abonnement Unibet Coolblue
pi_207818230
Heeft iemand daar ervaring mee?

Mijn moeder is in 2002 ongeveer naar het buitenland gegaan (redelijk dichtbij). Daar zag ik haar nog wel regelmatig. Mijn zus wil geen contact meer sinds ze dat heeft gedaan.

Ik wel, dus ik ging daar heen en zij kwam hier heen met ook tussenpozen waarin er weinig tot geen contact was. Tot in 2014 ze aangaf dat ze terug naar haar thuisland zou gaan voor een paar maanden. Ze is geen betrouwbare vrouw, dus ik ben naar haar toe gegaan omdat ik de kans incalculeerde dat het de laatste keer zou zijn dat ik haar zou kunnen zien (ik studeerde en had echt geen geld om naar het land waar zij heen zou gaan te kunnen reizen, dat is veel te ver).

Daarna zijn er allemaal dingen gebeurd waardoor ik niet meer kon gaan (kind krijgen, door studeren, scheiding, Covid en inmiddels liggen de prijzen rond een bedrag dat ik gewoon niet kan ophoesten meer met de kosten die hier nu zijn, mijn spaargeld is bijna op), en was dit dus de laatste keer dat ik haar heb gezien. Ze is niet terug gekomen. Ik wist dit van tevoren ook wel.

Nu is ze na een lang ziektebed in haar laatste dagen, iets waar ik mij natuurlijk al lang op voorbereid maar ik had verwacht om haar toch nog te kunnen opzoeken. Door Covid is het niet meer gelukt (land stond op slot voor niet residents en m’n paspoort krijgen bleek een immens gedoe te zijn) en met daarna de prijs stijgingen overal en toch moeten overleven hier is het geld dat ik voor de reis heb gespaard verdampt. Nu heb ik geen afscheid kunnen nemen. Dit doet pijn.

Nu ben ik hier de enige die nog om haar geeft. Voor de anderen is het “Oh. Ja dat zat er aan te komen hè.” en door. Dit maakt dat ik alles in mijn eentje moet gaan doen en dat maakt me bang. Ik heb wel wat band met m’n familie daarzo, maar alles is via beeldbellen. Een normaal gesprek met haar is inmiddels ook niet meer mogelijk. Ze heeft geen puf. Vanmiddag neem ik een video op met m’n zoontje waar ze naar kan kijken, ivm het tijdsverschil.

Heeft iemand iets dergelijks meegemaakt? Hoe ga je er mee om als je in je eentje moet rouwen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 12:06:12 #2
269689 crew  Viv
pi_207818318
Geen ervaring mee, maar ik wil je wel sterkte wensen. :*
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:08:07 #3
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_207818350
Woont ze nou redelijk dichtbij of veel te ver?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 12:22:47 #4
269689 crew  Viv
pi_207818570
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:08 schreef ShevaJB het volgende:
Woont ze nou redelijk dichtbij of veel te ver?
Ik heb het gelezen als: eerst verhuisde ze naar het buitenland maar nog redelijk dichtbij (Duitsland of België bijvoorbeeld), en vervolgens verhuisde ze naar haar oorspronkelijke thuisland veel verder weg (Australië of zo). :)
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:23:45 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_207818585
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:01 schreef Azula2.0 het volgende:

Heeft iemand iets dergelijks meegemaakt? Hoe ga je er mee om als je in je eentje moet rouwen.
Heb je geen vrienden waar je er mee over kunt praten? Die hoeven je moeder niet te kennen om een luisterend oor te kunnen bieden toch? Of misschien een rouwverwerkingsgroep zoeken in je buurt. Wellicht weet je huisarts hier meer over.
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:24:00 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_207818592
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:22 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik heb het gelezen als: eerst verhuisde ze naar het buitenland maar nog redelijk dichtbij (Duitsland of België bijvoorbeeld), en vervolgens verhuisde ze naar haar oorspronkelijke thuisland veel verder weg (Australië of zo). :)
Ja zo begrijp ik het ook.
  Spellchecker donderdag 2 februari 2023 @ 12:29:41 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:29:43 #8
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_207818687
Ik denk dat je grootste probleem is dat je zelf zo ver weg bent, niet het onbegrip wat je hier krijgt. Uiteindelijk begrijpen heel veel mensen toch niet precies hoe jij je voelt. Zelfs als zussen onderling ligt het maar net aan de band die je beide hebt met de (in dit geval bijna) overleden persoon.

Ik herken het wel een beetje, ik heb sinds vorige week al meerdere mensen gehoord over "rust gevonden" en "nu hoef je je geen zorgen meer te maken" terwijl ik denk houd je bek dicht, ik maak mij liever zorgen om iemand en wilde nog zoveel leuke tijd met hem doorbrengen. Op een handvol mensen na voel ik mij daarin ook alleen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:38:19 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_207818827
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:29 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk dat je grootste probleem is dat je zelf zo ver weg bent, niet het onbegrip wat je hier krijgt. Uiteindelijk begrijpen heel veel mensen toch niet precies hoe jij je voelt. Zelfs als zussen onderling ligt het maar net aan de band die je beide hebt met de (in dit geval bijna) overleden persoon.

Ik herken het wel een beetje, ik heb sinds vorige week al meerdere mensen gehoord over "rust gevonden" en "nu hoef je je geen zorgen meer te maken" terwijl ik denk houd je bek dicht, ik maak mij liever zorgen om iemand en wilde nog zoveel leuke tijd met hem doorbrengen. Op een handvol mensen na voel ik mij daarin ook alleen.
Wacht maar, over een week of twee word je geacht erover heen te zijn want het is nu toch al wel een maand geleden en het leven gaat door :') Gelukkig zijn er ook altijd wel een paar mensen in je omgeving die het wel begrijpen :Y
pi_207818894
Heh wat verdrietig. Veel sterkte.
Er zijn geen mensen om je heen die met je mee rouwen, maar ongetwijfeld mensen die naar je willen luisteren.
Praat erover, schrijf haar een brief met wat je nog had willen zeggen, schrijf je emoties op. Zing, huil, neem de tijd.
Rouwen voelt altijd eenzaam en een ieder doet het op zijn eigen manier.

Die video is een heel mooi idee.

Sterkte O+ O+
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207818929
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 12:51:58 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_207819035
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:29 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk dat je grootste probleem is dat je zelf zo ver weg bent, niet het onbegrip wat je hier krijgt. Uiteindelijk begrijpen heel veel mensen toch niet precies hoe jij je voelt. Zelfs als zussen onderling ligt het maar net aan de band die je beide hebt met de (in dit geval bijna) overleden persoon.

Ik herken het wel een beetje, ik heb sinds vorige week al meerdere mensen gehoord over "rust gevonden" en "nu hoef je je geen zorgen meer te maken" terwijl ik denk houd je bek dicht, ik maak mij liever zorgen om iemand en wilde nog zoveel leuke tijd met hem doorbrengen. Op een handvol mensen na voel ik mij daarin ook alleen.
Ja dat is mijn ervaring ook. Want mensen vinden dat ze iets moeten zeggen, terwijl het soms ook oke is om niets te zeggen, maar er gewoon te zijn. En hoewel, zeker na een ziekbed (daar heb ik ervaring mee met mijn vader) die dingen als rust gevonden etc wel waar is, zit je daar soms gewoon niet op te wachten.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:52:18 #13
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_207819038
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Wacht maar, over een week of twee word je geacht erover heen te zijn want het is nu toch al wel een maand geleden en het leven gaat door :') Gelukkig zijn er ook altijd wel een paar mensen in je omgeving die het wel begrijpen :Y
Dat onbegrip heb ik nog niet gehoord gelukkig, wel een klein werkconflict gehad met de afhandeling van het verlof tussen overlijden en uitvaart wat ik als onbegrip heb ervaren maar goed. Op dit moment zit ik alweer in de ziektewet waar ik afgelopen vrijdag net uit had willen zijn.

Verder praat ik hier toch enkel over met degene die zich hetzelfde voelen, bij de rest zwijg ik gewoon.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Spellchecker donderdag 2 februari 2023 @ 12:53:46 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207819063
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:52 schreef Catkiller het volgende:

[..]
Dat onbegrip heb ik nog niet gehoord gelukkig, wel een klein werkconflict gehad met de afhandeling van het verlof tussen overlijden en uitvaart wat ik als onbegrip heb ervaren maar goed. Op dit moment zit ik alweer in de ziektewet waar ik afgelopen vrijdag net uit had willen zijn.

Verder praat ik hier toch enkel over met degene die zich hetzelfde voelen, bij de rest zwijg ik gewoon.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook sterkte :*
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 12:54:24 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_207819074
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:52 schreef Catkiller het volgende:

[..]
Dat onbegrip heb ik nog niet gehoord gelukkig, wel een klein werkconflict gehad met de afhandeling van het verlof tussen overlijden en uitvaart wat ik als onbegrip heb ervaren maar goed. Op dit moment zit ik alweer in de ziektewet waar ik afgelopen vrijdag net uit had willen zijn.

Verder praat ik hier toch enkel over met degene die zich hetzelfde voelen, bij de rest zwijg ik gewoon.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_207819834
-zo niet nodig-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lenny77 op 02-02-2023 17:59:54 ]
pi_207820016
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:48 schreef AToontje87 het volgende:
-knip-
Mij hielpen dat soort gedachten wel met rouw, maar t hoeft niet je ding te zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lenny77 op 02-02-2023 18:00:22 ]
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  donderdag 2 februari 2023 @ 14:12:10 #18
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207820073
Wat ontzettend kut voor je ts. Ik zou me in dit geval tot mijn goede vrienden wenden, ik hoop dat je die hebt. Die zullen niet met platitudes komen en ook niet na een maand gaan zeuren dat het tijd wordt weer normaal te doen.
Iemand stelde een groep voor rouwverwerking voor, dat lijkt me in een geval als dit ook geen slecht plan.
Niks nuttigs toe te voegen dus eigenlijk, alleen wil ik je heel veel sterkte wensen. Daar heb je ook niks aan, dat snap ik, maar weet dan een willekeurige vreemde op een internetforum in elk geval oprecht met je meeleeft.
pi_207821904
Iedereen erg bedankt voor de reacties. Ik ben nu even met de kleine bezig, en wat andere dingen en dan ga ik vanavond als ik zit even inhoudelijk reageren.
pi_207821963
Allereerst sterkte :* ook aan de andere users die zich hier melden en hetzelfde ervaren en voelen.

Als ik je een tip mag geven; Overweeg een rouw-coach.
Zelf heb ik er gelukkig geen ervaring mee. Mijn vriend echter, redelijke ingetogen en geen prater en dus op zichzelf (wat je ook kan interpreteren als 'alleen'), heeft hier op dit moment heel veel aan.
pi_207823938
Hoeveel geld is er nodig om die reis te maken dan? Misschien is t mogelijk als meerdere mensen een kleine bijdrage leveren? Als het anoniem kan wil ik best een kleine bijdrage leveren.
pi_207826161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:44 schreef Raw85 het volgende:
Hoeveel geld is er nodig om die reis te maken dan? Misschien is t mogelijk als meerdere mensen een kleine bijdrage leveren? Als het anoniem kan wil ik best een kleine bijdrage leveren.
O+ O+ O+
FOK! op zijn mooist
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207827654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:44 schreef Raw85 het volgende:
Hoeveel geld is er nodig om die reis te maken dan? Misschien is t mogelijk als meerdere mensen een kleine bijdrage leveren? Als het anoniem kan wil ik best een kleine bijdrage leveren.
De afstand is best wel groot. Makkelijk twee dagen. Het bedrag minimaal zou rond de 4K liggen. Ik vind dat teveel om te accepteren. ☠
pi_207827660
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:29 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk dat je grootste probleem is dat je zelf zo ver weg bent, niet het onbegrip wat je hier krijgt. Uiteindelijk begrijpen heel veel mensen toch niet precies hoe jij je voelt. Zelfs als zussen onderling ligt het maar net aan de band die je beide hebt met de (in dit geval bijna) overleden persoon.

Ik herken het wel een beetje, ik heb sinds vorige week al meerdere mensen gehoord over "rust gevonden" en "nu hoef je je geen zorgen meer te maken" terwijl ik denk houd je bek dicht, ik maak mij liever zorgen om iemand en wilde nog zoveel leuke tijd met hem doorbrengen. Op een handvol mensen na voel ik mij daarin ook alleen.
Ik reageer even privé op je als je dat oké vind. Heb je post hierna ook gelezen en dat is best wel overeenkomend.
pi_207827683
Ik ben door omstandigheden in de afgelopen twee jaar ook in een hulptraject beland dat nu wordt opgestart. Niet voor dit doel natuurlijk, maar het kan er wel bij worden aangekaart en ze zullen hier vast raad mee weten.

Leuk hoe alles zo tegelijk in elkaar stort _O-

Ik heb wel vrienden overigens waar ik dingen bij kwijt kan, ik ben alleen zo iemand die alles voor zichzelf houdt bij mensen die dichtbij staan en na vijf minuten het onderwerp verandert, en weet niet wie ik wat kwijt kan en waar niet/ ik er niks aan heb. Ben er altijd voor anderen maar vind het lastig als mensen er voor mij zijn.

Copingproblem much 🤡
pi_207844503
Ze is gisteravond te midden van haar familie overleden.
  Spellchecker zaterdag 4 februari 2023 @ 11:36:22 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207844522
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 11:35 schreef Azula2.0 het volgende:
Ze is gisteravond te midden van haar familie overleden.
Gecondoleerd :* ;(
pi_207844899
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 11:36 schreef maily het volgende:

[..]
Gecondoleerd :* ;(
Dank je.

Zus en de vader van m’n kind zijn onderweg zodat we het samen aan m’n zoontje kunnen vertellen. Krijg wel veel steun van alle kanten.
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 17:01:11 #29
441859 crew  Lenny77
pi_207848514
Aaawww ;(
Heel veel sterkte gewenst :*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207859656
Gecondoleerd!

Ik stel nu misschien een erg botte vraag, maar ik bedoel het wel goed. Je schreef dat je van haar houdt, maar hield zij ook van jou?

Men gaat er standaard vanuit dat ouder-kind liefde onvoorwaardelijk is en dat iedereen dat zou moeten hebben. Helaas is dat niet de realiteit. De meeste ouders proberen zo goed mogelijk voor hun kinderen te zorgen, echter ook dan betekent het nog niet dat ze hun kinderen kunnen bieden wat die nodig hebben. Het komt zelfs regelmatig voor dat ouders in emotioneel opzicht te onvolwassen blijven om écht van hun kinderen te houden, omdat ze daarvoor te egocentrisch zijn. Ik wil daarmee niet beweren dat het slechte mensen zijn, maar dat ze het gewoon niet voldoende kunnen. Helaas zijn kinderen daarvan de dupe.

Het enige wat je kan doen, is ervan leren hoe jij het zelf beter zou kunnen aanpakken. En dat kan verdomd moeilijk zijn, want als volwassene sta je er in wezen alleen voor. En als mensen je willen helpen zoals deze betweterige FOK!er hier ;) , is het nog maar de vraag of je er iets aan hebt.

Maar als je het dan toch alleen moet doen, dan kan je het wel op jouw eigen manier doen. Mensen kunnen daar vanalles over vinden, maar jij hoeft je daar niks van aan te trekken. Op deze planeet leven miljarden mensen: daar moeten genoeg lui tussen zitten bij wie jij je fijn voelt, toch?

~~~~~

Nogmaals gecondoleerd en heel veel sterkte! Ik heb makkelijk lullen, maar ik begrijp dat het voor jou een grote uitdaging is.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 5 februari 2023 @ 11:10:12 #31
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_207861534
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:29 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk dat je grootste probleem is dat je zelf zo ver weg bent, niet het onbegrip wat je hier krijgt. Uiteindelijk begrijpen heel veel mensen toch niet precies hoe jij je voelt. Zelfs als zussen onderling ligt het maar net aan de band die je beide hebt met de (in dit geval bijna) overleden persoon.

Ik herken het wel een beetje, ik heb sinds vorige week al meerdere mensen gehoord over "rust gevonden" en "nu hoef je je geen zorgen meer te maken" terwijl ik denk houd je bek dicht, ik maak mij liever zorgen om iemand en wilde nog zoveel leuke tijd met hem doorbrengen. Op een handvol mensen na voel ik mij daarin ook alleen.
Herkenbaar.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 5 februari 2023 @ 11:11:13 #32
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_207861552
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 11:35 schreef Azula2.0 het volgende:
Ze is gisteravond te midden van haar familie overleden.
Verdrietig ;(
Heel veel sterkte :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 5 februari 2023 @ 12:10:05 #33
269689 crew  Viv
pi_207862779
Gecondoleerd azuli
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Spellchecker zondag 5 februari 2023 @ 12:25:54 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207863055
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 11:35 schreef Azula2.0 het volgende:
Ze is gisteravond te midden van haar familie overleden.
Ga/wil je nog naar haar toe?
  zondag 5 februari 2023 @ 13:13:03 #36
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207863951
Gecondoleerd.
pi_207875186
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 07:55 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Gecondoleerd!

Ik stel nu misschien een erg botte vraag, maar ik bedoel het wel goed. Je schreef dat je van haar houdt, maar hield zij ook van jou?

Men gaat er standaard vanuit dat ouder-kind liefde onvoorwaardelijk is en dat iedereen dat zou moeten hebben. Helaas is dat niet de realiteit. De meeste ouders proberen zo goed mogelijk voor hun kinderen te zorgen, echter ook dan betekent het nog niet dat ze hun kinderen kunnen bieden wat die nodig hebben. Het komt zelfs regelmatig voor dat ouders in emotioneel opzicht te onvolwassen blijven om écht van hun kinderen te houden, omdat ze daarvoor te egocentrisch zijn. Ik wil daarmee niet beweren dat het slechte mensen zijn, maar dat ze het gewoon niet voldoende kunnen. Helaas zijn kinderen daarvan de dupe.

Het enige wat je kan doen, is ervan leren hoe jij het zelf beter zou kunnen aanpakken. En dat kan verdomd moeilijk zijn, want als volwassene sta je er in wezen alleen voor. En als mensen je willen helpen zoals deze betweterige FOK!er hier ;) , is het nog maar de vraag of je er iets aan hebt.

Maar als je het dan toch alleen moet doen, dan kan je het wel op jouw eigen manier doen. Mensen kunnen daar vanalles over vinden, maar jij hoeft je daar niks van aan te trekken. Op deze planeet leven miljarden mensen: daar moeten genoeg lui tussen zitten bij wie jij je fijn voelt, toch?

~~~~~

Nogmaals gecondoleerd en heel veel sterkte! Ik heb makkelijk lullen, maar ik begrijp dat het voor jou een grote uitdaging is.
Ik heb er jaren lang de tijd voor gehad om hier op te reflecteren en kort gezegd deze conclusie heb ik zelf al decennia terug getrokken en als moeder met een blanco stramien om in te moederen, vul ik dat zelf heel anders in. Bedankt voor je advies.

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 11:11 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Verdrietig ;(
Heel veel sterkte :*
Dankjewel O+

quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 12:25 schreef maily het volgende:

[..]
Ga/wil je nog naar haar toe?
Ze wordt vanavond gecremeerd. De snelle vlucht die ik kon vinden (26 uur naar Auckland en dan nog uren lang rijden) was 8k. De rest allemaal 55+ uur reistijd. Ik bel nu en lul dan tegen haar lichaam aan terwijl anderen erbij zijn en de telefoon vasthouden. Ze kunnen geen Nederlands, dat scheelt. Het is maar vaag allemaal.

Haar as komt deze kant op.

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 13:13 schreef herverwijderd het volgende:
Gecondoleerd.
Dankjewel.
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:01 schreef Lenny77 het volgende:
Aaawww ;(
Heel veel sterkte gewenst :*
Merci ☺
pi_207995160
Hoe is het nu met je? Heb je afscheid kunnen nemen? Heb je steun aan je omgeving?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  dinsdag 14 februari 2023 @ 17:08:56 #39
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_207995821
Gecondoleerd TS

quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:52 schreef Catkiller het volgende:

[..]
Dat onbegrip heb ik nog niet gehoord gelukkig, wel een klein werkconflict gehad met de afhandeling van het verlof tussen overlijden en uitvaart wat ik als onbegrip heb ervaren maar goed. Op dit moment zit ik alweer in de ziektewet waar ik afgelopen vrijdag net uit had willen zijn.

Verder praat ik hier toch enkel over met degene die zich hetzelfde voelen, bij de rest zwijg ik gewoon.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering, gast wat een verhaal. Gecondoleerd man en sterkte met alles.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_207996121
Geen ervaring mee, maar ik wil je wel een dikke knuffel geven. Sterkte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_207996538
Gecondoleerd en sterkte!
pi_207996979
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 16:03 schreef Speedfight het volgende:
Hoe is het nu met je? Heb je afscheid kunnen nemen? Heb je steun aan je omgeving?
Online wel. Maar ik werd pas gebeld nadat ze was overleden, we hadden een tijd afgesproken dat ik gebeld zou worden maar is niet gebeurd en twee uur later kreeg ik het (beeld)belletje. Geeft niet, de gesprekken dat ze nog bij zinnen was zijn me meer waard en waren leuk en gezellig.

Heb de dienst en alles wel online mee gekregen. Kist weggedragen zien worden e.d.

Heb nooit slaapproblemen gehad maar lig nu wel elke nacht wakker. Dat zal vanzelf wel weer over gaan. Ben nu een week later de draad maar weer aan het oppakken en m’n agenda vol gegooid met nieuwe projecten om me op te focussen.
pi_207996981
Iedereen bedankt ☺
  Spellchecker dinsdag 14 februari 2023 @ 19:05:47 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207997065
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 19:00 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Online wel. Maar ik werd pas gebeld nadat ze was overleden, we hadden een tijd afgesproken dat ik gebeld zou worden maar is niet gebeurd en twee uur later kreeg ik het (beeld)belletje. Geeft niet, de gesprekken dat ze nog bij zinnen was zijn me meer waard en waren leuk en gezellig.

Heb de dienst en alles wel online mee gekregen. Kist weggedragen zien worden e.d.

Heb nooit slaapproblemen gehad maar lig nu wel elke nacht wakker. Dat zal vanzelf wel weer over gaan. Ben nu een week later de draad maar weer aan het oppakken en m’n agenda vol gegooid met nieuwe projecten om me op te focussen.
Neem tussen de projecten tijd om te ont-focussen .... :*
pi_207997199
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 19:05 schreef maily het volgende:

[..]
Neem tussen de projecten tijd om te ont-focussen .... :*
Ik doe dat al een maand (na andere heftige periode dit komt er zegmaar een beetje bij) en schiet daar ook geen steek mee op. Moet toch inkomen hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')