Okquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gisteren tijdens een gesprek tussen de twee
Ik herinner me die beelden nog.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano zit erbij als een Jackson brother in rouw
Als de dag van gisterenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik herinner me die beelden nog.
Ik dacht dat je niets mocht meenemen uit de loods.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:22 schreef Deisyy het volgende:
Kim neemt de kerstlichtjes mee
"Die kan ze gewoon bij de Action kopen" krijst Wanda
Marciano: "Dit is voor haar een aandenken"
Die speelt het spel heel vakkundigquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:31 schreef puzziepie het volgende:
Sas ,dat nietszeggende onschuldige grijze muisje heeft zich vakkundig in bepaalde groepjes weten te nestelen
Kim welquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niets mocht meenemen uit de loods.
Moet ze vast achter weer inleveren, net als Maddy de tondeusequote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niets mocht meenemen uit de loods.
Heel sluw ,met wat kontenlikkerij en het naar de mond praten , overdreven opkomen voor mensen , Bern kleineren waar mensen bij zijn . Zij heeft zich in ieder conflict gemengd en heeft zich daardoor belangrijk gemaakt . Gelukkig hebben een aantal mensen haar door.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Die speelt het spel heel vakkundig
En ook wel sneaky, maar zonder veel haat en nijd te creeeren, dat dan weer wel
Dat vindbik nog steeds zo'n raar verhaal,waarom krijgen ze die tondeuse niet terug?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ze vast achter weer inleveren, net als Maddy de tondeuse
Als ik het kapsel van Esther zie, kan ik mij daar wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:45 schreef puzziepie het volgende:
Marciano: wie gaat nou mijn haar knippen?
Kim : Dan moet je bij Wendy zijn. Je moet Esther niet aan je haar laten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |