geen idee wat ie moet doenquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zittie dan hoor, Tattoo Bob
Als koppeltje neem je slechte gewoontes van elkaar overquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het ging me eik om die vieze mayo bij de macaroni
Bezig vrouwtje. Net als Mirthe en Janet die daar ook zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
Wendy na het koken ook weer afwassen?
zijn best veel hollanders die overal mayo bij doenquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als koppeltje neem je slechte gewoontes van elkaar over
Is ook gewoon zo want notabene bevestigd door henzelf en anderenquote:
ze mogen alleen op de nep huidquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:28 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Imadiddin, Martin en Marciano bezig met de nabestelling voor het tattoo apparaat.
Je jan je toch niet voorstellen dat er ook maar 1 tekening op iemand gaat komen.
Zouden ze die verwachting hebben? Ik heb de indruk van wel. Alles moet snel daar.....
Volgens mij mag je ook niet zomaar tatoeëren. En er een speciale test voor doen.
Mexx komt er nu ook bij, en is geïnteresseerd.
Mexx: was di ??
Ik hoor net van Marciano, dat iets niet op tv mag komen, omdat het niet steriel zou zijn.
Marciano: we gaan zo ff proberen ja? Een stukje huid pakken.
ik had gezegdquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:30 schreef pingu66 het volgende:
Laten we eerst ff de tafel opruimen ( ze willen tatoeëren oefenen.)
Mattin: Mexx doe jij dat even?
En voor griekse yoghurt?quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:56 schreef Ebinas het volgende:
Is wel mayo.
Voor yoghurt is het te dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mexx: "Ja ik wil dat ook een keer drukken, hier hou eens vast"
Martin: "Hier druk maar"
Marciano "Hey dat is voor de naaimachine jonge!" (dat voetpedaal)
![]()
"Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Hij wil alles meemaken, of dingen leren. Dat waardeer ik wel.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
typisch weer
Tiano wilde dit heel graag
maar Matin is degene die het allemaal als 1ste uitprobeert
in een andere rls mocht t toch ook, weet niet meer welkequote:Op donderdag 2 februari 2023 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook in een steriele omgeving gebeuren, de ruimte moet ook gekeurd worden. Dus ik denk niet dat ze dat daar zo maar mogen doen.
dat is zeker te waarderenquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij wil alles meemaken, of dingen leren. Dat waardeer ik wel.
Hij wil ook overal de beste in zijn, en dat schiet nog wel eens door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |