abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:07:10 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207822376
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:53 schreef Avelie het volgende:

[..]
Minimuminkomen? 1500 is geen minimaal inkomen als je ook nog een partner hebt met inkomen, of recht op alle toeslagen, tegemoetkomingen en een sociale huurwoning die bij je inkomen aansluit.
Wij hebben makkelijk praten, met onze koopwoningen en buitenlandse vakanties.
The love you take is equal to the love you make.
pi_207822454
Sociale huurwoning krijg je pas als je 10+ jaar staat ingeschreven, dat was toen ook al. Pas op je 18e mag je je inschrijven.

Mijn verhaal gaat over de leeftijd 17-22 jaar, dan was je nog lang niet aan de beurt voor een sociale huurwoning en had je geen recht op huurtoeslag.

Het enige wat beter was, waren de zorgverzekeringen. Daar stond een minimum jeugdloon tegenover van 5,05 per uur als 21-jarige ipv de 11 euro die je nu krijgt.
pi_207822473
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wij hebben makkelijk praten, met onze koopwoningen en buitenlandse vakanties.
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar die koopwoning is bepaald niet uit de lucht komen vallen. Of kreeg jij een jubelton van je ouders?
pi_207822610
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:12 schreef Avelie het volgende:
Sociale huurwoning krijg je pas als je 10+ jaar staat ingeschreven, dat was toen ook al. Pas op je 18e mag je je inschrijven.

Mijn verhaal gaat over de leeftijd 17-22 jaar, dan was je nog lang niet aan de beurt voor een sociale huurwoning en had je geen recht op huurtoeslag.

Het enige wat beter was, waren de zorgverzekeringen. Daar stond een minimum jeugdloon tegenover van 5,05 per uur als 21-jarige ipv de 11 euro die je nu krijgt.
hier is de gemiddelde wachttijd 1-2 jaar en je kan prima als 18 jarige huursubsidie krijgen onder voorwaarden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:27:40 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207822662
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:12 schreef Avelie het volgende:
Sociale huurwoning krijg je pas als je 10+ jaar staat ingeschreven, dat was toen ook al. Pas op je 18e mag je je inschrijven.

Mijn verhaal gaat over de leeftijd 17-22 jaar, dan was je nog lang niet aan de beurt voor een sociale huurwoning en had je geen recht op huurtoeslag.

Het enige wat beter was, waren de zorgverzekeringen. Daar stond een minimum jeugdloon tegenover van 5,05 per uur als 21-jarige ipv de 11 euro die je nu krijgt.
Goeie opvoeding en wereldbeeld, als je serieus denkt dat je zo even een volledige huurwoning kunt betrekken op je 17e

Een uitkering afwijzen ook nog, begeleid wonen bestond toen vast ook niet volgens jou, of jou te min :D

Minimumloon vergelijken met toen zonder correctie op inflatie etc

Jaaaaaaaaaja :D

Kan het anders weer over de OP en TS gaan alsjeblieft?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207822799
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wij hebben makkelijk praten, met onze koopwoningen en buitenlandse vakanties.
''wij'' hebben echt niet allemaal koopwoningen hoor, en de laatste buitenlandse vakantie was 15 jaar geleden.

Maargoed, ik werk dan ook fulltime tegen het minimumloon. Misschien moet ik maar een bijbaantje zoeken, en vooral heel hard klagen dat het niet genoeg verdiend.
pi_207822818
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Goeie opvoeding en wereldbeeld, als je serieus denkt dat je zo even een volledige huurwoning kunt betrekken op je 17e

Een uitkering afwijzen ook nog, begeleid wonen bestond toen vast ook niet volgens jou, of jou te min :D

Minimumloon vergelijken met toen zonder correctie op inflatie etc

Jaaaaaaaaaja :D

Kan het anders weer over de OP en TS gaan alsjeblieft?
Ik bedoel juist dat ik niet zo'n beste (financiële) opvoeding had gehad. Alles wat jullie nu vertellen, daar wist ik destijds zeer weinig van. Alleen van horen en zeggen en dan de horrorverhalen, waardoor ik niks durfde aan te vragen.

Het internet was toen nog niks en niemand vertelde je deze dingen.

Maar ik hoor het al, voor jullie een ver-van-je-bedshow. Waarschijnlijk een generatiekloof + afkomstkloof.
pi_207822878
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:43 schreef Avelie het volgende:

[..]
Ik bedoel juist dat ik niet zo'n beste (financiële) opvoeding had gehad. Alles wat jullie nu vertellen, daar wist ik destijds zeer weinig van. Alleen van horen en zeggen en dan de horrorverhalen, waardoor ik niks durfde aan te vragen.

Het internet was toen nog niks en niemand vertelde je deze dingen.

Maar ik hoor het al, voor jullie een ver-van-je-bedshow. Waarschijnlijk een generatiekloof + afkomstkloof.
Uhm… nee?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:12 schreef Avelie het volgende:
Sociale huurwoning krijg je pas als je 10+ jaar staat ingeschreven, dat was toen ook al. Pas op je 18e mag je je inschrijven.

Mijn verhaal gaat over de leeftijd 17-22 jaar, dan was je nog lang niet aan de beurt voor een sociale huurwoning en had je geen recht op huurtoeslag.

Het enige wat beter was, waren de zorgverzekeringen. Daar stond een minimum jeugdloon tegenover van 5,05 per uur als 21-jarige ipv de 11 euro die je nu krijgt.
Zoals je het hier post (en die post is geen 20 jaar oud) ben je heel stellig. Je wist precies hoe het toen zat. En je weet precies hoe het nu zat.

Het wordt irritant dat je telkens je eigen woorden verdraait als iemand je corrigeert.
Eerlijk zeggen dat je er blijkbaar naast zat is echt geen schande.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207822924
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Uhm… nee?
[..]
Zoals je het hier post (en die post is geen 20 jaar oud) ben je heel stellig. Je wist precies hoe het toen zat. En je weet precies hoe het nu zat.

Het wordt irritant dat je telkens je eigen woorden verdraait als iemand je corrigeert.
Eerlijk zeggen dat je er blijkbaar naast zat is echt geen schande.
Waar zit ik ernaast? Ik wist wel dat je niet zomaar in aanmerking kwam voor een sociale huurwoning in mijn stad (Amsterdam) en ik wist wat ik verdiende met mijn baantje, maar ik kende alleen de horrorverhalen over de bijstand.

Je hoeft het niet te geloven, maar een uitkering en sociale huurwoning waren voor mij twee totaal verschillende dingen. Het ene vertrouwde ik niet, het andere wel.
pi_207823746
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:43 schreef Avelie het volgende:

[..]
Ik bedoel juist dat ik niet zo'n beste (financiële) opvoeding had gehad. Alles wat jullie nu vertellen, daar wist ik destijds zeer weinig van. Alleen van horen en zeggen en dan de horrorverhalen, waardoor ik niks durfde aan te vragen.

Het internet was toen nog niks en niemand vertelde je deze dingen.

Maar ik hoor het al, voor jullie een ver-van-je-bedshow. Waarschijnlijk een generatiekloof + afkomstkloof.
Hou toch eens op met je generatie en afkomst kloof. Je hebt geen idee wat de levens zijn van de mensen waar je over praat en mee discussieert. Kut voor je dat je het zwaar hebt gehad, maar je bent niet de enige.
Twiddel
pi_207823816
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hou toch eens op met je generatie en afkomst kloof. Je hebt geen idee wat de levens zijn van de mensen waar je over praat en mee discussieert. Kut voor je dat je het zwaar hebt gehad, maar je bent niet de enige.
Dat weet ik. De reacties verrassen me daarom. Je zou denken dat mensen die het leven aan de onderkant uit ervaring kennen, mijn verhaal begrijpen. Vandaar dat ik een andere verklaring zoek.

Het zijn suggesties, ik weet het niet zeker en het is geen oordeel. Kennelijk zouden jullie allemaal bijstand aanvragen en je daar prima bij voelen, dit geldt alleen niet voor iedereen.
pi_207823864
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:38 schreef Avelie het volgende:

[..]
Dat weet ik. De reacties verrassen me daarom. Je zou denken dat mensen die het leven aan de onderkant uit ervaring kennen, mijn verhaal begrijpen. Vandaar dat ik een andere verklaring zoek.

Het zijn suggesties, ik weet het niet zeker en het is geen oordeel. Kennelijk zouden jullie allemaal bijstand aanvragen en je daar prima bij voelen, dit geldt alleen niet voor iedereen.
Wat een aannames. Ik heb niemand hier gelezen die zegt "ik zou zomaar bijstand aanvragen en mij er prima bij voelen!"
Twiddel
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:49:52 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207824051
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:13 schreef Avelie het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar die koopwoning is bepaald niet uit de lucht komen vallen. Of kreeg jij een jubelton van je ouders?
Wil je kijken wie er wint?
The love you take is equal to the love you make.
pi_207824212
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Moet je die hele groep dan beoordelen op de twijfelachtige gevallen?

De Wajong is trouwens een paar jaar geleden nogal aangepast. Wie er nu voor in aanmerking komt, is echt niet benijdenswaardig.
Dat ben ik helemaal met je eens hoor. Ik had het al eerder gezegd, maar mijn zusje heeft ook WAjong. Zij is 20/21 jaar oud en geestelijk nog geen 10 jaar.

Mensen die om wat voor reden dan ook niet kunnen deelnemen aan de arbeidsmarkt moeten worden ondersteund. Zij werkt ook in de horeca een paar dagen en in een theatergroep, maar die is ook helemaal niet bezig met geld. Laat staan dat men moet vinden dat ze "uitgebuit" wordt omdat ze daar niks voor krijgt. De werkgever moet ook een hoop faciliteren om die mensen een plekje te geven binnen het werkveld. Als je het gevoel hebt dat je dan werkt zoals normale mensen werken en meent te weinig te krijgen dan hoor je niet in de WAjong te zitten. Dan ga je echt grote mensen werk doen.

Gelukkig zijn de eisen veel strenger daarvoor geworden. Ik denk echt niet dat je hoeft te klagen met een WAjong mede door de andere tegemoetkomingen. Ik denk dat die mensen nog meer over houden per maand dan de mensen die werken voor 2000 bruto en particulier moeten huren.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_207824798
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wil je kijken wie er wint?
Hoe bedoel je dit? Wedstrijdje wie het zieligste is?
pi_207830848
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:30 schreef kale_gehaktbal het volgende:

Ik kijk helemaal niet neer op vmbo-ers. Mensen die na hun gymnasium niet verder leren zijn ook te beroerd om naar school te gaan.
Dat het leven in jouw wereld zo simpel is, laat ik geheel voor jouw conto. Ik ga niet eens beginnen aan een discussie.
quote:
En dan die (stiekem toch niet zo’n hele) grote groep mensen die met slechts vmbo op zak heel belangrijk werk doet:
https://www.onderwijscons(...)-bekijk-jouw-kansen/
Je ziet zelf niet in hoe weinig dit zegt. Dat zegt veel over jou.

Ik ben verder wel uitgepraat hoor. Ik wilde het niet met je eens worden; ik wilde vooral aangeven dat jouw eerder bijdrage wmb goed waardeloos is. De rest maakt dat niet anders.
pi_207830935
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:50 schreef Avelie het volgende:
Dus jullie zien de bijstand als een fijn vangnet waar je altijd op terug kunt vallen? Ik heb dat nooit zo ervaren. Misschien omdat ik alle horrorverhalen als kind meekreeg van mijn familie en vrienden?

Dat is nu als trol wordt bestempeld vind ik erg ver gaan. Ik heb duidelijk een andere mentaliteit dan de meesten hier, maar dat zegt niet dat het fake is. Ik denk een verschil in generatie en opvoeding.
Uit welk bouwjaar ben je dan?
pi_207831618
Ik begrijp dit topic niet helemaal. Dus TS vriendin werkt 1 dag per week voor 5u uur. En houdt maandelijks een uitkering van netto 1270?

Is deze 1270 netto gebasseerd op 70% van haar laatste verdiende inkomen?

Als ze met jou samenwoont en kosten deelt zoals huur is dit nog best netjes mischien.

Ik denk dat er voor minima ook een ander loonheffingstarief geldt van rond de 16% ipv 26% dus mischien dat ze dan ietsje meer verdient per uur?
pi_207831665
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:52 schreef Belugastroop het volgende:
Ik begrijp dit topic niet helemaal. Dus TS vriendin werkt 1 dag per week voor 5u uur. En houdt maandelijks een uitkering van netto 1270?

Is deze 1270 netto gebasseerd op 70% van haar laatste verdiende inkomen?

Als ze met jou samenwoont en kosten deelt zoals huur is dit nog best netjes mischien.

Ik denk dat er voor minima ook een ander loonheffingstarief geldt van rond de 16% ipv 26% dus mischien dat ze dan ietsje meer verdient per uur?
Ik merk dat je er weinig van begrijpt.
Vorug loon is er per definitie niet. En ik zou maar eens snuffelen op belastingdienst.nl
Iedereen betaalt in box1 vanaf de eerste cent even veel belasting over die cent.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207831680
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:58 schreef Queller het volgende:

[..]
Uit welk bouwjaar ben je dan?
1983
  vrijdag 3 februari 2023 @ 13:00:23 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207831714
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:52 schreef Belugastroop het volgende:
Ik begrijp dit topic niet helemaal. Dus TS vriendin werkt 1 dag per week voor 5u uur. En houdt maandelijks een uitkering van netto 1270?

Is deze 1270 netto gebasseerd op 70% van haar laatste verdiende inkomen?

Als ze met jou samenwoont en kosten deelt zoals huur is dit nog best netjes mischien.

Ik denk dat er voor minima ook een ander loonheffingstarief geldt van rond de 16% ipv 26% dus mischien dat ze dan ietsje meer verdient per uur?
Er staat nota bene Wajong in de TT man, probeer op zijn minst te doen alsof je begrijpend lezen en hersencellen tot je hebt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207831752
@Molo

Ik schrijf toch over uitkering en minima. Wajongers behoren tot de minima. Dus ja ik heb dat wel meegekregen.
pi_207831775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:03 schreef Belugastroop het volgende:
@:molo

Ik schrijf toch over uitkering en minima. Wajongers behoren tot de minima. Dus ja ik heb dat wel meegekregen.
Ah dus je weet niet wat wajong is?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207831829
@sjorsie

Ik weet dat je best van de wajong af kunt naar een reguliere baan. En daarna toch terug kunt naar wajong. Anders is 1270 netto best veel als ze de wajong vanaf 18 jaar kreeg. Is ze dan in de 50?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 13:10:23 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207831836
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:09 schreef Belugastroop het volgende:
@:sjorsie

Ik weet dat je best van de wajong af kunt naar een reguliere baan. En daarna toch terug kunt naar wajong. Anders is 1270 netto best veel als ze de wajong vanaf 18 jaar kreeg. Is ze dan in de 50?
Zucht
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207832116
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:57 schreef Avelie het volgende:

[..]
1983
Hoe je praatte dacht ik eerder dat je uit '64 kwam ofzo
Twiddel
pi_207832117
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:09 schreef Belugastroop het volgende:
@:sjorsie

Ik weet dat je best van de wajong af kunt naar een reguliere baan. En daarna toch terug kunt naar wajong. Anders is 1270 netto best veel als ze de wajong vanaf 18 jaar kreeg. Is ze dan in de 50?
Ik snap niet wat je wil zeggen.
pi_207832130
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:09 schreef Belugastroop het volgende:
@:sjorsie

Ik weet dat je best van de wajong af kunt naar een reguliere baan. En daarna toch terug kunt naar wajong. Anders is 1270 netto best veel als ze de wajong vanaf 18 jaar kreeg. Is ze dan in de 50?
1240 is de norm sinds dit jaar als je 100% afgekeurd bent vanaf 23 jaar. Voorgaande banen en loonstroken doen er bij wajong niet toe, daar heb je de Wia voor.
Jaar terug was het 105 euro minder, maar sinds dit jaar zijn de minimumlonen en uitkeringen met 10% omhoog gegaan.
Twiddel
pi_207832213
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:09 schreef Belugastroop het volgende:
@:sjorsie

Ik weet dat je best van de wajong af kunt naar een reguliere baan. En daarna toch terug kunt naar wajong. Anders is 1270 netto best veel als ze de wajong vanaf 18 jaar kreeg. Is ze dan in de 50?
Als je het niet weet kan je het ook toegeven, dat is niet erg.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207832518
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:40 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hoe je praatte dacht ik eerder dat je uit '64 kwam ofzo
Zo voel ik me soms wel haha XD
pi_207835294
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:57 schreef Avelie het volgende:

1983
Dan ben ik benieuwd met wie je - generatiegewijs - in gesprek bent. Zijn ze volgens jou dan ouder of jonger dan jijzelf?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 17:54:50 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207835343
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:52 schreef Queller het volgende:

[..]
Dan ben ik benieuwd met wie je - generatiegewijs - in gesprek bent. Zijn ze volgens jou dan ouder of jonger dan jijzelf?
Dit vraag ik me ook af :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207835603
De gemiddelde leeftijd ligt hier een stuk lager dacht ik.
pi_207835666
Aaah O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207835973
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:16 schreef Vanyel het volgende:
Aaah O+
Wat zij ^^ zegt O+
pi_207835990
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:12 schreef Avelie het volgende:
De gemiddelde leeftijd ligt hier een stuk lager dacht ik.
Meid, ik had je moeder kunnen zijn.
pi_207836012
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:12 schreef Avelie het volgende:
De gemiddelde leeftijd ligt hier een stuk lager dacht ik.
:D

En dit

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:16 schreef Vanyel het volgende:
Aaah O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207836082
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef Queller het volgende:

[..]
Meid, ik had je moeder kunnen zijn.
Zo oud is de rest van ons nou ook weer niet Quellie :*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207836131
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zo oud is de rest van ons nou ook weer niet Quellie :*
:'(
pi_207836147
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:49 schreef Queller het volgende:

[..]
:'(
Ik vind het jammer dat je net niet mijn moeder kan zijn ;(
Al heb ik nu ook best een leukertje hoor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207836164
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vind het jammer dat je net niet mijn moeder kan zijn ;(
Al heb ik nu ook best een leukertje hoor.
Kijk @Vanyel zó kan je ook zeggen dat ik een oud wijf ben O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207836279
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:51 schreef Queller het volgende:

[..]
Kijk @:Vanyel zó kan je ook zeggen dat ik een oud wijf ben O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het maar vaak genoeg over jezelf hoort, krijg je ervaring ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207836286
Ladies, wie gaat zichzelf en de rest TRren voor gruwelijk offtopic gaan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207836296
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:51 schreef Queller het volgende:

[..]
Kijk @:Vanyel zó kan je ook zeggen dat ik een oud wijf ben O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zoiets nooit doen O-)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207836460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:12 schreef Avelie het volgende:
De gemiddelde leeftijd ligt hier een stuk lager dacht ik.
Awh 🥰
pi_207846068
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik lees nu pas de netto en bruto getallen.
Echt schokkend hoe klein dat verschil is....
Het is nog veel erger George, Nederland is het enige land ter wereld waar grote groepen mensen (uitkeringtrekkers en werkenden) netto MEER verdienen dan bruto. Zie bijgaande overheidstabel:
Voor een eenverdiener met twee kinderen tussen 6 en 11 jaar oud in een huurwoning (maandelijkse huur ¤ 605) geldt dat ze tot ca. 31.000 ¤ (!!) bruto per jaar netto meer krijgen dan dat bedrag.

Snap je meteen waarom Nederland zo in trek is ....
pi_207846112
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 13:17 schreef paardendokter het volgende:

[..]
Het is nog veel erger George, Nederland is het enige land ter wereld waar grote groepen mensen (uitkeringtrekkers en werkenden) netto MEER verdienen dan bruto. Zie bijgaande overheidstabel:
Voor een eenverdiener met twee kinderen tussen 6 en 11 jaar oud in een huurwoning (maandelijkse huur ¤ 605) geldt dat ze tot ca. 31.000 ¤ (!!) bruto per jaar netto meer krijgen dan dat bedrag.

Snap je meteen waarom Nederland zo in trek is ....
31k per jaar bruto is ook wel heeel erg weinig als je 2 kinderen hebt....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207846430
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 13:17 schreef paardendokter het volgende:

[..]
Het is nog veel erger George, Nederland is het enige land ter wereld waar grote groepen mensen (uitkeringtrekkers en werkenden) netto MEER verdienen dan bruto. Zie bijgaande overheidstabel:
Voor een eenverdiener met twee kinderen tussen 6 en 11 jaar oud in een huurwoning (maandelijkse huur ¤ 605) geldt dat ze tot ca. 31.000 ¤ (!!) bruto per jaar netto meer krijgen dan dat bedrag.

Snap je meteen waarom Nederland zo in trek is ....
Voor ook heel specifiek deze samenstelling. Als je geen kinderen hebt is dit al heel snel een ander verhaal.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 13:57:53 #149
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207846521
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 13:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
31k per jaar bruto is ook wel heeel erg weinig als je 2 kinderen hebt....
Fixed
Tot nooit .......
pi_207847345
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 13:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
31k per jaar bruto is ook wel heeel erg weinig als je 2 kinderen hebt....
Nog altijd zo'n 5 K boven het minimumloon en bruto=netto ....
Het is maar wat je weinig noemt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')