ja die komt zo ff een clisma zettenquote:Op maandag 30 januari 2023 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Is de thuisverpleegster er al voor Rob?
🤣🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 22:45 schreef -river- het volgende:
Ik lig hier echt dubbel om jullie
Denkt jakhals nu echt dat Jason behoefte heeft om haar prehistorische lichaam te zien? Die jongen is 20.
Nooit van het begrip 'Milf' gehoord?quote:Op maandag 30 januari 2023 22:45 schreef -river- het volgende:
Denkt jakhals nu echt dat Jason behoefte heeft om haar prehistorische lichaam te zien? Die jongen is 20.
ja precies, denk je dat die belgisch kunnen verstaan ?quote:Op maandag 30 januari 2023 22:45 schreef Kayro het volgende:
[..]
Buitenlandse kindjes met taalachterstand
tuurlijk, stringetje aan, rode bhquote:Op maandag 30 januari 2023 22:45 schreef -river- het volgende:
heeft angelique morgen weer wat te doen, die heeft het stokje van ilse overgenomenquote:Op maandag 30 januari 2023 22:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
en de wasmanden puilen uit
Ja hele dag niksen en dan nu zeuren er zijn geen washandjesquote:Op maandag 30 januari 2023 22:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
en de wasmanden puilen uit
popcorn dr bijquote:Op maandag 30 januari 2023 22:45 schreef -river- het volgende:
aliquote:Op maandag 30 januari 2023 22:50 schreef Monique___ het volgende:
schakel naar de andere kamer en hoor die ouwe zeur weer klagen
hij is er klaar mee
over wie is dat ? ias?
Jolien mocht de poenie doek van Jac hebbenquote:Op maandag 30 januari 2023 22:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja hele dag niksen en dan nu zeuren er zijn geen washandjes
Nou Mario maakte er zelfs Gilf van, de G stond voor Grandmother zei die , en hij bedoelde Jacquote:Op maandag 30 januari 2023 22:47 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Nooit van het begrip 'Milf' gehoord?
Niet dat ik persoonlijk Sjaq in die categorie zou zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |