abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207893825
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 14:31 schreef Discombobulate het volgende:
Alleen ergerde ik me tijdens GoT een beetje aan haar. Hier veel minder.
In game Thrones was ze briljant. In elke scène dat ze speelde.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207893920
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:05 schreef Slayage het volgende:

[..]
In game Thrones was ze briljant. In elke scène dat ze speelde.
Scene stealer was ze. En ik vind haar geweldig in deze serie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207894062
Ik vond Ellie in het begin ook iets irritants over zich heen hebben, tot de 4e episode waar ik juist meer sympathie voor haar heb gekregen. En dat wil voor mij zeggen dat ze goed acteert :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 15:38:13 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207894086
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:35 schreef Prego het volgende:
Ik vond Ellie in het begin ook iets irritants over zich heen hebben, tot de 4e episode waar ik juist meer sympathie voor haar heb gekregen. En dat wil voor mij zeggen dat ze goed acteert :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond in t spel Ellie in t begin ook een irritante betweterige kleuter met veeeeeels te vele vragen :D
Tot je net als Joell er een band mee opbouwt. Wat dat betreft goed gedaan ook in de serie.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 15:38:17 #180
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207894087
In de game vond ik Ellie een onschuldigere lievere uitstraling hebben dan hoe Ramsey haar speelt.
pi_207894093
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:35 schreef Prego het volgende:

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 7 februari 2023 @ 15:41:26 #182
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207894119
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:38 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_207894181
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:41 schreef Momo het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_207894247
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:38 schreef Slobeend het volgende:
In de game vond ik Ellie een onschuldigere lievere uitstraling hebben dan hoe Ramsey haar speelt.
SPOILER
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_207894255
quote:
Dat komt door Bella Ramsey's tot kop itt het vriendelijke gezicht van Ellie in de game :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207894260
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vond in t spel Ellie in t begin ook een irritante betweterige kleuter met veeeeeels te vele vragen :D
Tot je net als Joell er een band mee opbouwt. Wat dat betreft goed gedaan ook in de serie.
Ik had voor de serie nog nooit van het spel gehoord :@

[ Bericht 6% gewijzigd door Danny op 08-02-2023 07:07:50 ]
pi_207903115
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:53 schreef Prego het volgende:

[..]
Ik had voor de serie nog nooit van het spel gehoord :@
Als je niet in het gaming ecosysteem zit, is dat niet verwonderlijk.
-Rabia Al-Basri
pi_207903149
Waarom sliepen ze de eerste nacht in dat bos niet in de auto?
pi_207903585
quote:
Vond ik dus ook. In de game is Ellie eigenlijk gewoon een watje en best wel onzeker alleen door omstandigheden en de wereld is ze gedwongen om wat stoere dingen te doen. In de serie is het toch meer een stoerder meisje, al een beetje harder geworden door de wereld om haar heen. Komt echt wel door het uiterlijk en de uitstraling, dat vind ik wel jammer. Verder prima gecast, niet storend ofzo, maar het is toch echt wel een ander type dan de game.
pi_207904163
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:46 schreef Nielsch het volgende:
lekker frisse neus halen niks mis mee
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_207905146
Leuke bella Ramsey quotes uit interviews in inclusief een Ikea pun intended joke https://www.ranker.com/li(...)-us-hbo/linda-meyers
-Rabia Al-Basri
pi_207905156
quote:
Ik slaap liever liggend don't know about you :P
-Rabia Al-Basri
pi_207907092
quote:
Om ook eventueel gevaar te horen? In een auto wordt alles gedempt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Admin woensdag 8 februari 2023 @ 14:38:08 #194
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207907359
quote:
Omdat er maar één achterbank is (en die lag ook nog eens vol met zooi). Laadbak lag ook vol trouwens.
Geen idee of dat de reden zou moeten zijn hoor, maar dat klinkt voor mij het meest logisch.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Om ook eventueel gevaar te horen? In een auto wordt alles gedempt.
en dat klinkt ook logisch.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_207907401
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Om ook eventueel gevaar te horen?
We weten nu wel beter wat betreft het gehoor van Joel :D
-Rabia Al-Basri
pi_207907519
Je kan je raampje toch open doen? In geval van gevaar ben je veel sneller weg.
pi_207907658
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:49 schreef Nielsch het volgende:
sowieso handig als er 1 bijvoorbeeld windjes ligt te laten
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 8 februari 2023 @ 15:29:24 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207908003
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2023 11:56 schreef Slayage het volgende:
Leuke bella Ramsey quotes uit interviews in inclusief een Ikea pun intended joke https://www.ranker.com/li(...)-us-hbo/linda-meyers
:D

Lijkt me echt een leuk mens
L'Amour menaçant:
  Admin woensdag 8 februari 2023 @ 15:30:50 #199
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207908029
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:49 schreef Nielsch het volgende:
Zouden ze samen lepeltje lepeltje op de achterbank liggen zouden we hier allemaal 'pedo' roepen. Ik denk dat ze dat voor wilden zijn ;)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 8 februari 2023 @ 15:32:13 #200
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207908045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 15:30 schreef Danny het volgende:

[..]
Zouden ze samen lepeltje lepeltje op de achterbank liggen zouden we hier allemaal 'pedo' roepen. Ik denk dat ze dat voor wilden zijn ;)
Het is toch Pedro?
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')