quote:Op maandag 30 januari 2023 23:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ias neemt een boxshouding aan tegen Ali
gbbetje
Ias heeft zn duimen inzn handpalm vingers dr over
top... dan weet je tenmiste zeker dat je duimen gebroken zijn
mocht je een klap uit delen
sukkeltje
Exact. Maskers vallen altijd af in het BB huisquote:Op maandag 30 januari 2023 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij leek zo aardig in het begin maar wmb vliegt die strontvervelende zeikert er asap uit!
Tja.. nu beetje diepgang!!quote:Op maandag 30 januari 2023 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Chaira heeft het laatste half jaar zoveel gehuild
🤣🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 23:06 schreef ledn81 het volgende:
BB doet alle lichten uit. Buitendeur op slot en de groeten in die schommelstoel 😛
Chelsea die gooit de afstandbediening door het scherm als dat in de uitzending zo gemonteerd wordquote:Op maandag 30 januari 2023 23:06 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Hahaha, zouden ze die voeten weer monteren zoals met Chelsea?
Vast🙄 dat scoort..quote:Op maandag 30 januari 2023 23:06 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Hahaha, zouden ze die voeten weer monteren zoals met Chelsea?
jaloerse jufquote:Op maandag 30 januari 2023 23:04 schreef odie22 het volgende:
chichi wil niet naar huis, niet door fokking charlotte
Wel een beetje van je kan er niet makkelijk aan ontsnappenquote:Op maandag 30 januari 2023 23:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ja hoor, big brother is de ultieme test
Ja toch? Prima als je een psychisch niet lekker zitquote:Op maandag 30 januari 2023 23:08 schreef Schakeltopia het volgende:
experimentquote:Op maandag 30 januari 2023 23:08 schreef Schakeltopia het volgende:
De febo heeft mooi knip en plak werk..😏quote:Op maandag 30 januari 2023 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara ik zou nog even terug gaan naar de psycholoog, want je bent er nog niet naar mijn mening
How nu komt zijn spreekbeurt!!quote:Op maandag 30 januari 2023 23:12 schreef Lux069 het volgende:
Ik zit toch echt vol verbazing te kijken hoe Danny het zo lang uithoud in zijn korte broek.
Dacht al dat het aan mij lag. Ik trek die stem niet goed.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:13 schreef Krambo het volgende:
Dat zalvende stemmetje van Danny ook, brrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |