abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8375169
Ik zou wel eens willen weten hoe en waarom het heel erg belangrijk is om water te drinken en heeft er iemand tips om het makkelijk weg te krijgen die 2 of 3 liter op een dag??
  zondag 9 februari 2003 @ 21:50:32 #3
3498 Barb
Graduated Fool
pi_8375310
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:45 schreef SUN het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe en waarom het heel erg belangrijk is om water te drinken en heeft er iemand tips om het makkelijk weg te krijgen die 2 of 3 liter op een dag??
Water reinigt je lichaam en zorgt voor een goede doorspoeling van je nieren.

Hoe veel te drinken: ik heb het echt moeten leren, dronk erg weinig. Nu loop ik op mijn werk en thuis altijd met een klein flesje spa blauw rond, zodat ik niet zo snel een glas leeg heb en weer moet lopen en mijn werk moet onderbreken om em te vullen.

Helpt prima, ik drink nu 2,5 liter water per dag en voel me er erg goed bij.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_8375404
Het gaat toch alleen om 2 liter vocht per dag, dus niet alleen water maar ook koffie,thee, melk, (fris)drank en groente en fruit (90% water), zo kom je met een paar glazen extra al snel aaan de 2 liter...
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_8375442
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:50 schreef Barb het volgende:
en voel me er erg goed bij.
en DAS het belangrijkste!
  zondag 9 februari 2003 @ 22:01:35 #6
46215 ZiaNini
cherry poppers
pi_8375600
Meestal drink ik ongeveer anderhalve liter water op een dag. Ik heb nu ook een 0,5literflesje met water op m'n bureau staan. En in de koelkast staat een ander flesje, want koud drinkt wel wat lekkerder dan lauw.
Het is ook stuk beter voor je tanden dan cola drinken.
cxx((::::::::::::::>
  zondag 9 februari 2003 @ 22:03:51 #7
37887 Dauthi
Progressive
pi_8375675
quote:
Het gaat toch alleen om 2 liter vocht per dag
dat is om uitdroging te voor komen maar om je lichaam te reinigen en gezond te maken is 2 - 3 liter water nodig per dag. frisdrank koffie en thee zijn slecht voor je omdat er suiker en caffeine in zit. fruit is dan wel weer gezond 2 glazen rode wijn op een dag ook maar dan ook niet meer. en dat is het.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_8375722
Ik heb tijdens een "ik leef gezond"-periode wel eens 3 liter water per dag gedronken. Maar dat was in de vakantie, ik heb nu echt de tijd niet om zo vaak naar de wc te gaan.
Laten we van de dood iets aangenaams maken en geen drakenspel.
pi_8375999
1 woord.......zuivert

Water zuivert het lichaam het is heel goed voor de nieren, kijk maar naar je PLAS als jij veel b.v. alcohol op hebt en je plast is je pis zowel enorm geel, drink je veel water, dan is het een beetje...tja waterachtig dus weinig afvalstoffen en goed voor de NIEREN.

My loyalties are flexible.
  zondag 9 februari 2003 @ 22:27:33 #10
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_8376292
Ik drink heel veel aanmaaklimonade... goed, het is iets minder gezond, maar de litertjes gaan er zeer soepel in iedere dag
Sterf moeilijk met een wraak
pi_8376487
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:17 schreef MR_White het volgende:
1 woord.......zuivert

Water zuivert het lichaam het is heel goed voor de nieren, kijk maar naar je PLAS als jij veel b.v. alcohol op hebt en je plast is je pis zowel enorm geel, drink je veel water, dan is het een beetje...tja waterachtig dus weinig afvalstoffen en goed voor de NIEREN.

lol.. als ik ga fitnesse drink ik 4x 0.5 liter flesje en dan merk ik dat de eerste pis portie nog gelig is en daarna zeker 4x pis dat helemaal wit is.. ut gaat r weer uit zoals t erin ging. wel leuk om te zien maar heb nu een beetje plasprobleempjes ook maar sinds kort
  maandag 10 februari 2003 @ 05:57:45 #12
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8381008
beter teveel dan te weinig, bmet sporten ongeveer 600ml per uur, en nornaal 300ml water per uur.

-voert afvalstoffen weg en voert bouwstoffen/brandstoffen aan bij de spieren/organen

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_8381014
Veel drinken anders krijg je teveel wrijving tijdens het neuken!

Martin

pi_8381020
quote:
Op maandag 10 februari 2003 05:59 schreef TralalalalaNova het volgende:
Veel drinken anders krijg je teveel wrijving tijdens het neuken!

Martin

Waar jij dus nix van weet...
pi_8381023
quote:
Op maandag 10 februari 2003 06:02 schreef hunky het volgende:

[..]

Waar jij dus nix van weet...

Nee, mijn mokkels drinken genoeg

Martin

pi_8381038
quote:
1 woord.......zuivert

Als ik alcohol op heb dan is mijn pis net water
Neuj
pi_8381051
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:27 schreef MacManus het volgende:
Ik drink heel veel aanmaaklimonade... goed, het is iets minder gezond, maar de litertjes gaan er zeer soepel in iedere dag
gebruik ipv siroop een klein scheutje (geconcentreerd) citroensap om je water wat smaak te geven.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 10 februari 2003 @ 09:54:31 #18
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8382257
Ik drink eigenlijk alleen veel thee, gedeurende de hele dag en nam eigenlijk maar aan dat dat ook wel oke was.

Maar je zou er eigenlijk dus apart nog veel water bij moeten drinken?
En why is thee zo ' slecht' dan?

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8382378
quote:
1 woord.......zuivert

Klopt *bijna* .

Hoeveel water je ook drinkt, bij 3 biertjes (of meer ) blijft het aantal afvalstoffen hetzelfde. Echter, het voordeel van veel water drinken is dat je lichaam meer water tot z'n beschikking heeft. Dat maakt het een stuk schoner van binnen. Vergelijk het met de afwas doen met 3x nieuw water of 1x. Uiteindelijk is alles schoner, ook de gootsteen zelf .

maandag 10 februari 2003 @ 10:11:10 #20
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8382520
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:33 schreef tjarie het volgende:

[..]

lol.. als ik ga fitnesse drink ik 4x 0.5 liter flesje

Dat doe ik ook altijd!
.
In Vino Veritas
  maandag 10 februari 2003 @ 10:17:51 #21
46259 _Snowball_
dan zal 't wel zo zijn
pi_8382619
roosvicee is ook een optie...zo heb je toch nog een smaakje aan je water..en evengoed gezond
Het gaat weer helemaal nergens over
pi_8382679
Ik ben enkele jaren geleden door 5-7 maand altijd water te drinken ipv ander vocht, 20 !!!! kilo afgevallen (86-66kilo) Na 2 maand begin je echt het verschil te proeven tussen de watermerken, en als je DAN iets anders drinkt/eet , dan proef je pas hoe intens de smaak van het andere is.
pi_8382736
Ik drink ook liters. vaak op school 2 0.5 liter flesjes en een halve liter melk. 's avonds na het eten nog 1 of 2 glazen melk en later op de avond nog een paar glazen spa rood. Ik moet wel erg vaak naar de WC maar ik voel me er prima bij.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_8382774
Ik drink op een dag 2 liter water, leve de pakken BarleDuc
Ik moet vanwege mijn zoutarm dieet veel drinken, omdat ik dus minder vocht vasthou. Heb het ook echt moeten leren, toen ik in het ziekenhuis lag. In het begin dronk ik het in kleine beetjes, kleine glazen dus, de hele dag door. Dan wen je eraan is mijn ervaring. Later toen ik weer gewoon thuis was en weer studeerde, pakte ik er grote glazen bij van een derde liter en dronk ik maar door tot mijn pak leeg was.

Het water iets gekoeld houden, helpt ook bij het lekker wegdrinken, behalve als het heel erg koud is. Verder drink ik nog veel thee, maar niet de gewone zwarte thee, omdat daar veel theïne (schrijf je volgens mij anders) in zit en dat is niet zo gezond. Ik drink veel groene thee, fruit en kruid thee van pickwick en rooibos thee. Rooibos helpt ook extra bij het zuiveren van je nieren en is dus heel gezond.

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 10 februari 2003 @ 11:12:16 #25
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8383653
Ik vind water drinken op zich niet erg, alleen het steeds ervan naar de wc gaan vind ik gewoon irritant.

Ik sleep ook overal een flesje mee naar toe.. en ik drink nog niet genoeg.. kom misschien op een liter...

Maar misschien moet je doelen stellen.. dus bijv. tussen 11 en 12 één flesje leeg en dan weer tussen 2 en 3... ofzoiets....

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')