SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter... er zitten al genoeg gekkies op FOK!quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: had vandaag een mailtje van een ex-bewoner met verzoek om filmpjes, ze mag alleen niet posten op FOK ...
Ze ? Verklaar je nader als je wiltquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: had vandaag een mailtje van een ex-bewoner met verzoek om filmpjes, ze mag alleen niet posten op FOK ...
Kimw ?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom geen openheid van zaken. Nu moeten we gissen.....quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alleen leila heeft nog spraakmakende beelden. Anders kim w. De rest was boringquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarom geen openheid van zaken. Nu moeten we gissen.....
Het is een ze, en dan moet het of Gerry, of Alicia, of Madeleine, of Djedi, of Leila, of Kim W zijn.
Manuelaquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarom geen openheid van zaken. Nu moeten we gissen.....
Het is een ze, en dan moet het of Gerry, of Alicia, of Madeleine, of Djedi, of Leila, of Kim W zijn.
Daar heb ik aan gedacht, maar haar rol was marginaal, en ze is niet in de Loods geweest.quote:
*padoem patsss*quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Daar heb ik aan gedacht, maar haar rol was marginaal, en ze is niet in de Loods geweest.
Weet het niet precies, maar de ex-bewoners mogen hier niet posten volgens hun contract.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:06 schreef woxxel het volgende:
Waarom msg ze niks posten. Maar wel filmpjes bij jou vragen en ook nog zeggen wie ze is
denk je.. aanname, maar zou dus mss wel mogen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet het niet precies, maar de ex-bewoners mogen hier niet posten volgens hun contract.
In het kader van de AVG mag ik haar naam ook niet hier in de COS posten denk ik.
Je snapt zelf wel dat als je zoiets post. Er vragen ontstaan en gesteld worden. En nu willen verplaatsen ?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een waardeloze discussie, misschien kunnen de MODs deze discussie en postings verwijderen ... ?
Ja, was een beetje on doordacht ...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:18 schreef Boebaloe het volgende:
Je snapt zelf wel dat als je zoiets post. Er vragen ontstaan en gesteld worden. En nu willen verplaatsen ?
Geen probleem verder hoor. Kan mij verder aan mn …. Roesten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was een beetje on doordacht ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja kunnen zij ook gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:27 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn nog wakker
herinneringen ophalen uit de Madeleine tijd
Erik zit er nog bij, regie zal wel hopen dat ie gauw naar bed gaat![]()
[ afbeelding ]
Berend reageert wel pp zijn facebook fanpaginaquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nee het praatquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:57 schreef Flow3r het volgende:
het lult maar en het lult maar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |