben gestopt met peuken, merk ik dit ook, ja, nondeju.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee.
Wat ik vooral vervelend vond is de allesoverheersende geur en het junkiegedrag. Half uur in de auto en dan ergens moeten stoppen omdat er gerookt moet worden. Vliegveld niet goed en wel geland en dan meteen stressen of er ergens een hok is om de stinkstok op te steken. Al aan de late kant op het vliegveld en dan niet meteen door naar de controle, omdat er eerst een stinkstok opgestoken moet worden, omdat er mogelijk daarna een paar uur niet gerookt kan worden.
Etc.
Ja.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Zou roken voor jullie reden zijn om iemand als date of partner af te wijzen?
Of juist niet?
Ik was vaak de enige niet-roker en dan verwachtten mijn vrienden dat ik de glazen in de gaten hield binnen. Hartstikke gezellig om gebombardeerd te worden tot security.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:59 schreef DjVero het volgende:
[..]
Zelf gerookt tot september 2020, maar sinds ik ben gestopt met peuken, merk ik dit ook, ja, nondeju.Uit eten, hop na het voorgerecht een peuk, dan het hoofdgerecht, hoppa, weer een peuk. Zit je dan terwijl al je maten - als ik met vrienden ergens een hapje eten ben bijv., want ze roken allemaal nog - buiten staan te paffen. Verjaardagen net zo, iedereen weer naar buiten. Vrouw en ik zitten geregeld alleen binnen
Toch boeit het me allemaal niet, ook niet als mijn vrouw zou gaan roken (heeft ze nooit gedaan). Zou ook hypocriet zijn, want 1. zelf jarenlang gerookt en 2. ik blow nog af en toe.
Ja dit, maar hoeveel mensen zijn er die er 'incidenteel' wel eens eentje roken tijdens een avondje uit of na een borrel maar daarbuiten helemaal niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:39 schreef Avelie het volgende:
Incidenteel een sigaretje tijdens het uitgaan vind ik trouwens niet erg.
Heel veel. Zo'n beetje al mijn vrienden waren verstokte rokers en zijn nu allang gestopt, maar snakken naar een sigaretje als we eens in de zoveel tijd uitgaan.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:29 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Ja dit, maar hoeveel mensen zijn er die er 'incidenteel' wel eens eentje roken tijdens een avondje uit of na een borrel maar daarbuiten helemaal niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |