in de grond met betonquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat, die houten plankjes zijn genoeg ?!![]()
Mattin vaak in de camera tegen de moeder van Mexx: "Hey Astrid ik heb je dochter.."quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze vroegen elkaar naar de namen van de ouders, hoor hoe Zoe over/ tegen de ouders van GJ gilt. Ik kom eraan AliMensen die ze niet kent
onbeschoftquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mattin vaak in de camera tegen de moeder van Mexx: "Hey Astrid ik heb je dochter.."
Goedemorgen Moes.quote:
eten is toch zo goed als opquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoho, en het eten ook...back to basics.
waarom zou erik slaap mogen inhalen?quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Haha Erik is de enige die slaap mag inhalen zegt hij, krijgt hij als antwoord, dat doe je elke droompresentatie al, waarop Erik antwoord, daarom heet het een droom presentatie![]()
Goedemiddag FFquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Moes.![]()
Ik miste je zo dat ik het al had gepost toen je er niet was.
geen idee, dat zei hij er niet bijquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou erik slaap mogen inhalen?
Is toch niet normaal. Hoe durven ze ons een uur te laten wachten. Het is een schandequote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Goedemorgen, goedemiddag, oftewel, fijne dag allen
Ow dat is me helemaal ontgaan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de grond met beton
daarom mochten ze gisteren niet naar buiten
Even een kleine terugkoppeling,je post van gister klopt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Goedemorgen, goedemiddag, oftewel, fijne dag allen
KinkiJantje beton.quote:
Ik heb gister wel meer gepostquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even een kleine terugkoppeling,je post van gister klopt.
te BB achtigquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Geheime opdrachten lijkt me ook leuk en dan voor kleine bedragen. Bijv. Moraima moet alle potten pindakaas verstoppen voor 2 dagen
Hannelore Switserlood (of hoe je het ook schrijft)quote:
Als tussendoortje en dan kunnen ze zelf geld verdienen en niet voor de potquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
te BB achtig
liever echt grote opdrachten
Dan is de teleurstelling des te groter...quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:01 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik verwacht nu wel heel wat van de opdracht
SwitserLOOD? Kan ik dat gebruiken bij het vissenquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hannelore Switserlood (of hoe je het ook schrijft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |