In je nek.quote:
André Pronk?quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:02 schreef Harry het volgende:
Wie weet wie (mede-) bekend werd om zijn POP tatoeage ?
Nee, die ik bedoel zong er zelfs een liedje van, Tattoo Song.quote:
Herman Brood.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee, die ik bedoel zong er zelfs een liedje van, Tattoo Song.
En geboren in de mooie stad Zwolle!
Vind dat er meestel wel geinige dingen verteld worden. Heb ze niet van allemaal gezien maar die van Kenzy vond ik het minst boeiend en van Jasper te langdradig.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind Kim leuk maar die presentaties stom...ook dat verplichte...
ze was al militairquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:26 schreef Harry het volgende:
Inderdaad en leuke spontane presentatie.
Wat bij mij blijft hangen is, dat je na korte tijd beroepsmilitair, waar ze zeer positief over spreekt, en wat toch goed betaald, en waar ze naar eigen zeggen op haar hoogtepunt gestopt is, naar een baan als Beveiliger gaat. Zou dat b.v. met haar intellectuele (reken-) vaardigheden te maken kunnen hebben?
Beroepsmilitair zegt niet zo veel.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:26 schreef Harry het volgende:
Inderdaad, een leuke spontane presentatie.
Wat bij mij blijft hangen is, dat je na korte tijd beroepsmilitair, waar ze zeer positief over spreekt, en wat toch goed betaald, en waar ze naar eigen zeggen op haar hoogtepunt gestopt is, naar een baan als Beveiliger gaat. Zou dat b.v. met haar intellectuele (reken-) vaardigheden te maken kunnen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |