quote:
4 feb als ik het goed hebquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:34 schreef Flow3r het volgende:
Is Bern vandaag jarig en krijgen we dan om 11 uur die flashmob, of was dat voor een andere datum ?
Ze ligt meestal als een krolse poes.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:33 schreef Ebinas het volgende:
En daar zitten ze alweer![]()
[ afbeelding ]
Gisteren die cap van jou voor de haardquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze ligt meestal als een krolse poes.
Mocht nog niet van JW, mag als ze zo buiten zijn. Nu eerst even hardlopen en dan zal ze er wel over beginnen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:38 schreef Flow3r het volgende:
Geen woord van Esther tegen JW over die clash met Wendy daarnet
Allebei z'n komisch loopjequote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gisteren die cap van jou voor de haard
Alleen tijdens de pauze mogen ze buitenspelen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:44 schreef Loveable het volgende:
Hebben ze al gebruikt gemaakt van het klimtoestel?
En wanneer is dat dan?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen tijdens de pauze mogen ze buitenspelen.
Even aan de manager vragenquote:
Ingebouwd en weer een stuk lager .. Alleen Eunice kan hangen zonder aan de grond te komenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:44 schreef Loveable het volgende:
Hebben ze al gebruikt gemaakt van het klimtoestel?
FEBOquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Zitten houtjes om de poten van het klimrek... wie is ijverig bezig geweest? Erik?
Volgens mij hebben ze er nog niet op mogen spelen. Wellicht vandaag.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:56 schreef OmaJacky het volgende:
Wanda vind ice het irritantste mannetje wat er is. Loopt steeds te stoken. Wat is er in godsnaam in zijn leven gebeurd dat hij zo'n teringleijer is geworden.
Hier pakt ze zelfs bij mij punten meequote:Op donderdag 2 februari 2023 09:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik word iedere dag een beetje meer fan van Wanda
Laat ze dat maar eens doen danquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Erik weet ook dat ergens alleen op stemmen geen zin heeft. En GJ wil Mexx eruit halen, en dan kun hij wel zeggen 'nee laat zitten, laat zitten nu'. Maar nee, je kun dan wel zeggen dat je niks met GJ te maken willen hebben, maar je zult wel moeten nu. We zullen aan hun kant (Bro's+JK+MM) wat weg moeten stemmen. (..) "
JW: "als je dat niet doet, gaan wij stuk voor stuk d'r uit, dan jij dan ik, dan Erik, dan Wendy eh dan Babette, noem maar op, allemaal. Hun worden alleen maar sterker, alleen nu zijn ze op z'n zwakst omdat Kim W ook weg is he.
Ik nietquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier pakt ze zelfs bij mij punten mee
Eens! Weg ermee!quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat ze dat maar eens doen dan
En dan niet Mexx eruit
Maar Isaak of tiano
Je moet de kop van de slang eraf bijten![]()
Klopttquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik niet
Want ze roept wel
Maar doet er ook niks mee
Een miskoop dusquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ingebouwd en weer een stuk lager .. Alleen Eunice kan hangen zonder aan de grond te komen
Nou als het nog niet goed vast zit, valt zo'n ding zo omquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er nog niet op mogen spelen. Wellicht vandaag.
Zo opvallend dat er vaak gesproken wordt zonder martin erbij maar hij voelt het wel aan want hij duikt altijd meteen op, beetje net zoals Zoe vaak doetquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
Matin is een spek en bonen man bij de bro’s
Die lult dom mee
Heb je verder weinig aan
Kloptquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zo opvallend dat er vaak gesproken wordt zonder martin erbij maar hij voelt het wel aan want hij duikt altijd meteen op, beetje net zoals Zoe vaak doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |