abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207791147
Hi,

Ik wil mijn kantoor gaan maken in de kelder, deze is helemaal afgewerkt en geventileerd maar er is geen mobiel netwerk.

Er hangt een switch dus er is gewoon wifi.
Is er een manier om daar toch mobiel bereikbaar te zijn op mijn mobiele nummer ?iPhone heeft bellen over wifi maar toch valt alles uit zodra ik in de kelder sta.

Iemand ideeën ?
pi_207791299
Wat heeft een switch te maken met ''gewoon WiFi hebben'' of bedoel je een versterker/meshpoint
pi_207791316
Via VoIP, en die doorlaten schakelen naar je mobiel.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_207791563
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 13:13 schreef PS. het volgende:
Wat heeft een switch te maken met ''gewoon WiFi hebben'' of bedoel je een versterker/meshpoint
Dat bedoel ik inderdaad :Y
pi_207791571
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 13:14 schreef schommelstoel het volgende:
Via VoIP, en die doorlaten schakelen naar je mobiel.
Werkt dat ook om dat te koppelen aan je mobiele nummer ? Ik ken wel VoIP via een vast nummer en die laten schakelen via een app naar je mobiel.
pi_207791785
Dat z
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 13:31 schreef Nismo1991 het volgende:

[..]
Dat bedoel ik inderdaad :Y
Dat zou in principe wel moeten werken, hou er alleen wel rekening mee dat het overschakelen van je normale verbinding naar WiFi wel heel vaak fout gaat. Dus mocht je in die kelderbak stil zitten dan zou het wel goed gaan, maar zodra je aan de wandel gaat is de kans groot dat je een verstoring krijgt met het overschakelen.
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 14:08:58 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207792061
Volgens mij pakt mijn niet bepaald topmodel Moto G standaard WiFi er bij om over te bellen. :)

Verder bestaan er 3/4/5G repeaters.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207794657
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 13:01 schreef Nismo1991 het volgende:
iPhone heeft bellen over wifi
Staat dat ook ingeschakeld? En ondersteunt de telefoonprovider het?
pi_207794698
Wij zijn in huis volledig afhankelijk van bellen over WiFi van de provider. Wanneer je provider het ondersteund en je telefoon ook kun je dit aanzetten. Wanneer je dan zonder 3/4g signaal komt te zitten en je hebt WiFi zal deze automatisch overschakelen.
pi_207796690
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 18:29 schreef dujour het volgende:
Wij zijn in huis volledig afhankelijk van bellen over WiFi van de provider. Wanneer je provider het ondersteund en je telefoon ook kun je dit aanzetten. Wanneer je dan zonder 3/4g signaal komt te zitten en je hebt WiFi zal deze automatisch overschakelen.
Thanks ! Ik ga het nog eens proberen *)
pi_207798097
Welke provider heb je en welke abonnementsvorm? Ze ondersteunen niet allemaal VoLTE (wat blijkbaar samen hangt met ondersteuning voor VoWIFI?), je moet dan ook 4G in het abonnement hebben en met prepaid werkt het schijnbaar meestal ook niet...

Het werkt blijkbaar ook alleen via Nederlandse IP-adressen dus als je op routerniveau iets van een VPN hebt ingesteld gaat het ook niet werken.

https://www.bellen.com/mobiel/bellen-via-wifi
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')