quote:Water reinigt je lichaam en zorgt voor een goede doorspoeling van je nieren.
Op zondag 9 februari 2003 21:45 schreef SUN het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe en waarom het heel erg belangrijk is om water te drinken en heeft er iemand tips om het makkelijk weg te krijgen die 2 of 3 liter op een dag??
Hoe veel te drinken: ik heb het echt moeten leren, dronk erg weinig. Nu loop ik op mijn werk en thuis altijd met een klein flesje spa blauw rond, zodat ik niet zo snel een glas leeg heb en weer moet lopen en mijn werk moet onderbreken om em te vullen.
Helpt prima, ik drink nu 2,5 liter water per dag en voel me er erg goed bij.
quote:en DAS het belangrijkste!
Op zondag 9 februari 2003 21:50 schreef Barb het volgende:
en voel me er erg goed bij.
quote:dat is om uitdroging te voor komen maar om je lichaam te reinigen en gezond te maken is 2 - 3 liter water nodig per dag. frisdrank koffie en thee zijn slecht voor je omdat er suiker en caffeine in zit. fruit is dan wel weer gezond 2 glazen rode wijn op een dag ook maar dan ook niet meer. en dat is het.
Het gaat toch alleen om 2 liter vocht per dag
Water zuivert het lichaam het is heel goed voor de nieren, kijk maar naar je PLAS als jij veel b.v. alcohol op hebt en je plast is je pis zowel enorm geel, drink je veel water, dan is het een beetje...tja waterachtig dus weinig afvalstoffen en goed voor de NIEREN.
quote:lol.. als ik ga fitnesse drink ik 4x 0.5 liter flesje en dan merk ik dat de eerste pis portie nog gelig is en daarna zeker 4x pis dat helemaal wit is.. ut gaat r weer uit zoals t erin ging. wel leuk om te zien maar heb nu een beetje plasprobleempjes
Op zondag 9 februari 2003 22:17 schreef MR_White het volgende:
1 woord.......zuivertWater zuivert het lichaam het is heel goed voor de nieren, kijk maar naar je PLAS als jij veel b.v. alcohol op hebt en je plast is je pis zowel enorm geel, drink je veel water, dan is het een beetje...tja waterachtig dus weinig afvalstoffen en goed voor de NIEREN.
-voert afvalstoffen weg en voert bouwstoffen/brandstoffen aan bij de spieren/organen
quote:Waar jij dus nix van weet...
Op maandag 10 februari 2003 05:59 schreef TralalalalaNova het volgende:
Veel drinken anders krijg je teveel wrijving tijdens het neuken!Martin
quote:Nee, mijn mokkels drinken genoeg
Op maandag 10 februari 2003 06:02 schreef hunky het volgende:[..]
Waar jij dus nix van weet...
Martin
quote:Als ik alcohol op heb dan is mijn pis net water
1 woord.......zuivertWater zuivert het lichaam het is heel goed voor de nieren, kijk maar naar je PLAS als jij veel b.v. alcohol op hebt en je plast is je pis zowel enorm geel, drink je veel water, dan is het een beetje...tja waterachtig dus weinig afvalstoffen en goed voor de NIEREN.
quote:gebruik ipv siroop een klein scheutje (geconcentreerd) citroensap om je water wat smaak te geven.
Op zondag 9 februari 2003 22:27 schreef MacManus het volgende:
Ik drink heel veel aanmaaklimonade... goed, het is iets minder gezond, maar de litertjes gaan er zeer soepel in iedere dag
Maar je zou er eigenlijk dus apart nog veel water bij moeten drinken?
En why is thee zo ' slecht' dan?
quote:Klopt *bijna*
Hoeveel water je ook drinkt, bij 3 biertjes (of meer ) blijft het aantal afvalstoffen hetzelfde. Echter, het voordeel van veel water drinken is dat je lichaam meer water tot z'n beschikking heeft. Dat maakt het een stuk schoner van binnen. Vergelijk het met de afwas doen met 3x nieuw water of 1x. Uiteindelijk is alles schoner, ook de gootsteen zelf
.
quote:Dat doe ik ook altijd!
Op zondag 9 februari 2003 22:33 schreef tjarie het volgende:[..]
lol.. als ik ga fitnesse drink ik 4x 0.5 liter flesje
Het water iets gekoeld houden, helpt ook bij het lekker wegdrinken, behalve als het heel erg koud is. Verder drink ik nog veel thee, maar niet de gewone zwarte thee, omdat daar veel theïne (schrijf je volgens mij anders) in zit en dat is niet zo gezond. Ik drink veel groene thee, fruit en kruid thee van pickwick en rooibos thee. Rooibos helpt ook extra bij het zuiveren van je nieren en is dus heel gezond.
Ik sleep ook overal een flesje mee naar toe.. en ik drink nog niet genoeg.. kom misschien op een liter...
Maar misschien moet je doelen stellen.. dus bijv. tussen 11 en 12 één flesje leeg en dan weer tussen 2 en 3... ofzoiets....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |