abonnement Unibet Coolblue
pi_207802767
Wie wil er nu dan ook nog leraar worden in een grote stad, allemaal rare lui in de klas die de aandacht opeisen omdat het speciaal onderwijs is uitgekleed, je avonden gaan op aan bureaucratie en administratie, en dat allemaal voor een hongerloon.

Dan zou ik ook liever gewoon ergens in een gehucht in de lokale buurtschool willen werken zodat ik er tenminste in de buurt kan wonen.
pi_207802805
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2023 09:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik werk in de IT. Zonder IT kan jij eigenlijk helemaal niks in je leven. :Y

Gratis huizen/Ferrari's/hoeren/coke/ voor IT-ers :Y
Een stopcontact onder een brug lijkt me voldoende. :P
Het is koud, het is guur....
  woensdag 1 februari 2023 @ 10:46:32 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207802821
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:41 schreef Fleischmeister het volgende:
Wie wil er nu dan ook nog leraar worden in een grote stad, allemaal rare lui in de klas die de aandacht opeisen omdat het speciaal onderwijs is uitgekleed, je avonden gaan op aan bureaucratie en administratie, en dat allemaal voor een hongerloon.

Dan zou ik ook liever gewoon ergens in een gehucht in de lokale buurtschool willen werken zodat ik er tenminste in de buurt kan wonen.
Dorpsschooltjes zitten tenminste nog fatsoenlijke kinderen. In de grote steden krijg je alleen maar gajes voor je neus.
  woensdag 1 februari 2023 @ 11:09:50 #44
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207803066
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dorpsschooltjes zitten tenminste nog fatsoenlijke kinderen. In de grote steden krijg je alleen maar gajes voor je neus.
dit zoiezo
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 1 februari 2023 @ 11:14:37 #45
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_207803134
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 07:08 schreef Janneke141 het volgende:
Hoezo, binnenkort? Dit is al jaren zo.
Dit was al zo toen ik op het middelbaar onderwijs zat en dat is inmiddels ook dik 15 jaar geleden _O-


Overigens blijven de berichten over tanend onderwijs maar voorbij komen. Ik houd m'n hart vast, er komen volgens mij echt een aantal verloren generaties aan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_207803161
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dorpsschooltjes zitten tenminste nog fatsoenlijke kinderen. In de grote steden krijg je alleen maar gajes voor je neus.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207803167
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit was al zo toen ik op het middelbaar onderwijs zat en dat is inmiddels ook dik 15 jaar geleden _O-


Overigens blijven de berichten over tanend onderwijs maar voorbij komen. Ik houd m'n hart vast, er komen volgens mij echt een aantal verloren generaties aan.
We veranderen van een kennis-industrie naar een distributie-economie dus die kunnen dan lekker pallets gaan sorteren.
pi_207803175
Je moet er ook maar zin in hebben. Van die totaal verknipte gifkinderen van imbeciele ouders. Getsie zeg. Lekker in het darrup blijven. Daar is het leven nog gezellig.
  woensdag 1 februari 2023 @ 11:32:10 #49
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_207803300
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit was al zo toen ik op het middelbaar onderwijs zat en dat is inmiddels ook dik 15 jaar geleden _O-

Overigens blijven de berichten over tanend onderwijs maar voorbij komen. Ik houd m'n hart vast, er komen volgens mij echt een aantal verloren generaties aan.
Die generaties zijn er al. Juist omdat dit probleem al jaren bestaat, en we ook al jaren heel druk zijn om het niet op te lossen.

We kunnen natuurlijk heel vaak gaan herhalen dat leraren prima verdienen en honderd weken vakantie hebben per jaar, maar ondertussen is het vak kennelijk gewoon niet aantrekkelijk, want anders waren er wel meer mensen die het wilden doen. Dus stel dat we de ambitie hebben om de volgende generaties nog iets fatsoenlijks mee te geven (en dan bedoel ik ook de hele generatie, en niet alleen het gedeelte dat geld genoeg heeft om zelf onderwijs in te kopen), dan moeten we daar misschien toch een keer wat aan gaan doen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_207803346
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:19 schreef HyperViper het volgende:
Je moet er ook maar zin in hebben. Van die totaal verknipte gifkinderen van imbeciele ouders. Getsie zeg. Lekker in het darrup blijven. Daar is het leven nog gezellig.
Wat zijn dat precies en waarom zou je die niet in een dorp kunnen aantreffen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 1 februari 2023 @ 11:39:39 #51
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207803397
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dorpsschooltjes zitten tenminste nog fatsoenlijke kinderen. In de grote steden krijg je alleen maar gajes voor je neus.
In sommige wijken juist dominant, zoals eerder aangegeven: welgestelde, keurig opgevoede kindertjes met een dito 'r', met een grote kans om uiteindelijk minimaal havo te doen (vaak hoger dan dat). Niet zelden gezegend met zeer mondige, pusherige ouders.



...er is daar in Amsterdam niet voor niets zo'n run op de 'betere' havo/vwo-scholen. Ze weten daar amper waar ze de (potentiële) leerlingen kwijt moeten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Eightyone op 01-02-2023 11:48:43 ]
  woensdag 1 februari 2023 @ 11:49:11 #52
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_207803534
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 08:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ben software developer, zonder software kunnen deze beroepen niks, kortom eerst gratis huizen voor alle software developers.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 08:56 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Ik ben elektricien, zonder stroom kun jij niets developen dus eerst gratis huizen voor electriens :)
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 09:48 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik ben network engineer, zonder communicatie kunnen jullie beide niks, dus gratis huis voor ons vak.
Ik doe ze alle drie. Zonder goede coördinatie worden de verkeerde prioriteiten gesteld :{w
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_207803571
quote:
6s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:49 schreef ACT-F het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ik doe ze alle drie. Zonder goede coördinatie worden de verkeerde prioriteiten gesteld :{w
Zonder stratenmaker komen jullie de deur nog niet eens uit. :Y
pi_207803768
Het is meer dan dat, mensen raken uitgeblust door de werkomstandigheden. Schoolbesturen moeten zorgen dat het weer aantrekkelijk wordt om voor de klas te staan en niet schuilen achter excuses van het hoort erbij, het is de gemeente of de inspectie.
.
pi_207803882
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 06:48 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik ben zo ontzettend blij dat ik niet in Amsterdam woon
Mooie stad toch zeker.

Zou ik er willen wonen? Nee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207803942
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Mooie stad toch zeker.

Zou ik er willen wonen? Nee.
Amsterdam heeft wellicht beroemde musea en is een toeristencircus. Ook hebben ze imho de beste regionale omroep van Nederland met AT5. Maar als stad staat het bepaald niet in mijn top lijst. Het lijkt me al helemaal geen voorrecht om daar momenteel te mogen wonen.
pi_207803993
quote:
5s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat zijn dat precies en waarom zou je die niet in een dorp kunnen aantreffen?
:W
  woensdag 1 februari 2023 @ 12:48:09 #58
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207804430
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Amsterdam heeft wellicht beroemde musea en is een toeristencircus. Ook hebben ze imho de beste regionale omroep van Nederland met AT5. Maar als stad staat het bepaald niet in mijn top lijst. Het lijkt me al helemaal geen voorrecht om daar momenteel te mogen wonen.
Het centrum is mooi maar ook nogal onpraktisch van opzet (in de Gouden Eeuw hadden ze natuurlijk geen idee van waar mensen een aantal eeuwen later behoefte aan zouden hebben), en yuppen zijn er vrij dominant --> Google op 'havermelkelite'. Moet je van houden.

Iig zijn er ongeveer 1001 dingen te doen, en ik kan me voorstellen dat je er als relatief creatief kind beter tot bloei komt dan, bijvoorbeeld, in een of ander Oost-Gronings dorp.

[ Bericht 4% gewijzigd door Eightyone op 01-02-2023 13:35:52 ]
pi_207804576
Ik heb ff een deep dive analysis gemaakt.

87% van het primaire onderwijs = VROUW

Zou dit het gezeik kunnen verklaren aangezien de Nederlandse vrouw kampioen in zo min mogelijk werken is? (8>
pi_207806126
Wie de kinderen heeft, heeft de toekomst.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_207806277
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:06 schreef Fer het volgende:
Het is meer dan dat, mensen raken uitgeblust door de werkomstandigheden. Schoolbesturen moeten zorgen dat het weer aantrekkelijk wordt om voor de klas te staan en niet schuilen achter excuses van het hoort erbij, het is de gemeente of de inspectie.
Wij hadden vroeger leraren, geen parttime prinsjes. En die leraren waren er altijd, dag in dag uit, 5 dagen per week voor de klas, en respect dat ze hadden. Dat was tevens ook nog een tijd dat er geen computers waren, althans niet op school, dus huiswerk nakijken, proefwerken nakijken etc. allemaal met de hand. Nu hebben ze zoveel digitale hulpmiddelen, complete lespakketten worden centraal aangeleverd en zijn zo te downloaden, ze hebben internet beschikbaar, examens en toetsen worden op de computer gemaakt, dus volgens mij zijn de werkomstandigheden stukken verbeterd? Het probleem zit in die parttime prinsesjes, en ik ken een legertje Pabo studenten die lerares zijn geworden, en gewoon 100% parttimers een paar daagjes in de week werken, maar eisen dat ze hebben...
pi_207807428
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Wij hadden vroeger leraren, geen parttime prinsjes. En die leraren waren er altijd, dag in dag uit, 5 dagen per week voor de klas, en respect dat ze hadden.
Op best wel wat uitzonderingen na.

quote:
Dat was tevens ook nog een tijd dat er geen computers waren, althans niet op school, dus huiswerk nakijken, proefwerken nakijken etc. allemaal met de hand. Nu hebben ze zoveel digitale hulpmiddelen, complete lespakketten worden centraal aangeleverd en zijn zo te downloaden, ze hebben internet beschikbaar, examens en toetsen worden op de computer gemaakt, dus volgens mij zijn de werkomstandigheden stukken verbeterd? Het probleem zit in die parttime prinsesjes, en ik ken een legertje Pabo studenten die lerares zijn geworden, en gewoon 100% parttimers een paar daagjes in de week werken, maar eisen dat ze hebben...
In jouw tijd werd er nog niet eens 1x per jaar een commodore64 naar binnengerold?

Hoe oud ben je? 80?
pi_207807512
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 17:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Op best wel wat uitzonderingen na.
[..]
In jouw tijd werd er nog niet eens 1x per jaar een commodore64 naar binnengerold?

Hoe oud ben je? 80?
40, eerste pc's waren in de brugklas en toen kregen we informatica 1 uurtje per week, wat vooral commander Keen spelen was. Heb mijn typecursus nog op een typemachine gedaan. Maar eh zeg ik dan iets geks? Hele jeugd basisschool en ook middelbare hadden we altijd vaste leraren elke dag, alleen bij ziekte kreeg je een vervanger? Heb niet het idee dat dit nu nog zo is, mijn neefje (laatste jaar basisschool) heeft zelfs 3 juffen, verdeeld over de week.

Huiswerk werd toen veelal klassikaal nagekeken, proefwerken vaker ook in de les, dan kregen we uurtje zelf studie en controleerde de leraar het proefwerk. Ik denk dat de leraren mbt. werkdruk het vroeger zwaarder hadden. Hoewel ik wel denk dat leraren het nu vooral mentaal zwaarder hebben door onhandelbare kinderen, teveel verschil in niveau en ouders die boos zijn dan hun kind vmbo advies krijgt. Maar dat los je niet op met meer geld en nog meer parttimers, dat is de cultuur wat gecreëerd is.
pi_207808329
Het land moet stuk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 1 februari 2023 @ 18:48:02 #65
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207808461
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 17:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
40, eerste pc's waren in de brugklas en toen kregen we informatica 1 uurtje per week, wat vooral commander Keen spelen was. Heb mijn typecursus nog op een typemachine gedaan. Maar eh zeg ik dan iets geks? Hele jeugd basisschool en ook middelbare hadden we altijd vaste leraren elke dag, alleen bij ziekte kreeg je een vervanger?
Hier niet heel anders, maar ik ben dan ook nauwelijks ouder.

De basisschool had maar een paar computers, waar vooral dat ene topografie-spelletje met dat vliegtuigje mee gespeeld werd. En inderdaad: op de middelbare school 1 uurtje per week informatica. Wat er precies op het scherm stond weet ik niet meer, maar het leek qua uiterlijk nog het meest op Teletekst.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 1 februari 2023 @ 18:59:02 #66
408813 crew  trein2000
pi_207808669
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Het land moet stuk.
Dit is de republiek Amsterdam, daar mogen ze dingen die anderen niet mogen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:06:03 #67
3542 Gia
User under construction
pi_207808826
Gewoon school afschaffen. Alles thuisonderwijs. Ouders regelen maar opvang of werken zelf thuis. Kinderen die op deze manier niet kunnen leren, pech, dan falen ze maar in 't leven.

Er is alleen maar gezeik om mobieltjes, te weinig leraren, maar onbevoegde leraren willen ze ook niet, maar wel kleinere klassen.

De leraar die graag kennis over wil brengen staat voor een groep kinderen die de hele dag worden afgeleid door hun mobieltje. Ook als ze er niet op mogen kijken, ze trillen toch. Dan maar naar de wc, om even te kijken. Aandacht bij de les is er niet meer. Verbieden willen ze ook niet, want kinderen hebben hun mobieltje gewoon echt nodig, hoor.

Dus, dan zeg ik, doe maar alles lekker thuis, online. Daar gaat het, als het zo doorgaat, toch naartoe.
pi_207814676
Goede infrastructuur en reiskostenregeling zou het probleem moeten kunnen helpen oplossen. Elke dag uren reizen door file en vertraging is slopend, zeker als er ook nog ouderavonden bij komen.
Als je daarentegen binnen 30 minuten op elke school in Amsterdam kan zijn vanuit een plaats 30 km verderop, met ov volledig vergoed of een parkeervergunning van de zaak, moet dat nog te overzien zijn.
pi_207814728
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Dat was tevens ook nog een tijd dat er geen computers waren,
Maar zo te zien ook geen garantie voor een goede beheersing van de Nederlandse taal :7
pi_207814748
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:48 schreef Eightyone het volgende:
De basisschool had maar een paar computers, waar vooral dat ene topografie-spelletje met dat vliegtuigje mee gespeeld werd.
OWG Toporama :P
quote:
Wat er precies op het scherm stond weet ik niet meer, maar het leek qua uiterlijk nog het meest op Teletekst.
MS-DOS?
pi_207816602
Toch een triest land dit op veel punten.
Maar dan de hele dag bakkelijen over fossiele subsidies en dat soort nonsense.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207816634
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:06 schreef Gia het volgende:
Gewoon school afschaffen. Alles thuisonderwijs. Ouders regelen maar opvang of werken zelf thuis. Kinderen die op deze manier niet kunnen leren, pech, dan falen ze maar in 't leven.

Er is alleen maar gezeik om mobieltjes, te weinig leraren, maar onbevoegde leraren willen ze ook niet, maar wel kleinere klassen.

De leraar die graag kennis over wil brengen staat voor een groep kinderen die de hele dag worden afgeleid door hun mobieltje. Ook als ze er niet op mogen kijken, ze trillen toch. Dan maar naar de wc, om even te kijken. Aandacht bij de les is er niet meer. Verbieden willen ze ook niet, want kinderen hebben hun mobieltje gewoon echt nodig, hoor.

Dus, dan zeg ik, doe maar alles lekker thuis, online. Daar gaat het, als het zo doorgaat, toch naartoe.
Tjah, beetje afgeven over hoe het nu gaat, om dan vervolgens maar de overtreffende trap van totale nihilisme door te voeren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207817218
quote:
5s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat zijn dat precies en waarom zou je die niet in een dorp kunnen aantreffen?
De vraag stellen is hem beantwoorden _O_
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:58:10 #74
3542 Gia
User under construction
pi_207818180
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah, beetje afgeven over hoe het nu gaat, om dan vervolgens maar de overtreffende trap van totale nihilisme door te voeren.
Uiteraard chargeer ik, maar feit is dat er geprotesteerd wordt vanwege te weinig leerkrachten, want dat zou liggen aan 't loon. Volgens mij is het tegenwoordig, op veel plekken, niet leuk meer om nog voor de klas te staan. Loon kan dan niet hoog genoeg zijn om het vak leerkracht nog aantrekkelijk te maken. Leerkracht is maar gewoon HBO, hoewel ik dat voor de basisschool ook best wel een hoge waardering vind.
Nu willen ze het lerarentekort aanvullen met mensen uit het bedrijfsleven en wordt er weer gedemonstreerd dat dit echt niet kan! Ja, wat wil je dan? Grotere klassen met de (te weinig) leerkrachten die er nu zijn, of kleinere klassen met een aanvulling van ongeschoolde 'onderwijzers'/'leraren'. Want het vak aantrekkelijker maken met een wat hogere beloning gaat echt niet werken, vrees ik.
pi_207818825
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:58 schreef Gia het volgende:

[..]
Uiteraard chargeer ik, maar feit is dat er geprotesteerd wordt vanwege te weinig leerkrachten, want dat zou liggen aan 't loon. Volgens mij is het tegenwoordig, op veel plekken, niet leuk meer om nog voor de klas te staan. Loon kan dan niet hoog genoeg zijn om het vak leerkracht nog aantrekkelijk te maken. Leerkracht is maar gewoon HBO, hoewel ik dat voor de basisschool ook best wel een hoge waardering vind.
Nu willen ze het lerarentekort aanvullen met mensen uit het bedrijfsleven en wordt er weer gedemonstreerd dat dit echt niet kan! Ja, wat wil je dan? Grotere klassen met de (te weinig) leerkrachten die er nu zijn, of kleinere klassen met een aanvulling van ongeschoolde 'onderwijzers'/'leraren'. Want het vak aantrekkelijker maken met een wat hogere beloning gaat echt niet werken, vrees ik.
Maar we zijn het snel eens, en kan me slecht indenken dat ze in Den Haag daar anders over denken - dat het vak aantrekkelijker moet worden. Dat zal voor mensen de reden zijn om het vak te overwegen...

Universitair docent bestaat ook, waarschijnlijk niet eens beter ofzo maar ach.
Niks mis met HBO.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 2 februari 2023 @ 13:52:52 #76
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207819873
'Maar gewoon hbo'; je bent gewoon hoogopgeleid als je dat gedaan hebt.

Zelfs al zijn veel pabo-mensen sterker op het sociale vlak dan op het intellectuele.
pi_207829206
En alle mensen in het onderwijs zijn triggerd.

Ze janken al jaren over werkdruk, maar nu er een oplossing komt is het een vak en moet je eerst je papiertje halen in plaats van meedenken aan oplossingen.

Ik zie nu in het nieuws dat iemand zeggen: "elk kind recht heeft op goed onderwijs", dat staat er nú al slecht voor met alle mensen van de PABO.

Ik denk dat deze beweging van "niet bevoegden" zeker een winst kan betekenen. Als er maar een goede selectie procedure is. De PABO-ers van nu kunnen nu niet eens fatsoenlijk spellen.

Het zal echt niet zo zijn dat er een Donny Roelvink voor de klas staat.
pi_207829232
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:58 schreef Gia het volgende:
Nu willen ze het lerarentekort aanvullen met mensen uit het bedrijfsleven en wordt er weer gedemonstreerd dat dit echt niet kan! Ja, wat wil je dan? Grotere klassen met de (te weinig) leerkrachten die er nu zijn, of kleinere klassen met een aanvulling van ongeschoolde 'onderwijzers'/'leraren'. Want het vak aantrekkelijker maken met een wat hogere beloning gaat echt niet werken, vrees ik.
Mensen uit het bedrijfsleven wil je voor de klas. De huidige leraren zijn vastgeroest in lespakketten die ze opgelegd zijn. Die weten niet in welke wereld het gross van de leerlingen terechtkomen. Die hebben nog nooit een functie in het bedrijfsleven gehad (daarnaast ambtenaar, dus sowieso incapabel in die wereld).
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:15:35 #79
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207829282
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 00:38 schreef Magister_Artium het volgende:
Goede infrastructuur en reiskostenregeling zou het probleem moeten kunnen helpen oplossen. Elke dag uren reizen door file en vertraging is slopend, zeker als er ook nog ouderavonden bij komen.
Als je daarentegen binnen 30 minuten op elke school in Amsterdam kan zijn vanuit een plaats 30 km verderop, met ov volledig vergoed of een parkeervergunning van de zaak, moet dat nog te overzien zijn.
Speciale rijbanen voor onderwijzers?
Zender in de auto zodat stoplchten op groen springen?
Tot nooit .......
pi_207835627
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:15 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Speciale rijbanen voor onderwijzers?
Zender in de auto zodat stoplchten op groen springen?
En daarna speciale rijbanen en auto’s van de zaak voor de zorg… leraren zetten nu al een L op het dak van hun auto.

Nee, gewoon voldoende trein- en busverbindingen, knelpunten rond de stad nog verder aanpakken en zorgen dat de school ook van buiten de stad bereikbaar blijft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')