Ik ben er. Maar ik voel dit toernooi gewoon niet zo.quote:
Welk toernooi wel?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik ben er. Maar ik voel dit toernooi gewoon niet zo.
@Alaphilippe_ 's hetze jegens dit 'uitmelk' toernooi heeft zijn vruchten afgeworpen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:05 schreef GwaiLow het volgende:
Deze Premier League is hier niet populair. Dat was andere jaren wel anders...
Of was Clayton niet zo geweldig? Zeker goed van Price maar niet onverslaanbaar.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:05 schreef GwaiLow het volgende:
Deze Premier League is hier niet populair. Dat was andere jaren wel anders...
Bizar hoe goed Price net was tegen Clayton. Price gaat de titel echt wel pakken.
@wimderon @Mani89 en ik focussen ons op puur darten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Alaphilippe_ 's hetze jegens dit 'uitmelk' toernooi heeft zijn vruchten afgeworpen.
Een paar jaar geleden was het wel leuker maar nu elke week een knock-out systeem met winnaar had iedereen na 3 weken al genoeg van gezien. Dat merkte je ook aan de sfeer in de zalen de laatste paar wekenquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Alaphilippe_ 's hetze jegens dit 'uitmelk' toernooi heeft zijn vruchten afgeworpen.
Hele format boeit me niet. Te veel zelfde wedstrijden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |