Waren de Russische raketten maar net zo kapot als die in de TTquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:23 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou, de raketjes in de TT doen het niet meer
(╯°□°)╯︵ ┻━┻quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:23 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou, de raketjes in de TT doen het niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
*Solovyovquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:48 schreef Spablauw214 het volgende:
Die vrouw op 10:25.
-Ja, Putin. Geweldige president!
-Wat is je bron?
-Solovyev!
En ook hier weer de jongeren die de propaganda BS wel doorzien vs. een stel boomers die het regime tegen elke prijs verdedigen.
Beetje zoals sowieso. Zowieso so wie zo, zowiezo, zo i zo. Mensen zijn altijd heel creatief met sowieso schrijven.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja ach ja. Solovyov, Solovyev, Soloviev, Solovjov, alles wordt door elkaar gebruikt.
Soberso.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje zoals sowieso. Zowieso so wie zo, zowiezo, zo i zo. Mensen zijn altijd heel creatief met sowieso schrijven.
Duur rondje wel.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:08 schreef Aether het volgende:
https://www.flightradar24.com/96025/2f0d4320
Deze strekking lees je meer. Nu komt dit vooral van pro-Oekraïense kant, maar je leest ook niet wat anders.quote:
Presidentiële vliegtuig kennelijk. Even een MH17tje zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Duur rondje wel.
Waar kijk ik eigenlijk naar?
🚀 nicequote:Op donderdag 2 februari 2023 12:58 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Kan je fixen door : rocket: te vervangen door
& #128640; (zonder spatie na de &)
🚀 🚀 🚀
Of :noek:quote:
Wat zijn dat voor slappe zakken daar bij het IOC?quote:
Spreekt vooral voor eigen parochie denk ik, ik heb online vele Duitsers zien zeggen dat ze zich schamen voor het treuzelen van hun regering en dat er gewoon onmiddellijk Leopards gestuurd moeten worden.quote:
Geldzakken💰💰💰quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor slappe zakken daar bij het IOC?
echt ernstige twijfels of je dit soort dingen moet kunnen doen, als burger van een land. Rusland is een vijandelijke natie en als terrorist aangemerkt door meerdere eu landen (ook door NL) en gezien wat er gebeurt en stappen die er gezet worden, is dit zeer kwalijk. beetje het zelfde als een NL minister openlijk met de propaganda afdeling van IS gaat spreken en benoemen, nee wij willen dit niet maar alleen die groep van de bevolking.quote:
Er is wel een dagelijkse stroom van absoluut kansloze russische infanterie aanvallen over open terrein te zien.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Deze strekking lees je meer. Nu komt dit vooral van pro-Oekraïense kant, maar je leest ook niet wat anders.
Je zou zeggen dat wanneer de Russen dit blijven doen en de Oekraïners blijven volhouden zonder teveel verliezen te lijden, de Russen vanzelf doodbloeden.
Aan de andere kant ben ik natuurlijk ook pro-Oekraïne en kan het wensdenken zijn.
Geweldige gamequote:
Zodra iemand begint te zaniken over de grote duivelse "msm" weet je eigenlijk al wel wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:
Nou, volgende week Raisa Blommestijn en die Vlaardingerbroek zeker. Lekker representatiefquote:
Het gaat me meer om dat het om de AFD gaat. Beetje hetzelfde als FvD. Rechts anti EU anti NAVO populistische partijen. Veel roepen over soevereiniteit tot Rusland binnenvalt ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Spreekt vooral voor eigen parochie denk ik, ik heb online vele Duitsers zien zeggen dat ze zich schamen voor het treuzelen van hun regering en dat er gewoon onmiddellijk Leopards gestuurd moeten worden.
Het zou me niet verwonderen als binnenkort ook een fvd adept te zien is in dat programma.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou, volgende week Raisa Blommestijn en die Vlaardingerbroek zeker. Lekker representatief
Sowieso mensen die het hebben over “mainstreammedia”
En waarschijnlijk onder de tafel veel donaties vanuit Rusland.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het gaat me meer om dat het om de AFD gaat. Beetje hetzelfde als FvD. Rechts anti EU anti NAVO populistische partijen. Veel roepen over soevereiniteit tot Rusland binnenvalt ofzo.
Dit zijn dezelfde lui die op Twitter huilen over censuur en het weren van Russische nieuwsmedia.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zodra iemand begint te zaniken over de grote duivelse "msm" weet je eigenlijk al wel wat voor vlees je in de kuip hebt.
Het is gewauwel in het straatje the enemy of the enemy is my friend. Het is zo kaolo naïef als je denkt dat we onder Putin wel even teruggaan naar een blank, christelijk Europa.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het gaat me meer om dat het om de AFD gaat. Beetje hetzelfde als FvD. Rechts anti EU anti NAVO populistische partijen. Veel roepen over soevereiniteit tot Rusland binnenvalt ofzo.
Dead Space 2023 neem ik aan?quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geweldige game
En ziet er fantastisch uit op de PS5.
Begin net aan Chapter 4
Dat christelijke gebeuren is alleen maar een schaamlap om te verantwoorden voor het beperken van homo en vrouwen rechten, meer niet. Want zo christelijk zijn ze ook weer niet. Ook niet de conservatieve die Rusland heilig verdedigen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is gewauwel in het straatje the enemy of the enemy is my friend. Het is zo kaolo naïef als je denkt dat we onder Putin wel even teruggaan naar een blank, christelijk Europa.
Wat er überhaupt nooit was. Maar bon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |