abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2003 @ 22:09:47 #1
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_8375835
Ik was vanmiddag wezen fietsen naar het strand van bloemendaal ( dit doe ik wel vaker voor m'n conditie enzo )
Toen ik daar was heb ik even op het strand gewandeld en toen kwam er weer zo'n rot moment waarin je beseft dat je al weer 1.5 jaar alleen bent.
Dit is echt wrang als je dan al die tortelduifjes op het strand ziet lopen elkaar omhelzend met verliefde blikken in hun ogen.
Ik had gewoon niet moeten gaan ik voel me echt ### nu.
"Censuur is de dood van de democratie"
pi_8376043
ik ken het gevoel ...
maar juist op het moment dat je dr vrede mee heb wordt je weer in de molen gegooit en komt het terug ..

is altijd zo, pas wanneer je het niet meer verw8 komt het terug

zondag 9 februari 2003 @ 22:33:41 #3
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_8376482
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:09 schreef Flying_Vee het volgende:
Ik was vanmiddag wezen fietsen naar het strand van bloemendaal ( dit doe ik wel vaker voor m'n conditie enzo )
Toen ik daar was heb ik even op het strand gewandeld en toen kwam er weer zo'n rot moment waarin je beseft dat je al weer 1.5 jaar alleen bent.
Dit is echt wrang als je dan al die tortelduifjes op het strand ziet lopen elkaar omhelzend met verliefde blikken in hun ogen.
Ik had gewoon niet moeten gaan ik voel me echt ### nu.
ik ken het, ik kan er soms ook echt niet tegen als je 2 tortelduifjes met elkaar ziet lopen. 1,5jaar..klote is dat, ik inmiddels al bijna 7 jaar
Drugs are good mkay?
pi_8376585
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:33 schreef Party_P het volgende:

[..]

ik ken het, ik kan er soms ook echt niet tegen als je 2 tortelduifjes met elkaar ziet lopen. 1,5jaar..klote is dat, ik inmiddels al bijna 7 jaar

Inderdaad, minder leuk, maar daarentegen voel ik me wel weer goed wanneer ik een stel ruzie zie maken op straat of iemand hoor klagen over verplichte meubelboulevard bezoeken met partnerlief.

De fameuze 2 kanten van de medaille.

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8376743
Ik ken het...

Ik kreeg pas m'n eerste vriend toen ik 23 was (het is nog steeds aan ) , dus ik heb heel erg veel van die momenten gekend. Maar wie weet was het bij mij dan wel minder erg, want ik wist natuurlijk niet precies wat ik miste

zondag 9 februari 2003 @ 22:46:51 #6
22259 Fogerty
slapende account
pi_8376892
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:41 schreef whiskas het volgende:
Ik kreeg pas m'n eerste vriend toen ik 23 was (het is nog steeds aan ) , dus ik heb heel erg veel van die momenten gekend. Maar wie weet was het bij mij dan wel minder erg, want ik wist natuurlijk niet precies wat ik miste
Ik denk het niet, als je al een keer een relatie hebt gehad weet je dat je niet alleen een hoop lol mist, maar ook een boel kutmomenten. Bovendien heb je er dan vaak ook nog het 'ik ben toch niet leuk en zal nooit een vriendje/vriendinnetje krijgen'-gevoel bij en dat heb je later ook niet meer.

Om de 1 of andere reden manier gebeurt het bij mij altijd dat JUIST als ik echt even baal van het feit dat ik alleen ben, ik een vriendin moet opbeuren vanwege echt achterlijke toestanden in haar relatie. En dan vind ik het ineens helemaal niet meer erg om vrijgezel te zijn

Hieperdepiep hoera!
pi_8376931
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:41 schreef whiskas het volgende:
Ik ken het...

Dat heb ik ook wel eens gedacht, dat je daarvoor niet wist wat je miste en je er dus ook niet zo'n last van had. Maar volgens mij is dat toch een eind onzin. Mensen zijn sociale wezens. De "houden van" en "van gehouden worden" wens zit er toch een eind ingebakken denk ik.
Voetbal?
pi_8377099
Als menselijk contact niks voor je is neem dan een hond
pi_8377100
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:46 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Ik denk het niet, als je al een keer een relatie hebt gehad weet je dat je niet alleen een hoop lol mist, maar ook een boel kutmomenten. Bovendien heb je er dan vaak ook nog het 'ik ben toch niet leuk en zal nooit een vriendje/vriendinnetje krijgen'-gevoel bij en dat heb je later ook niet meer.

Om de 1 of andere reden manier gebeurt het bij mij altijd dat JUIST als ik echt even baal van het feit dat ik alleen ben, ik een vriendin moet opbeuren vanwege echt achterlijke toestanden in haar relatie. En dan vind ik het ineens helemaal niet meer erg om vrijgezel te zijn

Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt. Doordat ik nog nooit een relatie had gehad begon ik de boel een beetje te idealiseren, op een gegeven moment werd het een beetje een obsessie voor me
Nu ik een relatie heb, weet ik dus inderdaad dat het niet alleen maar roze wolkjes zijn
Alleen zijn en samenzijn heeft allebei z'n voor- en nadelen
pi_8377439
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:55 schreef frank_woei het volgende:
Als menselijk contact niks voor je is neem dan een hond
Is vaak wel 'unconditional love', dus dat is een pluspunt. Alleen de communicatie laat het nog wel eens afweten, en ik heb iemand nodig die me af en toe op mijn plaats zet

Adam Duritz: "She likes to scream at me"

Voetbal?
pi_8382694
A bitch is a bitch and a dog is a mans best friend

Naja...
iig heel herkenbaar

Lambo of Rekt
pi_8391223
Komt me bekend voor

Ik heb het mn hele leven al. Ben 17 en heb nog nooit een vriendin gehad, hoe triest is dat??

Soms heb ik gewoon het idee dat ik er beter een einde aan kan maken omdat ik toch nooit iemand zal krijgen

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  maandag 10 februari 2003 @ 16:39:21 #13
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8391304
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:36 schreef Trance4Ever het volgende:
Komt me bekend voor

Ik heb het mn hele leven al. Ben 17 en heb nog nooit een vriendin gehad, hoe triest is dat??

Soms heb ik gewoon het idee dat ik er beter een einde aan kan maken omdat ik toch nooit iemand zal krijgen

17 nog maar? Damn man, dat komt allemaal nog wel! Maak je niet druk! Ga eens goed uit en dan een paar weken achter mekaar. Het komt vanzelf...
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_8392021
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:39 schreef Ludwig het volgende:

[..]

17 nog maar? Damn man, dat komt allemaal nog wel! Maak je niet druk! Ga eens goed uit en dan een paar weken achter mekaar. Het komt vanzelf...

Ik ga vaak zat uit, alleen ziet niemand mij staan. Daar ben ik gewoon veel te lelijk voor. Het is helemaal erg omdat in mijn vriendengroep iedereeen in behalfe ik een relatie heeft gehad.
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  maandag 10 februari 2003 @ 17:09:21 #15
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_8392108
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:36 schreef Trance4Ever het volgende:
Komt me bekend voor

17 al?! Ugh.. Maak je niet zo druk. Dat loopt wel los.. Ik was 27 toen ik mijn eerste vriendin leerde kennen... Inmiddels ben ik 31 en is die relatie stuk gelopen, maar zo lopen de dingen nu eenmaal.

Terug naar het initieele topic.. Die moment ken ik ook jah.. Kunnen erg vervelend zijn. Die herinneringen aan momenten die er waren en die er niet meer zullen zijn - in ieder geval niet met de dame waar ik ze toen mee beleefd heb. *haalt schouders op* Oh Hell. So be it. Komt wel goed op en duur.

pi_8393786
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:09 schreef Flying_Vee het volgende:
###
kut?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')