Fredje Wright zat er nog bij vandaagquote:Op zondag 5 februari 2023 21:57 schreef Steven184 het volgende:
@:immerdebestebob
Nog punten gesprokkeld? Ik 3e met Battistella vandaag, niet zeker of dat genoeg is na die 2e plek van Ferron.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 februari 2023 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fredje Wright zat er nog bij vandaag
Als ik het goed heb 38 punten van Ferron en Wright. Jij?quote:
Welten heeft Démare bij zich, dus die mag lekker aan gaan trekkenquote:Op maandag 6 februari 2023 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Welten/Manzin in Antalya, al lijkt daar maar 1 serieuze sprintkans.
De startlijst van de Muscat Classic ( ) is nog niet compleet, maar voorlopig Vendrame+Merlier tegen Laas. Met Vendrame daar wel goede kans op wat punten
Murcia zie ik in ieder geval Barguil en Izagirre.
Maar zoals het gaat zal dit wel weer 32-28 worden
In dit sprintersveld zal een leadout misschien ook nog wel sprokkelen. Manzin/Tesson/Dujardin zullen ook wel een triosprint doen.quote:Op maandag 6 februari 2023 09:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welten heeft Démare bij zich, dus die mag lekker aan gaan trekken
Bij mij vallen de dubbeltjes tot nu toe wel de goede kant op, dus wie weet
Ik wil toch nu de punten van MALquote:
Hahahahahahahaha haha. Toch niet dus.quote:Op maandag 6 februari 2023 09:57 schreef Mani89 het volgende:
In de Antalya Tour met Latour, LENNY en Guerin. Ik schrijf de volgende overwinning alvast op. Ik ga geen ronde verliezen dit jaar.
Ik heb Paul nog en Calmejane met de Wanty bonus, geen stress.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha haha. Toch niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |