wat zeg jequote:Op donderdag 2 februari 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vindt Isaac iets minder overheersend tijdens deze bespreking
Je mag editten hequote:Op donderdag 2 februari 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vindt Isaac iets minder overheersend tijdens deze bespreking
Dat was voordat hij zijn muil nu opentrektquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat was voor dat hij zijn muil nu opentrekt
Zou niet moeten mogen want jij bent niet op de streamsquote:
Snapt Jeff het welquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef Harry het volgende:
Jeffrey heeft moeite met de stelling om de stelling
En ziet geen Gele Kaart meer komen.....
Jeffrey: ik zie alleen maar goeie mensen......![]()
dan hadden we nog harder gelachenquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet moeten mogen want jij bent niet op de streams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Nouja als Kim hem gewoon mag slaan zonder geel...quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff ziet geen gele kaart meer voorkomen met deze groep. Daar ging mij thee![]()
![]()
Schande is hetquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet moeten mogen want jij bent niet op de streams
nu kijken of GJ zijn geniale plan ook erin gooitquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
JW gaat nu z'n onmogelijke plan pitchen voor waardebonnen uit de prijzenpot .. blah blah.
zij zou hem meer moeten meppenquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja als Kim hem gewoon mag slaan zonder geel...
Het is maar een idee.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
JW gaat nu z'n onmogelijke plan pitchen voor waardebonnen uit de prijzenpot .. blah blah.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij zou hem meer moeten meppen
een idee, is beter dan helemaal geen idee. je zou het uit kunnen werkenquote:
net zon wazig idee als dat idee van GJquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
een idee, is beter dan helemaal geen idee. je zou het uit kunnen werken
Haak`n en oog`n.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
net zon wazig idee als dat idee van GJ
te moeilijk en teveel haken en ogen
zo moeilijk is het niet, JW kan gewoon niet zo goed uitleggen..quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
net zon wazig idee als dat idee van GJ
te moeilijk en teveel haken en ogen
Klinkt als een top ideequote:Op donderdag 2 februari 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
Wendy heeft een goed idee
lekker genieten
Verstandige vrouwquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
Wendy heeft een goed idee
lekker genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |