Deze inderdaad. De scene met gedachtengoed dat je aan Thierry/Gideon/Willem Engel/Raisa/enzovoort kunt linken.quote:
Dit ja. En ook de mensen die het niet op orde hebben maar wel commentaar hebben hoe je dingen doet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:05 schreef Molo het volgende:
Mensen die alle tastbare dingen netjes op orde hebben en dat je fijntjes vertellen dat jij dat ook zou móeten doen en hoe want dat is of uitzondering beter
Opbokken
Was de psycho-analyse vergeten: Was ik maar zo alfa dat ik gewoon alles en iedereen behalve mezelf de schuld geef en kennelijk nog echt geloof dat het niet mijn schuld is ookquote:Op vrijdag 3 februari 2023 07:37 schreef herverwijderd het volgende:
Mensen die nooit willen toegeven dat ze een fout gemaakt hebben en altijd anderen de schuld geven.
Psycho-analyse: je snakt naar goedkeuring en acceptatie.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik probeer niet een grote hekel aan een “soort” mens te hebben. Werkt erg contraproductief.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:30 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Psycho-analyse: je snakt naar goedkeuring en acceptatie.
Dokter Herverwijderd heeft jou al lang door.quote:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 07:37 schreef herverwijderd het volgende:
Mensen die nooit willen toegeven dat ze een fout gemaakt hebben en altijd anderen de schuld geven.
Nou misschien toch een hekel aan mensen die alles van een ander denken te weten (lol)quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:38 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dokter Herverwijderd heeft jou al lang door.
*poetst bril aan zijn coltrui
Kijk dat bedoel ik met contraproductief.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En daarbij mensen die altijd hun mening als waarheid uitgeven en je bijna belachelijk maken als je iets anders zegt/doet (al dan niet recht in je gezicht). Ik heb een collega die beiden doet, dus en dr eigen waarheid heeft (en als je niet op let iedereen daar al over ingelicht heeft, zodat je je best moet doen om de goede info weer bij iedereen te krijgen) en dan ook nog eens niks fout doet. Het ligt altijd buiten haarzelf.
En als ik een foutje maak, dan wordt het benoemd. (En prima, ik durf m’n fouten gerust toe te geven, maar de manier waarop is wel heel kinderachtig vaak)
zo nu al een lekker gefrustreerd begin van de dag door dit weer te visualiseren
...of iig als een lastig zeikwijf.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef Muisje22 het volgende:
En misschien is het wel omdat ik zelf geen hulp durf te vragen, niet op andermans tenen wil staan, het liefst 'onzichtbaar' wil zijn, en bang ben om, als ik hulp vraag of bijv. een grens aangeef of 'klaag', ik aangezien word voor een bovenstaand beschreven persoon...
Niets persoonlijks, maar dat passief-agressieve "een dingetje van iets vinden", wat is dat toch? Waarom zeggen mensen niet gewoon hun mening waar het op staat, in plaats van "dat dingetje"? Iets is vervelend genoeg om er een mening over te hebben, om het vervolgens lafjes "een dingetje" te noemen zodat niemand er echt aanstoot aan kan geven? "Een dingetje", wat is dat? Zeg dan gelijk waar het op staat en dat het gewoon kut is.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:36 schreef Avelie het volgende:
Mensen die (nog) helemaal niks hebben meegemaakt in hun leven en er bij het minste of geringste compleet afliggen. En dan doen alsof ze het gigantisch zwaar hebben.
Ik vond dat tijdens corona ook wel een dingetje.
Dat heet een eufemisme. Ik ga ervan uit dat iedereen kan invullen wat ik bedoel, dus ik hoef het niet volledig uit te spellen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:30 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, maar dat passief-agressieve "een dingetje van iets vinden", wat is dat toch? Waarom zeggen mensen niet gewoon hun mening waar het op staat, in plaats van "dat dingetje"? Iets is vervelend genoeg om er een mening over te hebben, om het vervolgens lafjes "een dingetje" te noemen zodat niemand er echt aanstoot aan kan geven. "Een dingetje", wat is dat? Zeg dan gelijk waar het op staat en dat het gewoon kut is.
Hippies.
Dikke mensen.
Gladde verkopers.
Tokkies.
Mensen met 'schattige' kleine hondjes. Wat een klotebeesten joh, neem dan gewoon een hont niet een niet zo'n kleine doorgefokte schmiel die bijna door z'n knakworstpootjes heen zakt.
Russen en mensen die het opnemen voor Rusland. Vroeger had ik nog wel begrip voor hun lijden, maar nu mogen ze allemaal naar de tering.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:59 schreef Vigilance het volgende:
Ik kan vrij slecht tegen naieve mensen en mensen die in discussies niet in staat zijn om het grotere plaatje te zien.
Mijn tante bijvoorbeeld die vindt dat alle vluchtelingen van waar dan ook vandaan welkom moeten zijn in Nederland, maar die wel steen en been klaagt dat haar dochter maar niet in aanmerking komt voor een sociale huurwoning en dat ''belachelijk'' vindt.
Dan denk ik wel : tsja, voor elk van die standpunten valt wel iets te zeggen, maar je moet kiezen tussen het één of het ander, het gaat niet echt samen zeg maar.
Die zijn er in vele soorten, van het type dat jij waarschijnlijk bedoelt tot mensen 'met een vlekje' die geen kant op kunnen.quote:
Sowieso mensen met zo'n Prozac glimlachquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:05 schreef -Spring het volgende:
Voor mensen die glimlachend fietsen. Met zo'n 'verlichte' blik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |