Ik had een muis als patronusquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:51 schreef Jimbo het volgende:
Ravenclaw met een elm hout unicorn wandje![]()
De films hebben Hufflepuff ook wel een beetje genaaid. Volgens mij komt geen enkel belangrijk personage uit dat huis.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha lekker zo houden dan...Hufflepuff komt bij mij altijd een beetje over als de nah net niet groep...Ken het alleen van de films en dan heb je eigenlijk nooit het idee dat ze belangrijk zijn. De andere huizen hebben een duidelijker beeld
Loena Leeflangquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De films hebben Hufflepuff ook wel een beetje genaaid. Volgens mij komt geen enkel belangrijk personage uit dat huis.
Oh ja die had ik ook gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:56 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik had een muis als patronus![]()
Ben er nu al klaar mee
Cedric en Flitwickquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De films hebben Hufflepuff ook wel een beetje genaaid. Volgens mij komt geen enkel belangrijk personage uit dat huis.
Dat is Ravenclawquote:
Rare keuzequote:
Mooie en gezellige common room wel. Veel planten, alles van hout. Soort Hobbit huis.quote:
Die films (op de 1e 3 na) zijn echt slecht vergeleken met de boeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat wat is, heb echt helemaal niks met de Harry Potter films.
Gek genoeg lijkt deze game mij fantastisch (want fantasy en geen Harry Potter).
Ken alleen Gryffindor van naam.
Ik ga t toch wel kopen denk ik, t kriebelt teveelquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mooie en gezellige common room wel. Veel planten, alles van hout. Soort Hobbit huis.
Je ziet ze vooral sneller als slecht omdat er zo veel is weggelaten. Het had als serie ook veel beter gewerkt dan als filmsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:02 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Die films (op de 1e 3 na) zijn echt slecht vergeleken met de boeken.
Carlo Kannewasser de kampioen van Zweinstein in boek/film 4.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Cedric Diggory.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:00 schreef Speedfight het volgende:
Wie bedoel ik dan? Er was in de eerste 3 delen volgens mij ook een beetje een suf meisje uit huffelpuf met lang haar.
Ohja Newt natuurlijk ookquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Cedric Diggory.
Nymphadora Tonks.
Newt Scamander.
Pomona Sprout.
Teddy Lupin.
Hannah Abbot.
Susan Bones.
100% mee eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet ze vooral sneller als slecht omdat er zo veel is weggelaten. Het had als serie ook veel beter gewerkt dan als films
Vanaf film 5 is bergafwaarts gegaan. In boek 5 zit er op eind belangrijke passage, dat de gebeurtenissen in boek 6 en 7 in gang zetten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:02 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Die films (op de 1e 3 na) zijn echt slecht vergeleken met de boeken.
Dat is de NL naam van Cedric ja?quote:
Film 6 vond ik de beste. Maar dat is inderdaad een unpopular opinion.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanaf film 5 is bergafwaarts gegaan. In boek 5 zit er op eind belangrijke passage, dat de gebeurtenissen in boek 6 en 7 in gang zetten.
Vond ik ook wel prima ja. Maar vond boek 6 ook een van de leukstequote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Film 6 vond ik de beste. Maar dat is inderdaad een unpopular opinion.
Boek 6 is in ieder geval de beste vind ik. De film echter niet omdat er veel is weggelaten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In het Engels Stephen Fry. Die is ook heel goedquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:16 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Boek 6 is in ieder geval de beste vind ik. De film echter niet omdat er veel is weggelaten.
Denk dat ik film 3 de leukste vind.
Als je geen zin hebt om de boeken te lezen kan ik je Storytell aanraden.
Kan je ze gewoon allemaal luisteren (zou wel Jan Meng de mannelijke stem aanbevelen).
Betaal je de 1e maand 7 euro (als je niet eerder een account hebt gehad) en erna 13 eu/maand.
Hij verteld het wel goed in ieder geval. Maar dat is wel de Nederlandse versie.
Engels heb je ook er op, maar die heb ik alleen gelezen, niet geluisterd.
On topic het spel ga ik sowieso kopen (al een tijdje gepreordered). Of het nou perfect is of niet.
Van wat ik er tot nu toe van gezien heb is het spel het geld meer dan waard.
Heb nog een abbo lopen deze maand (heb namelijk alle 7 boeken geluisterd de afgelopen 1.5 maand).quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het Engels Stephen Fry. Die is ook heel goed
En als je een wat andere ervaring wilt. Op YouTube is een gast, John Voth heet hij, die besloot om tijdens lockdown de boeken voor het eerst te lezen en dan voor te lezen aan mensen, eerst op insta en toen op YouTube. Dat is ook heel leuk om te luisteren gezien hoe hij qua stemmen enzo improviseert.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:25 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Heb nog een abbo lopen deze maand (heb namelijk alle 7 boeken geluisterd de afgelopen 1.5 maand).
Dit weekend maar even kijken of ik zin heb om het ook in het engels te doen
Ik heb een HP Pavilionquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:47 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
en vervolgens gaat het totaal niet meer over de game maar over HP en wat beste is en wat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |