SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:11 schreef Monique___ het volgende:
ook spoiler tv uitzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:13 schreef Lillfex het volgende:
Geweldig Dus hij komt vast terug? Heb de uitzending niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:13 schreef Lillfex het volgende:
Geweldig Dus hij komt vast terug? Heb de uitzending niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
Komt dat ze denken dat hij nog in het huis isquote:Op maandag 30 januari 2023 21:14 schreef suzi1 het volgende:
wel jammer van t weinige geklep over hem wat ze nornaal wel deden
Gelukkig is het AMC om de hoekquote:Op maandag 30 januari 2023 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Wooooow rob gaat hartverzakking krijgen![]()
Zag je een roze trainingspak?quote:Op maandag 30 januari 2023 21:12 schreef suzi1 het volgende:
zit ik ouwe opname te kijken. sta spelticketswall te kijke
uitzending is klaar nuquote:Op maandag 30 januari 2023 21:16 schreef -river- het volgende:
Oh kut, volgens mij moest mijn post in een spoiler
hebben het er vand ook over gehadquote:Op maandag 30 januari 2023 21:14 schreef spapaars het volgende:
Was gewoon te verwachten, en denk dat de bewoners het ook wel vermoeden.
quote:
Ik zit nog in laatste reclameblok. uitzending kijken via Videoland zonder reclame is denk voorbijquote:Op maandag 30 januari 2023 21:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja maar onze zuiderburen krijgen toch de uitzending later?
Ik heb letterlijk door de uitzending heen zitten scrollen voor het momentquote:Op maandag 30 januari 2023 21:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zit nog in laatste reclameblok. uitzending kijken via Videoland zonder reclame is denk voorbij
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:18 schreef suzi1 het volgende:
[..][spoiler][ow sorry, zie inderdaad dat het nog geen 21.30 uur is en dus nog op tv.. waarom kijk je het niet op videoland zonder reclame?/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]En hoeveel zijn er al gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
was ik even vergetenquote:Op maandag 30 januari 2023 21:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja maar onze zuiderburen krijgen toch de uitzending later?
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]Ik trouwens ook, zag voor de reclame Jason en BB zei hem dat ze deze week samen zouden spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]zit op VL. normaal nooit reclame tussen de streams doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om nom nomquote:Op maandag 30 januari 2023 21:20 schreef rinardo het volgende:
Die glasjanus kijkt en luisterd gewoon mee he
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
wat gaaf zeg!quote:Op maandag 30 januari 2023 21:20 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik heb plus abbo, kun je gewoon skippen wat je niet wilt zien (al hebt gezien) en geen reclame. Is toch maar voor 3 maanden en dan weer abbo stop.quote:
de uitzending is blijkbaar bij anderen al voorbijquote:Op maandag 30 januari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
We hebben hier nog nooit in spoilers gepost
Alleen dat mengpaneel rechts staat er gewoon voor de showquote:Op maandag 30 januari 2023 21:20 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |