SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:03 schreef ledn81 het volgende:
Ik zie net de genomineerden langskomen op twitter
😂😂😂😂😂quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Onderwijs is altijd aan staan aldus Chiara
Zou graag iets willen doen waar ze minder over moet nadenken
De zelfscan van AH controleren oid
Op chronologische volgorde de weken: Back to Basics, Survival, Surprise, Break-Up, Judgement, Hell, Love, Viewers', Decision, Running Out of Time, Back to Reality, Finale.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand nog enig idee wat de thema’s vorig jaar waren?
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:30 schreef Yolk het volgende:
[..]
Op chronologische volgorde de weken: Back to Basics, Survival, Surprise, Break-Up, Judgement, Hell, Love, Viewers', Decision, Running Out of Time, Back to Reality, Finale.
Ik zie de pin nu wel terug.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:22 schreef Ace90ace het volgende:
Jason draagt geen pin meer. Misschien vergeten, maar hij zat daarstraks bij 40 minuten in de dagboekkamer. Misschien zijn Jolien en Chiara genomineerd en heeft hij er een derde moeten opzetten?
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeg nooit tegen een vrouw in belgie dat ze vol zit, of ge hebt ambras denk ik.
Denk ook niet dat hij ze het geld guntquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Erg raar dat Jason dan die pon aan die 2 heksen gaf of er moet nog een verklaring voor komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |