Och, wees eerlijk, hoe vaak heb jij niet boerenkool met worst zitten eten terwijl het weer meer om pasta vraagt, of heb je een middelgrote stad vernietigd, waar een foei en een geldboete afdoende zouden zijn geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jaaaaa hoor. Tering wat debiel.![]()
"Ik bedoelde met boerenkool met worst eigenlijk pasta bolognese"
Dit was wel echt een mega slecht optreden van hem zeg.
LOL, ja, zo spreek ik ook altijd tegen mijn baas. "Ik zal je dood maken! Ik ga naar huis mijn pistool halen en ik maak je helemaal dood!". Maar ik bedoel daar eigenlijk mee dat ik graag een nieuwe laptop wil.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fake volgens Newsweek.
https://www.newsweek.com/(...)-pre-emptive-1749781
Hij bedoelde met nucleaire aanval van de navo op Rusland eigenlijk sancties.
Als hij dat mag dan mogen wij dat ook.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:49 schreef Slayage het volgende:
Koreaanse huurlingen incoming? [ twitter ]
Buitengewoon gênante en domme vertoning van hem. Had 'm hoger ingeschat. Mja, het zijn wel allemaal Slavische volken. Vucic of Seselj kan er ook wat van.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Och, wees eerlijk, hoe vaak heb jij niet boerenkool met worst zitten eten terwijl het weer meer om pasta vraagt, of heb je een middelgrote stad vernietigd, waar een foei en een geldboete afdoende zouden zijn geweest.
Ik herken net iets te hard schreeuwen op een net iets te vroeg moment in de ochtend wel. Zeker wanneer mensen zelf begonnen zijn met zeiken.
Ja op die manier krijg je snel verwarring. Zeker met zo’n domme baas die zo’n boodschap dan totaal verkeert interpreteertquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:37 schreef RetepV het volgende:
[..]
LOL, ja, zo spreek ik ook altijd tegen mijn baas. "Ik zal je dood maken! Ik ga naar huis mijn pistool halen en ik maak je helemaal dood!". Maar ik bedoel daar eigenlijk mee dat ik graag een nieuwe laptop wil.
Het zal daar gebruikelijker zijn dan in west europa jaquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Buitengewoon gênante en domme vertoning van hem. Had 'm hoger ingeschat. Mja, het zijn wel allemaal Slavische volken. Vucic of Seselj kan er ook wat van.
Sorry, wat is er slecht aan?quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jaaaaa hoor. Tering wat debiel.![]()
"Ik bedoelde met boerenkool met worst eigenlijk pasta bolognese"
Dit was wel echt een mega slecht optreden van hem zeg.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan; het IOC is net zo'n frauduleuze rattenclub als de FIFA en het zou me dan ook niets verbazen wanneer het Russisch olympisch committee er wat geld en hoeren tegenaan gesmeten heeft om hun atleten weer aan de OS te laten deelnemen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor slappe corrupte zakken daar bij het IOC?
quote:PALO ALTO, Calif (Reuters) - Data analytics company Palantir is "responsible for most of the targeting in Ukraine," Chief Executive Alex Karp said Wednesday, elaborating on the U.S. company's work with Kyiv since Russia's invasion last year.
Its software helps Ukraine target, for instance, tanks and artillery, a Palantir spokesperson said.
Ja die stond aardig te glimmen ja. Hij ging er wel van uit dat de Leo’s vooral T72 tegen gaat komen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:27 schreef Aether het volgende:
Leopard is een beest
https://nos.nl/l/2462208
*Solovyovquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:39 schreef Slayage het volgende:
Beetje teleurstellend dat Baudet nog niet te gast is geweest bij solovyev
[ twitter ]
Want Putin is de baas van Zelensky?quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:37 schreef RetepV het volgende:
[..]
LOL, ja, zo spreek ik ook altijd tegen mijn baas. "Ik zal je dood maken! Ik ga naar huis mijn pistool halen en ik maak je helemaal dood!". Maar ik bedoel daar eigenlijk mee dat ik graag een nieuwe laptop wil.
Je kunt die Russische sporters toch ook niet weren?quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan; het IOC is net zo'n frauduleuze rattenclub als de FIFA en het zou me dan ook niets verbazen wanneer het Russisch olympisch committee er wat geld en hoeren tegenaan gesmeten heeft om hun atleten weer aan de OS te laten deelnemen.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja die stond aardig te glimmen ja. Hij ging er wel van uit dat de Leo’s vooral T72 tegen gaat komen.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:37 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wel een feestje in de RAI met de ambassadeur.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:39 schreef Slayage het volgende:
Beetje teleurstellend dat Baudet nog niet te gast is geweest bij solovyev
[ twitter ]
Dat is toch de kern van praktisch al die overkoepelende sporttokos? FIA is ook tot in de kern een corrupte ballentent.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan; het IOC is net zo'n frauduleuze rattenclub als de FIFA en het zou me dan ook niets verbazen wanneer het Russisch olympisch committee er wat geld en hoeren tegenaan gesmeten heeft om hun atleten weer aan de OS te laten deelnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |