wat zeg jequote:Op donderdag 2 februari 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vindt Isaac iets minder overheersend tijdens deze bespreking
Je mag editten hequote:Op donderdag 2 februari 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vindt Isaac iets minder overheersend tijdens deze bespreking
Dat was voordat hij zijn muil nu opentrektquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat was voor dat hij zijn muil nu opentrekt
Zou niet moeten mogen want jij bent niet op de streamsquote:
Snapt Jeff het welquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef Harry het volgende:
Jeffrey heeft moeite met de stelling om de stelling
En ziet geen Gele Kaart meer komen.....
Jeffrey: ik zie alleen maar goeie mensen......![]()
dan hadden we nog harder gelachenquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet moeten mogen want jij bent niet op de streams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Nouja als Kim hem gewoon mag slaan zonder geel...quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff ziet geen gele kaart meer voorkomen met deze groep. Daar ging mij thee![]()
![]()
Schande is hetquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet moeten mogen want jij bent niet op de streams
nu kijken of GJ zijn geniale plan ook erin gooitquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
JW gaat nu z'n onmogelijke plan pitchen voor waardebonnen uit de prijzenpot .. blah blah.
zij zou hem meer moeten meppenquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja als Kim hem gewoon mag slaan zonder geel...
Het is maar een idee.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
JW gaat nu z'n onmogelijke plan pitchen voor waardebonnen uit de prijzenpot .. blah blah.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij zou hem meer moeten meppen
een idee, is beter dan helemaal geen idee. je zou het uit kunnen werkenquote:
net zon wazig idee als dat idee van GJquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
een idee, is beter dan helemaal geen idee. je zou het uit kunnen werken
Haak`n en oog`n.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
net zon wazig idee als dat idee van GJ
te moeilijk en teveel haken en ogen
zo moeilijk is het niet, JW kan gewoon niet zo goed uitleggen..quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
net zon wazig idee als dat idee van GJ
te moeilijk en teveel haken en ogen
Klinkt als een top ideequote:Op donderdag 2 februari 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
Wendy heeft een goed idee
lekker genieten
Verstandige vrouwquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
Wendy heeft een goed idee
lekker genieten
babs ideequote:Op donderdag 2 februari 2023 15:01 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy heeft een mail uitgedaan met de vraag of ze weer op Zalando mogen voor het half-jaarsfeest.150,- p.p.!
Die klaagt achteraf. Samen met Jappie op hun bankjequote:
uiteraard, en dan 100 ervan naar de voedselelbank ?quote:
Hij zet hem nu op een dag dat Esther al iets heeft gepland :pquote:
Gaat gewoon niet door.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zet hem nu op een dag dat Esther al iets heeft gepland :p
Alles lult door elkaarquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel een rommeltje deze vergadering
Aha! complot! Isaac weet dat zij dan toch al thuis zit!quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zet hem nu op een dag dat Esther al iets heeft gepland :p
Ze hebben daar we rare dingen om als reden aan te voeren in bed te gaan liggenquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Omdat Esther last van haar nek heeft ligt ze op bed? Had ze niet zo debielig moeten doen met die opdracht.
Vanavond is ze genezenquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben daar we rare dingen om als reden aan te voeren in bed te gaan liggen
quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Omdat Esther last van haar nek heeft ligt ze op bed? Had ze niet zo debielig moeten doen met die opdracht.
Begrijpelijk dat ze last van haar nek heeft. Neem dan ook bij deze mijn woorden terugquote:
met GJquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Tok tok tok tok. Kukkelekuuuuuuuuuu
Nee hoor dit gebruikt ze om aandacht te krijgen. Ze merkt namelijk dat dat ze geen bijval meer krijgt als ze haar verhalen over Eunice en Wendy en GJ aan anderen verteld.quote:
Dat het om de aandacht gaat, moge inmiddels duidelijk wezenquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee hoor dit gebruikt ze om aandacht te krijgen. Ze merkt namelijk dat dat ze geen bijval meer krijgt als ze haar verhalen over Eunice en Wendy en GJ aan anderen verteld.
Stemming ongeldig. Iedereen moet stemmen.quote:
kim k stemde de laatste keer ook niet meequote:Op donderdag 2 februari 2023 15:17 schreef engine het volgende:
[..]
Stemming ongeldig. Iedereen moet stemmen.
ggrr iemand aan de deur, waar hebben ze om gestemd?quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:16 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Het is officieel: JW is vandaag voor het eerst op groen gaan staan"
Iedereen: "![]()
Heuj!
![]()
"
quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet spotten met Tukkers hè
Huishoud- en hygieneproducten uit de prijzenpotquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ggrr iemand aan de deur, waar hebben ze om gestemd?
Zou niet durv`n.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet spotten met Tukkers hè
Ik pak de paling in.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Erik trekt er een bijpassend shirt bij aan. Erik blote bast onder het judo pak
maakt niet uit bij een judobroekquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:30 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha wat heeft Eeik nou weer aan die broek is veel te kort😂
Waar hebben we het over ? Het WK judo of een simpel evenement waarbij in de loods iemand zegt dat hij judolessen kan gevenquote:
broek lijkt meer een karate broekquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn ook vrij inferieure judopakjes.
Deze scheur je zo kapot.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
broek lijkt meer een karate broek
die zijn wat dunner
jas ook trouwens
Martin bedoeld geheel zonder zeg maarquote:
dan judo ik wel tegen hemquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Martin bedoeld geheel zonder zeg maar
stel je voor dat je een man in een houtgreep moet nemenquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
GJ vindt judo niks.Hoe verrassend.
Of andersom,stel je voor...quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je voor dat je een man in een houtgreep moet nemen
quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan judo ik wel tegen hem
zal hem bij zijn vel pakken![]()
Nou zeg.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
Erik schrok zich de tyfus van die aanval van Isaac
Hij heeft nog niets gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
matin heeft zijn teen gekneusd
nu al
Tuurlijk, showen met zijn gespierde bovenlijf.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Martin bedoeld geheel zonder zeg maar
Of bij die enkele borsthaar die erop zit.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan judo ik wel tegen hem
zal hem bij zijn vel pakken![]()
Zijn eigen vriendin heeft eergisteren nog half Lelystad bij mekaar geschreeuwd waarna censuur op streams en berisping K5quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff ziet geen gele kaart meer voorkomen met deze groep. Daar ging mij thee![]()
![]()
Sorry hoor,maar dit is totaal onverantwoord.quote:
valtechniek is zo belangrijkquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry hoor,maar dit is totaal onverantwoord.
Die mankeert altijd wat als hij iets moet presteren.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
matin heeft zijn teen gekneusd
nu al
quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:57 schreef Kakadylo het volgende:
Je krijgt daar salsales, judo of ballet allemaal uit een boekje of ooit gehad op een blauwe maandag
Je bent helemaal geen zeur. Ben het met je eens, dat als ze dit al willen doen, moet er een prof komen om hun te begeleiden. Met Judo kun je je goed blesseren.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:55 schreef Verida het volgende:
ook weer een gevaarlijke actie dit. Hoe kun je nu met judo beginnen zonder de mensen eerst te leren vallen.
Ik zal wel weer een zeur zijn, maar ik vind dit volkomen onverantwoord.
Net als bij dat boksen hebben ze echt geen verstand van zaken.
Ik weet er alles van. Mijn vader was een van de eerste judoka's in Nederland met een Dan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
valtechniek is zo belangrijk
basis
en dan stappen
hoe stap je
en dan begin je bij een simpele beenveeg
Dadelijk breekt iemand zijn nekquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
valtechniek is zo belangrijk
basis
en dan stappen
hoe stap je
en dan begin je bij een simpele beenveeg
Onder het motto, omdat het kanquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:57 schreef Kakadylo het volgende:
Je krijgt daar salsales, judo of ballet allemaal uit een boekje of ooit gehad op een blauwe maandag
ik heb mijn jeugd gejudo-edquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Mijn vader was een van de eerste judoka's in Nederland met een Dan.
echt dit is zo ontzettend dom wat ze nu doen.
ze hebben puzzel matten weet niet of dat scheeltquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is wachten op gebroken tenen.
Keer boksenquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb mijn jeugd gejudo-ed
en ook wedstrijden
ik vind dit allemaal zo dom
Kan niet zien wat voor matten ze daar hebben liggen, geen streams, maar gebroken tenen door tussen die matten terecht te komen komt héél veel voor.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Judo heb je heel veel schouderblessures
puzzelmattenquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan niet zien wat voor matten ze daar hebben liggen, geen streams, maar gebroken tenen door tussen die matten terecht te komen komt héél veel voor.
Benieuwd wie zich het eerst blesseert. Ik zet mijn geld op Martinquote:
Terwijl Jeff en Eunice normaal gesproken toch altijd alles beter weten dan een ander en ten alle tijden gelijk hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Ze zijn ook wel oerdom om die cactus tussen hun gezicht te doen, ze verdienen die stekels
Weet er alles van, mijn man kwam elke maand wel een keertje thuis met een gebroken teen. Die puzzelmatten zijn daar helemaal niet geschikt voor, stelletje onbenullen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben puzzel matten weet niet of dat scheelt
hoe vaak ik mijn teen niet tussen de matten heb gehad
nee heb judo en karate gedaanquote:
Mirthe of Mexxquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd wie zich het eerst blesseert. Ik zet mijn geld op Martin
Rent snel wegquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee heb judo en karate gedaan
dus kom maar op
quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:01 schreef pingu66 het volgende:
Morgen judo les in een cactusveld in Mexico
Tactisch nadenkenquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl Jeff en Eunice normaal gesproken toch altijd alles beter weten dan een ander en ten alle tijden gelijk hebben![]()
Bij zo'n cactus denk je gelijk 'dom FEBO' en/of 'bewuste instinker' en moet je absoluut niet zwichten voor de groepsdruk. Op zo'n moment sta je er als manager en grijp je in waar nodig. Juist dan moet je tactisch nadenken in het belang van de groep.
Nadenken, weet je wel wat je van die groep vraagtquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl Jeff en Eunice normaal gesproken toch altijd alles beter weten dan een ander en ten alle tijden gelijk hebben![]()
Bij zo'n cactus denk je gelijk 'dom FEBO' en/of 'bewuste instinker' en moet je absoluut niet zwichten voor de groepsdruk. Op zo'n moment sta je er als manager en grijp je in waar nodig. Juist dan moet je tactisch nadenken in het belang van de groep.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe heeft best wel een asso bakkus
Je gaat gewoon nokkie als je er niet op tijd bij bent als scheids.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:04 schreef greysbones het volgende:
een verwurging doet ook geen pijn![]()
of een armklem
Dat hij daar al over begint is al foutquote:
je leert verwurgingen en armklemmen pas als je de basis kentquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je gaat gewoon nokkie als je er niet op tijd bij bent als scheids.![]()
Ik zeg, Isaac tegen Martin. Verwurging
Dat kun je niet maken, Martin kan moeilijk tegen zijn verlies.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je gaat gewoon nokkie als je er niet op tijd bij bent als scheids.![]()
Ik zeg, Isaac tegen Martin. Verwurging
Martin zal niets meer voelen na de verwurging.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat kun je niet maken, Martin kan moeilijk tegen zijn verlies.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Martin zal niets meer voelen na de verwurging.
Daarom, niet verstandig dat hij dat uberhaubt al aanhaaltquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
je leert verwurgingen en armklemmen pas als je de basis kent
schouderworpen
beenvegen
en zo verder
dan pas ga je armklemmen en verwurgingen leren
hoorde hem zeggen dat hij bruine band heeftquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Op de rug ippon heb je sowieso al gewonnen. Kun je zien dat Bern geen ervaring heeft
Respect? In deze groep?quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoorde hem zeggen dat hij bruine band heeft
maar kan het me echt totaal niet voorstellen
hoe hij dit aanpakt
het is een sport waarbij er heel veel respekt voor alles wordt gevraagd
ik zie daar niks van terug
Totdat er een echte blessure plaatsvindt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoorde hem zeggen dat hij bruine band heeft
maar kan het me echt totaal niet voorstellen
hoe hij dit aanpakt
het is een sport waarbij er heel veel respekt voor alles wordt gevraagd
ik zie daar niks van terug
Haagse Harryquote:
doet ze mee?quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy is hier trouwens wel een typetje voor
Moraima ook.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy is hier trouwens wel een typetje voor
Zijn conditie is niet bestquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
loopt Bern nu soort van te hijgen??
Mag je verwachtenquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
gymdocent zou toch beter moeten zijn
Terechte opmerking. In tegenstelling tot de Bro's en een enkeling zie je Bern praktisch niet bij de fitness toestellen. Vreemd!quote:
Zou 'm meteen naar bed sturen als ik Babs was, geen leuke GJ zoquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:23 schreef KoningWouter het volgende:
Ging GJ geen snoepjes meer eten gedurende de maand februari omdat Bep had gedronken tijdens Dry January?
Zit hij toch lekker even dropjes te vreten.
nu hebben we gezien bij Martin dat je van die toestellen ook geen uithoudingsvermogen krijgtquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Terechte opmerking. In tegenstelling tot de Bro's en een enkeling zie je Bern praktisch niet bij de fitness toestellen. Vreemd!
ze ligt erbijquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou 'm meteen naar bed sturen als ik Babs was, geen leuke GJ zo
Voor een gymleraar idd vreemd. Je zou toch verwachten, dat hij meer zou trainenquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Terechte opmerking. In tegenstelling tot de Bro's en een enkeling zie je Bern praktisch niet bij de fitness toestellen. Vreemd!
Precies, slecht camerawerkquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:27 schreef spapaars het volgende:
Dat zooitje op de grond is grappiger dan een Bern die ze steeds in beeld houden.
Dacht dat Esther zijn grootste irritatie wasquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:26 schreef greysbones het volgende:
begrijp ik nu goed dat als GJ de proef doet bij een eliminatie
dat hij Wanda dan wegspeelt ?
Hij kan nog minder tillen dan Martin denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze zeggen er niets meer van. Zal dan gedoogd worden lijkt mij.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
A babbel en GJ liggen op bed te praten, door de week niet meer op bed liggen is er helemaal af
Ja inderdaad. Het is of judo of dit domme gelul.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:43 schreef greysbones het volgende:
GJ lult me weer een partijtje dom
Vorige week was Isaak nog zijn tegenstanderquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is of judo of dit domme gelul.
Ik denk ook dat dat klopt ... het deel dat hij zichzelf beter inschat danquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:49 schreef Harry het volgende:
GJ: sorry dat ik het zeg, maar ik schat mij zelf veel beter in dan Isaac.
Babette: dat klopt.......
Alleen het eten van groenten doet ie al zo'n 39(?) jaar overquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
GJ kan binnen een half uur alles leren
We hebben er een God bijquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:46 schreef Harry het volgende:
GJ wil wel alle proeven achter elkaar spelen, want hij leert spelletjes heel snel, en hij is de beste van alle jongens, zegt hij.
Ik zou graag een krant er overheen gooienquote:
Tegen Babs kan hij alles zeggen hèquote:
Nee, hij houdt helaas nooit z'n mond dicht...quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:59 schreef Flow3r het volgende:
Zat GJ nou expres te lullen om Esther te pesten?
Babs snapt niet eens hoe een penaltyserie werkt en lijkt op zulke momenten een IQ van 73 te hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tegen Babs kan hij alles zeggen hè
Die heeft er de ballen verstand van
quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:Hoempah @:DGK_Tegengas
leuk filmpje denk ik
Daar gaat hun wereldvreemde mannelijke trots.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die blikken op de achtergrond
Ah doet me denken aan die goeie ouwe tijd waar Madeleine gewoon op de slaapkamer aan het scheren was. En dan heb ik heb niet over snorharen ......quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
Godverdomme iemands voeten pedicures midden in de huiskamer
Eindelijk kleding die meer bij Kenzy's figuur pastquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die blikken op de achtergrond
🤮quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah doet me denken aan die goeie ouwe tijd waar Madeleine gewoon op de slaapkamer aan het scheren was. En dan heb ik heb niet over snorharen ......
Probeer dat maar eens te controleren ...quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:40 schreef pingu66 het volgende:
Er mag maar uit 1 boek tegelijk gelezen worden....echt wat een onzin. Dan kan je net zo goed geen boeken bestellen. Als je niet in je eigen tempo kan " studeren"
Een bekende is tatoeeerder, daar zit hij vaak bij om te kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:17 schreef chufi het volgende:
Heeft Ima ook verstand van tattoeren? Hij lijkt iig geïnteresseerd
OK... Ik zie het hem wel kunnen doen ... eerder dan Tiano die alleen al volgeprikt isquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:20 schreef Ebinas het volgende:
E
[..]
Een bekende is tatoeeerder, daar zit hij vaak bij om te kijken.
Diegene heeft ook bij hem tatoo (of meerdere?) gezet
Of dat het is weet ik niet, maar als iedereen aan het eten is hebben we ze even de slaapkamer voor zichzelfquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:40 schreef pingu66 het volgende:
Waarom eten Jeff e Kim altijd apart en later?
Wat een achterlijk gedoe voor een vliegensvlug wipje onder de dekensquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of dat het is weet ik niet, maar als iedereen aan het eten is hebben we ze even de slaapkamer voor zichzelf
Beiden hebben ze ook dezelfde bidonquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
Jeff maakt in de borden van hem en Kim een kuiltje en vult het met 2 eetlepels mayo
Het ging me eik om die vieze mayo bij de macaroniquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beiden hebben ze ook dezelfde bidon
quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een achterlijk gedoe voor een vliegensvlug wipje onder de dekens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |