Op sterven na doodquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sld zemelaar op zn rug ligt in bed
zeur knie,nek.prostaat. aambeien, haar wrd dunner
tis een aanslag op zn leven
😮💨🤐quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:14 schreef ledn81 het volgende:
Danny gaat zo ff masseren.. vorige keer zat het een dag later helemaal vast. Maar vandaag gaat het wel iets beter.
1+1=
Danny had em helemaal uit elkaar getrokkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:14 schreef ledn81 het volgende:
Danny gaat zo ff masseren.. vorige keer zat het een dag later helemaal vast. Maar vandaag gaat het wel iets beter.
1+1=
Dat koppie als dat vliegtuigje over komtquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is bang dat Jason naar huis gaat
Think again bitch
Ja.en dat het dan mislukt is en ze er zelf op komen volgende keer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is bang dat Jason naar huis gaat
Think again bitch
Ze kunnen nog lager < 500 mtr komen reclamevliegertjes overquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Chiara /jolien aan de wandel
lkkr ff tokken over het nomineren ..
Luchtruim bijlmer is druk
vliegtuigen laag over
Dat wordt onbetaalbare TVquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat koppie als dat vliegtuigje over komt
Iddquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara wat is dat met die vliegtuigen
Nou meid je zit dichtbij Schiphol en in de aanvliegroute voor 2 banen
quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze kunnen nog lager < 500 mtr komen reclamevliegertjes over
Ja er is 1 baan dichtquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Chiara /jolien aan de wandel
lkkr ff tokken over het nomineren ..
Luchtruim bijlmer is druk
vliegtuigen laag over
ja omdat ze stemmen van jasonsfans wilt krijgenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chira ineens toch positief over Jason
😂 En het ook ELKE keer uitsprekenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jaqueline: Wanneer er nu iets in komt te liggen, pak ik het, ga niets meer overleggen.
Rob: ik heb nu spijt dat ik het niet heb gedaan, op die knoppen drukken kan ik wel, maar ik dacht kruipen of zo, maar ik heb geluk gehad, de knie is over, maar nu zit ik met die nek.
dat zit hem toch hoogquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jaqueline: Wanneer er nu iets in komt te liggen, pak ik het, ga niets meer overleggen.
Rob: ik heb nu spijt dat ik het niet heb gedaan, op die knoppen drukken kan ik wel, maar ik dacht kruipen of zo, maar ik heb geluk gehad, de knie is over, maar nu zit ik met die nek.
zullen ze toch wel krijgen als het nodig is. ik zag deze week ook srl gel en nog een tube bij hem op bed meen ik liggen. dag dat hij zo;n erge pijn had in zijn nekquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob te weinig paracetamol meegenomen
Doe maar een voorstelquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:23 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja maar dan met een heel andere tekst zou ik doen
Appie aan de overkant heeft er vast genoegquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zullen ze toch wel krijgen als het nodig is. ik zag deze week ook srl gel en nog een tube bij hem op bed meen ik liggen. dag dat hij zo;n erge pijn had in zijn nek
Het is confusion week en Jason heeft alles gezien en gehoord in die kamer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:11 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Maar waarom zou Jason dat mogen dan? die is zelf genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |