Dat bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:13 schreef PS. het volgende:
Wat heeft een switch te maken met ''gewoon WiFi hebben'' of bedoel je een versterker/meshpoint
Werkt dat ook om dat te koppelen aan je mobiele nummer ? Ik ken wel VoIP via een vast nummer en die laten schakelen via een app naar je mobiel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:14 schreef schommelstoel het volgende:
Via VoIP, en die doorlaten schakelen naar je mobiel.
Dat zou in principe wel moeten werken, hou er alleen wel rekening mee dat het overschakelen van je normale verbinding naar WiFi wel heel vaak fout gaat. Dus mocht je in die kelderbak stil zitten dan zou het wel goed gaan, maar zodra je aan de wandel gaat is de kans groot dat je een verstoring krijgt met het overschakelen.quote:
Thanks ! Ik ga het nog eens proberenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:29 schreef dujour het volgende:
Wij zijn in huis volledig afhankelijk van bellen over WiFi van de provider. Wanneer je provider het ondersteund en je telefoon ook kun je dit aanzetten. Wanneer je dan zonder 3/4g signaal komt te zitten en je hebt WiFi zal deze automatisch overschakelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |