abonnement Unibet Coolblue
pi_207818230
Heeft iemand daar ervaring mee?

Mijn moeder is in 2002 ongeveer naar het buitenland gegaan (redelijk dichtbij). Daar zag ik haar nog wel regelmatig. Mijn zus wil geen contact meer sinds ze dat heeft gedaan.

Ik wel, dus ik ging daar heen en zij kwam hier heen met ook tussenpozen waarin er weinig tot geen contact was. Tot in 2014 ze aangaf dat ze terug naar haar thuisland zou gaan voor een paar maanden. Ze is geen betrouwbare vrouw, dus ik ben naar haar toe gegaan omdat ik de kans incalculeerde dat het de laatste keer zou zijn dat ik haar zou kunnen zien (ik studeerde en had echt geen geld om naar het land waar zij heen zou gaan te kunnen reizen, dat is veel te ver).

Daarna zijn er allemaal dingen gebeurd waardoor ik niet meer kon gaan (kind krijgen, door studeren, scheiding, Covid en inmiddels liggen de prijzen rond een bedrag dat ik gewoon niet kan ophoesten meer met de kosten die hier nu zijn, mijn spaargeld is bijna op), en was dit dus de laatste keer dat ik haar heb gezien. Ze is niet terug gekomen. Ik wist dit van tevoren ook wel.

Nu is ze na een lang ziektebed in haar laatste dagen, iets waar ik mij natuurlijk al lang op voorbereid maar ik had verwacht om haar toch nog te kunnen opzoeken. Door Covid is het niet meer gelukt (land stond op slot voor niet residents en m’n paspoort krijgen bleek een immens gedoe te zijn) en met daarna de prijs stijgingen overal en toch moeten overleven hier is het geld dat ik voor de reis heb gespaard verdampt. Nu heb ik geen afscheid kunnen nemen. Dit doet pijn.