Aliquote:Op maandag 30 januari 2023 22:50 schreef Monique___ het volgende:
schakel naar de andere kamer en hoor die ouwe zeur weer klagen
hij is er klaar mee
over wie is dat ? ias?
nee gelukkigquote:Op maandag 30 januari 2023 22:51 schreef suzi1 het volgende:
hahaha ze praten niet mee met rob over ali
dus top top toppertje
quote:Op maandag 30 januari 2023 22:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou Mario maakte er zelfs Gilf van, de G stond voor Grandmother zei die , en hij bedoelde Jac
quote:Op maandag 30 januari 2023 22:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ben geen buitenlander hoor die veel vragen stelt
ich stelte serieuze fragenquote:Op maandag 30 januari 2023 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]waar de sauna is gebleven dat weet niemand
Rob klaagt over alles en iedereen, en nu hij al voor de tweede keer gesaved is heeft die echt een ego gekregen, hij voelt zich veel te veilig. Als het niet over Ali gaat, gaat het wel over Jason, als het niet over Jason gaat, gaat het wel over Mimi. De zure houding van die man is echt niet meer om aan te zien.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:51 schreef Monique___ het volgende:
Ah ali
dat hij wel alles deelt
rob weeer ; ja de grappen en grollen bleh
bart: ja maar zo heeft iedereen wel iets
rob: ja iedereen heeft wat
die rob steeds maar klagen over ali
denk zomaar dat hij zelf gaat opstappenquote:Op maandag 30 januari 2023 22:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Rob klaagt over alles en iedereen, en nu hij al voor de tweede keer gesaved is heeft die echt een ego gekregen, hij voelt zich veel te veilig. Als het niet over Ali gaat, gaat het wel over Jason, als het niet over Jason gaat, gaat het wel over Mimi. De zure houding van die man is echt niet meer om aan te zien.
Het grappige aan dit alles is dat zowel Ali, als Jason, als Michelangelo hem zo naar huis spelen als hij naast hen op de bank komt maar dat beseft hij niet.
Laten we het hopenquote:Op maandag 30 januari 2023 22:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk zomaar dat hij zelf gaat opstappen
die bakkes gaat steeds meer hangen
Die luxe is er niet meer tegenwoordig. Maar dat is niet iets voor de COS. :pquote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Chiara is 27 toen woonde ik al 9 jaar op mezelf
Was ik 1 kind en een scheiding rijker🤪quote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Chiara is 27 toen woonde ik al 9 jaar op mezelf
lolquote:Op maandag 30 januari 2023 22:58 schreef Kayro het volgende:
[..]
Was ik 1 kind en een scheiding rijker🤪
Hij leek zo aardig in het begin maar wmb vliegt die strontvervelende zeikert er asap uit!quote:Op maandag 30 januari 2023 22:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Rob klaagt over alles en iedereen, en nu hij al voor de tweede keer gesaved is heeft die echt een ego gekregen, hij voelt zich veel te veilig. Als het niet over Ali gaat, gaat het wel over Jason, als het niet over Jason gaat, gaat het wel over Mimi. De zure houding van die man is echt niet meer om aan te zien.
Het grappige aan dit alles is dat zowel Ali, als Jason, als Michelangelo hem zo naar huis spelen als hij naast hen op de bank komt maar dat beseft hij niet.
Jazeker!!quote:Op maandag 30 januari 2023 22:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Gaat dada dan nu zijn move maken?
Slijm slijm
Schiet op gozer
quote:Op maandag 30 januari 2023 22:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu Gaston van Belle en het Beest nu voor me.
Boter en suikerquote:Op maandag 30 januari 2023 23:01 schreef odie22 het volgende:
die omgebouwde feeks zit dada gewoon uit te horen en hij valt er met open ogen in
Hij vindt het leuk twinkel ogen als chiara zegt dat ze hem niet goed kan lezen.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:01 schreef odie22 het volgende:
die omgebouwde feeks zit dada gewoon uit te horen en hij valt er met open ogen in
zou nog wel eens heel goed kunnen. Als Jason straks het huis weer instapt word hij gekquote:Op maandag 30 januari 2023 22:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk zomaar dat hij zelf gaat opstappen
die bakkes gaat steeds meer hangen
Mooi hè!! Danny ff muisstil..quote:Op maandag 30 januari 2023 23:04 schreef odie22 het volgende:
chichi wil niet naar huis, niet door fokking charlotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |