geen idee wat ie moet doenquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zittie dan hoor, Tattoo Bob
Als koppeltje neem je slechte gewoontes van elkaar overquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het ging me eik om die vieze mayo bij de macaroni
Bezig vrouwtje. Net als Mirthe en Janet die daar ook zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
Wendy na het koken ook weer afwassen?
zijn best veel hollanders die overal mayo bij doenquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als koppeltje neem je slechte gewoontes van elkaar over
Is ook gewoon zo want notabene bevestigd door henzelf en anderenquote:
ze mogen alleen op de nep huidquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:28 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Imadiddin, Martin en Marciano bezig met de nabestelling voor het tattoo apparaat.
Je jan je toch niet voorstellen dat er ook maar 1 tekening op iemand gaat komen.
Zouden ze die verwachting hebben? Ik heb de indruk van wel. Alles moet snel daar.....
Volgens mij mag je ook niet zomaar tatoeëren. En er een speciale test voor doen.
Mexx komt er nu ook bij, en is geïnteresseerd.
Mexx: was di ??
Ik hoor net van Marciano, dat iets niet op tv mag komen, omdat het niet steriel zou zijn.
Marciano: we gaan zo ff proberen ja? Een stukje huid pakken.
ik had gezegdquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:30 schreef pingu66 het volgende:
Laten we eerst ff de tafel opruimen ( ze willen tatoeëren oefenen.)
Mattin: Mexx doe jij dat even?
En voor griekse yoghurt?quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:56 schreef Ebinas het volgende:
Is wel mayo.
Voor yoghurt is het te dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mexx: "Ja ik wil dat ook een keer drukken, hier hou eens vast"
Martin: "Hier druk maar"
Marciano "Hey dat is voor de naaimachine jonge!" (dat voetpedaal)
![]()
"Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Hij wil alles meemaken, of dingen leren. Dat waardeer ik wel.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
typisch weer
Tiano wilde dit heel graag
maar Matin is degene die het allemaal als 1ste uitprobeert
in een andere rls mocht t toch ook, weet niet meer welkequote:Op donderdag 2 februari 2023 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook in een steriele omgeving gebeuren, de ruimte moet ook gekeurd worden. Dus ik denk niet dat ze dat daar zo maar mogen doen.
dat is zeker te waarderenquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij wil alles meemaken, of dingen leren. Dat waardeer ik wel.
Hij wil ook overal de beste in zijn, en dat schiet nog wel eens door.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:38 schreef Harry het volgende:
Nou, ze kunnen na 5 minuten, allemaal al tatoeëren hoor
Snel thuis.quote:
Leip hoor,echt dik zegt de manager.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er ook een teacher om te beoordelen ? want dit gaat nergens heen
Steek maar even een arm uitquote:
kanjers zijn hetquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:38 schreef Harry het volgende:
Nou, ze kunnen na 5 minuten, allemaal al tatoeëren hoor
3 puntjes.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
dat mag dus niet ... maar zie ze er voor aan dat ze stiekem wel dingetjes gaan doen
wat een talent, zie je directquote:
In je nek.quote:
André Pronk?quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:02 schreef Harry het volgende:
Wie weet wie (mede-) bekend werd om zijn POP tatoeage ?
Nee, die ik bedoel zong er zelfs een liedje van, Tattoo Song.quote:
Herman Brood.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee, die ik bedoel zong er zelfs een liedje van, Tattoo Song.
En geboren in de mooie stad Zwolle!
Vind dat er meestel wel geinige dingen verteld worden. Heb ze niet van allemaal gezien maar die van Kenzy vond ik het minst boeiend en van Jasper te langdradig.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind Kim leuk maar die presentaties stom...ook dat verplichte...
ze was al militairquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:26 schreef Harry het volgende:
Inderdaad en leuke spontane presentatie.
Wat bij mij blijft hangen is, dat je na korte tijd beroepsmilitair, waar ze zeer positief over spreekt, en wat toch goed betaald, en waar ze naar eigen zeggen op haar hoogtepunt gestopt is, naar een baan als Beveiliger gaat. Zou dat b.v. met haar intellectuele (reken-) vaardigheden te maken kunnen hebben?
Beroepsmilitair zegt niet zo veel.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:26 schreef Harry het volgende:
Inderdaad, een leuke spontane presentatie.
Wat bij mij blijft hangen is, dat je na korte tijd beroepsmilitair, waar ze zeer positief over spreekt, en wat toch goed betaald, en waar ze naar eigen zeggen op haar hoogtepunt gestopt is, naar een baan als Beveiliger gaat. Zou dat b.v. met haar intellectuele (reken-) vaardigheden te maken kunnen hebben?
is toch wel afhankelijk van wat je zelf wilquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
Is ook vaak maar voor een aantal jaren.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
is toch wel afhankelijk van wat je zelf wil
je kunt echt wel tot je 50ste in dienst zijn
maar misschien trok het idee van op missie gaan haar ook niet zo
Kim vD is niet 8 jaar in dienst geweest. Dat kan feitelijk niet.quote:
ze was maar heel kort in dienstquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Kim vD is niet 8 jaar in dienst geweest. Dat kan feitelijk niet.
U heeft gelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Kim vD is niet 8 jaar in dienst geweest. Dat kan feitelijk niet.
misschien heeft ze VEVA gedaan en daarna een jaar of 2 in dienstquote:
Ze heeft AMO gedaan, weet ik.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heeft ze VEVA gedaan en daarna een jaar of 2 in dienst
Ik doe mijn best,quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:37 schreef Harry het volgende:
Babette vraagt voorzichtig aan Moraima, of zij denkt de finale te halen (dit gaat in roddels terugkomen, let maar op).
Moraima is duidelijk; ik ga winnen. Zo moet je denken, zegt Moraima. Daarbij komt ook geluk kijken.
Moraima heeft wel meer leuke uitspraken/dialoogjes ("Dahaag Leila"). Vaak is het de manier waarop ze het zegt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe mijn best,
en god doet de rest.
Zei ze ooit.
Die is ook mooi.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moraima heeft wel meer leuke uitspraken/dialoogjes ("Dahaag Leila"). Vaak is het de manier waarop ze het zegt.
Maar de mooiste tot nu toe vond ik "Ik heb wel 5 pruiken, maar heb maar 1 gezicht"
Ja die was schitterendquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moraima heeft wel meer leuke uitspraken/dialoogjes ("Dahaag Leila"). Vaak is het de manier waarop ze het zegt.
Maar de mooiste tot nu toe vond ik "Ik heb wel 5 pruiken, maar heb maar 1 gezicht"
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:49 schreef engine het volgende:
Moraima heeft ¤43.000 gewonnen met minute to win it tien jaar geledenwist ik niet.
Als die Roy Donders een realityserie kan krijgenquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Staat gelijk een stuk beter.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
Wendy heeft het colbertje van Zoe ingenomen
wtfquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
wtf![]()
Is die wipeout video ergens te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
MOraquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:53 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: "Die koprol, ik denk om my god. Al die mensen doen die koprol 30x 20x 10x, 5x 7x, ik moet 1x doen, waarom zou ik dat niet doen. Je doet mee aan een programma, je komt hier om spelletjes te doen. Maar ik kom binnen en die conjo van een JW en Esther proberen mij gek te maken maar ik ben slimmer dan je denkt. Dus ik kom binnen met overal pijn maar ik ging niet klagen want anders had ik niet mee moeten doen met dit programma. En die conjo Esther komt dus ik vraag gaat het een beetje Esther en die komt [grijpt naar nek en zucht en kreunt] maar ik trap daar niet in he, ik laat me niet gek maken."
aaah ze is echt een schatquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:57 schreef engine het volgende:
Na drie maanden was de 15k opAl haar kinderen duizend euro gegeven en iedereen mee op vakantie genomen.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ze laten er fragmenten van zien in 'Volg je me nog'.
Ah dankje ga ik zo even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Jaquote:
Nee toch?quote:
Ik kan multitasken broquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee toch?
Darkie gaat zo live bro.
Verstandige vrouw die Moraimaquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:53 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: "Die koprol, ik denk om my god. Al die mensen doen die koprol 30x 20x 10x, 5x 7x, ik moet 1x doen, waarom zou ik dat niet doen. Je doet mee aan een programma, je komt hier om spelletjes te doen. Maar ik kom binnen en die conjo van een JW en Esther proberen mij gek te maken maar ik ben slimmer dan je denkt. Dus ik kom binnen met overal pijn maar ik ging niet klagen want anders had ik niet mee moeten doen met dit programma. En die conjo Esther komt dus ik vraag gaat het een beetje Esther en die komt [grijpt naar nek en zucht en kreunt] maar ik trap daar niet in he, ik laat me niet gek maken."
dan luister je er niet naarquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is moeilijk om naar Jeff en Babette te luisteren. Die verheerlijking naar elkaar toe is van dien aard, dat je er twee emmers neer zou zetten. Ze vinden elkaar geweldig en ze staan ver boven de groep, volgens hun eigen interpretatie. Misselijkmakend.
Het is intrigerend om naar te luisteren.quote:
Ik ben op zich wel benieuwd, en vind het jammer dat Jeff-fans deze gesprekken niet verslaanquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is intrigerend om naar te luisteren.
Die zijn nog helemaal ontdaan van die giftige kaktus..quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel benieuwd, en vind het jammer dat Jeff-fans deze gesprekken niet verslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, in opdracht van de FEBO,,,quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:10 schreef spapaars het volgende:
Raken wanda en jasper nu nooit uitgeluld? Van 's morgens vroeg tot in de nacht zitten ze te kletsen.
En altijd afgezonderd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:10 schreef spapaars het volgende:
Raken wanda en jasper nu nooit uitgeluld? Van 's morgens vroeg tot in de nacht zitten ze te kletsen.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:15 schreef Flow3r het volgende:
Heb het gezien, en het lijkt wel of ze er nog een mooie verhaallijn van hebben gemaakt omdat ze al wisten dat ze naar huis wilde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Wat een eikelquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "We hadden 8 stemmen op Rupi gehad, als Berend niet zoveel stemmen had gehad had hij op dat touw moeten staan. Ik had hem dat wel willen zien doen. Hij zegt wel ik heb in het circus gewerkt, nou mooi circus."
Esther: "Maar jij denkt dat "i" wel heel veel kan, maar er zijn een heleboel dingen die hij niet kan"
JW: "Nee die kan helemaal niks. Heel weinig kan die. Het lijkt heel wat, maar tis niks. Kwa dit [wijst naar hoofd] niet. "R" kan meer dan "i" "
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff zou zijn stem niet gewisseld hebben als hij wist dat Marciano Jasper benaderd had met de vraag of hij in opdracht van Jeff op de uitkijk zou moeten staan tijdens het stemmen.
Babette is erg benieuwd naar hoe hun daar bij komen en vermoedt dat het van Zoe afkomt. Zeker weten doet ze het niet dus speculeren ze er wat op los. Rupert en Ima komen ook nog langs als verdachten, maar Babette, Jeff en Wendy zeggen het niet met hun gehad te hebben over het plan een gelijkspel te krijgen. Uiteindelijk zou Eunice 's morgens in de keuken tegen Marciano hebben gezegd dat het gelijkstand zou worden. Maar hoe het Jasper verhaal bij Marciano is gekomen komen ze niet uit.
Babs laat wel weer blijken slecht te luisteren want Jeff moet herhaaldelijk zeggen dat Marciano niet naar hem, maar naar Jasper is gekomen met de vraag of Jasper op de uitkijk zou hebben moeten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En jij geloofd dit??
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Pende slechts neer wat besproken werd.. Met een kleine mening over de luistervaardigheden van Babs.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:10 schreef spapaars het volgende:
Oh nu zitten ze weer op één kluitjequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:46 schreef pingu66 het volgende:
JW is weer alles en iedereen aan het afkraken samen met Esther en Erik. Opvallend ze zitten alle 3 een paar meter van elkaar verwijderd.
Babsquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Pende slechts neer wat besproken werd.. Met een kleine mening over de luistervaardigheden van Babs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter... er zitten al genoeg gekkies op FOK!quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: had vandaag een mailtje van een ex-bewoner met verzoek om filmpjes, ze mag alleen niet posten op FOK ...
Ze ? Verklaar je nader als je wiltquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: had vandaag een mailtje van een ex-bewoner met verzoek om filmpjes, ze mag alleen niet posten op FOK ...
Kimw ?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom geen openheid van zaken. Nu moeten we gissen.....quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alleen leila heeft nog spraakmakende beelden. Anders kim w. De rest was boringquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarom geen openheid van zaken. Nu moeten we gissen.....
Het is een ze, en dan moet het of Gerry, of Alicia, of Madeleine, of Djedi, of Leila, of Kim W zijn.
Manuelaquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarom geen openheid van zaken. Nu moeten we gissen.....
Het is een ze, en dan moet het of Gerry, of Alicia, of Madeleine, of Djedi, of Leila, of Kim W zijn.
Daar heb ik aan gedacht, maar haar rol was marginaal, en ze is niet in de Loods geweest.quote:
*padoem patsss*quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Daar heb ik aan gedacht, maar haar rol was marginaal, en ze is niet in de Loods geweest.
Weet het niet precies, maar de ex-bewoners mogen hier niet posten volgens hun contract.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:06 schreef woxxel het volgende:
Waarom msg ze niks posten. Maar wel filmpjes bij jou vragen en ook nog zeggen wie ze is
denk je.. aanname, maar zou dus mss wel mogen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet het niet precies, maar de ex-bewoners mogen hier niet posten volgens hun contract.
In het kader van de AVG mag ik haar naam ook niet hier in de COS posten denk ik.
Je snapt zelf wel dat als je zoiets post. Er vragen ontstaan en gesteld worden. En nu willen verplaatsen ?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een waardeloze discussie, misschien kunnen de MODs deze discussie en postings verwijderen ... ?
Ja, was een beetje on doordacht ...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:18 schreef Boebaloe het volgende:
Je snapt zelf wel dat als je zoiets post. Er vragen ontstaan en gesteld worden. En nu willen verplaatsen ?
Geen probleem verder hoor. Kan mij verder aan mn …. Roesten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was een beetje on doordacht ...
ja kunnen zij ook gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:27 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn nog wakker
herinneringen ophalen uit de Madeleine tijd
Erik zit er nog bij, regie zal wel hopen dat ie gauw naar bed gaat![]()
[ afbeelding ]
Berend reageert wel pp zijn facebook fanpaginaquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nee het praatquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:57 schreef Flow3r het volgende:
het lult maar en het lult maar
[ afbeelding ]
Zij waren in het begin ook vaak in de late uurtjes nog wakker en vaak leuke gesprekkenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 01:14 schreef Thorelf het volgende:
deze 3 mogen van mij er nog in september zijn!
ja buiten met wijntje en sigaretje....beter dan de zeikerds en de roddelaarsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij waren in het begin ook vaak in de late uurtjes nog wakker en vaak leuke gesprekken
Ja dat waren altijd de leukste streams en heel veel gelachen, zij en wijquote:
maar net zoals in de loods... zitten er hier op cos ook wanda kenzi enz personen die net zoals zij denkenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 01:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat waren altijd de leukste streams en heel veel gelachen, zij en wij
Je hebt daar in de late uurtjes de luchtigste gesprekken en nachtdieren zijn sowieso vaak de leukste mensenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij waren in het begin ook vaak in de late uurtjes nog wakker en vaak leuke gesprekken
soo true laat de mensen zich zelf ontwikkelen zonder de saaie spelletjes laat ze zelf praten en kijken wat ze gaan doen om zich zelf bezig te houden! laat ze zich zelf zijn gewoon praten onder roken zich zelf uitspreken zonder camera weg draaien enzquote:Op vrijdag 3 februari 2023 01:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe maak je een programma kapot? Nou zo, met regels waar je je niet aan hoeft te houden (overdag op bed liggen) Nietszeggende spelletjes van de Febo
Een uur of langer in de kamer zitten wachten tot een spel is opgebouwd dat alles met elkaar nog geen half uur duurt. Nachtsreams op slapende mensen zetten, terwijl er nog mensen wakker zijn, praten etc. En overdag kijken naar boksen, judo, hijgende sporters met hun shakes, kaartende mensen.
Dit noemen ze een spelprogramma. Het doet mij aan 1 spel denken en dat is mens erger je niet. Ik kijk al steeds minder en ben bang dat ik het einde niet ga halen.
Voor mijzelf heb ik het onderverdeeld in drie groepen:quote:Op vrijdag 3 februari 2023 01:38 schreef Thorelf het volgende:
hoe je het ook wendt of keert ik ga voor jeff wendy enz en niet k3 in deze soap...incl jeff zijn uitspraken waar ik niet achter sta.
oke maar dat zijn er 40 welke groep mag blijven noem er er minstens 6 of 8quote:Op vrijdag 3 februari 2023 02:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor mijzelf heb ik het onderverdeeld in drie groepen:
- zo'n twintig boeien me in principe niet
- een toptien waar ik mij erg mee vermaak
- een stuk of tien die daaromheen hangen
Erg cruciaal dus dat die ene groep zo groot mogelijk blijft!
Al die namen staan niet gegraveerd met perkament ofzo want vergelijk het met het linker- en rechterrijtje in een voetbalcompetitie. Vervolgens heb je nog de kelderklasse waar je je ook mee kan vermaken maar dan weer op een hele andere manier natuurlijk. Verder kijk ik er als buitenstaander naar en ook al ken ik precies m'n bloedgroep je weet niet hoe het exact loopt. Je zoekt naar mensen waar je je senang bij voelt. Belangrijk is dat je één iemand daar hebt die je 100% vertrouwt. Sowieso is het in de eerste maand wennen aan veertig personen, de omgeving, het spel, alles wordt gefilmd en jijzelf met betrekking tot al dat alles. Vanuit tactisch oogpunt zul je ook met diegenen waar je weinig of niks mee hebt moeten connecten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 02:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke maar dat zijn er 40 welke groep mag blijven noem er er minstens 6 of 8
ben ik helemaal met je eens,maar met welke personen zou je de eindstreep willen halen? ook al sta je niet helemaal achter hun. gewoon een idee welke kant je een beetje opgaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 02:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die namen staan niet gegraveerd met perkament ofzo want vergelijk het met het linker- en rechterrijtje in een voetbalcompetitie. Vervolgens heb je nog de kelderklasse waar je je ook mee kan vermaken maar dan weer op een hele andere manier natuurlijk. Verder kijk ik er als buitenstaander naar en ook al ken ik precies m'n bloedgroep je weet niet hoe het exact loopt. Je zoekt naar mensen waar je je senang bij voelt. Belangrijk is dat je één iemand daar hebt die je 100% vertrouwt. Sowieso is het in de eerste maand wennen aan veertig personen, de omgeving, het spel, alles wordt gefilmd en jijzelf met betrekking tot al dat alles. Vanuit tactisch oogpunt zul je ook met diegenen waar je weinig of niks mee hebt moeten connecten.
Waar wil je eigenlijk precies antwoord op? Huidige bewoners? Ex-deelnemers? Teveel die mij erg bevielen zijn al vertrokken!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 02:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens,maar met welke personen zou je de eindstreep willen halen? ook al sta je niet helemaal achter hun. gewoon een idee welke kant je een beetje opgaat.
ach gewoon die je bij de laatste 10 wil zien bvquote:Op vrijdag 3 februari 2023 02:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Waar wil je eigenlijk precies antwoord op? Huidige bewoners? Ex-deelnemers? Teveel die mij erg bevielen zijn al vertrokken!
Sommigen daarvan zijn al geen deelnemer meerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 03:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ach gewoon die je bij de laatste 10 wil zien bv
oke maar van wat er nu nog in zit danquote:Op vrijdag 3 februari 2023 03:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sommigen daarvan zijn al geen deelnemer meer![]()
Jij noemde daarstraks Babs, Wendy, Jeff en in die hoek moet je het bij mij zoekenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 03:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke maar van wat er nu nog in zit dan
oke duidelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2023 03:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij noemde daarstraks Babs, Wendy en Jeff en in die hoek moet je het bij mij zoeken
Van degenen die vertrokken zijn horen Johan, Berend en Gerry ook tot datzelfde segment
Waarmee maak je de screenshots? Viel mij ook al op dat je altijd z'n zwarte waas over de screenshots hebt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 02:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom dat beeld zo extreem donker is, begrijp ik niet, op mijn scherm is het niet zo donker.
Iemand tips? Mag in DM
Soms heeft dit te maken met hardware versnelling. Als je met Chrome werkt, kan je proberen om dat uit te schakelen in chrome en kijken hoe het dan is.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 02:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom dat beeld zo extreem donker is, begrijp ik niet, op mijn scherm is het niet zo donker.
Iemand tips? Mag in DM
Wat moet je ook zo vroeg op als je daar zit.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:07 schreef Charmian het volgende:
de manager is op om te plassen, maar gaat nog even liggen
een goed voorbeeld geven aan anderen. dan hoef ik tenminste niet elke keer naar die droeftoeterkop van erik 's ochtends te kijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Martin haalde een beker uit zijn zak en loopt er mee naar de keuken, volgens mij is het een poedertje
[..]
Wat moet je ook zo vroeg op als je daar zit.
Ik zou ook blijven liggen als ik kon als ik daar zou zitten
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
een goed voorbeeld geven aan anderen. dan hoef ik tenminste niet elke keer naar die droeftoeterkop van erik 's ochtends te kijken.
Hebt u geen streams?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
Is de manager al wakker,of was gisteren eenmalig?
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:07 schreef Charmian het volgende:
de manager is op om te plassen, maar gaat nog even liggen
i hate youquote:
i hate you even morequote:
stomme erik had ergens nog een zakje, marciano had die oude meuk weggegooid. kan dat kind nog steeds in d'r bed blijven meurenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Kenzy moet wakker gemaakt worden, ze hebben thee nodig
Gaat ze vast nog te horen krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
stomme erik had ergens nog een zakje, marciano had die oude meuk weggegooid. kan dat kind nog steeds in d'r bed blijven meuren
ik hoop hetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat ze vast nog te horen krijgen denk ik.
Ja gaat lekker daar, die gaat het zo wel te horen krijgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
Er is ook geen suiker meer,ligt ook boven.
dat is niet meer interessant want voorbij. focus ligt nu op dat luie kutkindquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:49 schreef pingu66 het volgende:
Marciano was zonder hulp van de bro's zijn managerschap nooit door gekomen,kon niets zelf.
The Big short.quote:
Oh is dat zo?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is niet meer interessant want voorbij. focus ligt nu op dat luie kutkind
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
Erik doet een Sander Schimmelpenninck.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:02 schreef Harry het volgende:
Erik verteld aan Martin zijn onbetaalde rol binnen de Nederlandse Fierljepbond.
Hij is een aantal keren voorzitter geweest, en is een nationale vraagbaak.
Erik legt uit, dat hij niet een persoon is om op de winkel te passen.
Op 1 of andere manier denk ik dat Erik afbreekt mocht hij het nu doenquote:
Hij teert heel erg op vroeger.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier denk ik dat Erik afbreekt mocht hij het nu doen
Hij is ook al uit het GBR comité gestapt.quote:
in doen en laten en uiterlijkquote:
Hij hangt ook teveel waarde aan dat soort zaken.. hoe hij sprak op kantoor tegen Marciano zou je denken dat hij minister president wasquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is ook al uit het GBR comité gestapt.
ja, het gaat niet naar zijn zinquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is ook al uit het GBR comité gestapt.
ah bern is haar nieuwe klaagmuurquote:
Die manier waarop hij reageertquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |