De groep!quote:
Mag ik gokken ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isaac!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2023 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mag ik gokken ?Op dezelfde seconde ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Een hele ronde gemaakt met daarna meidenavondje én bedsessie met Tiano waarna morgenochtend een 'schoon geweten'quote:Op maandag 30 januari 2023 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zag je het gezicht van Wendy toen Kim weg liep? ...dat dus
meer haar soort van poging tot iets naar wendy toequote:Op maandag 30 januari 2023 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Het telt pas als ze echt weg is morgen.
monopoly op date nightquote:
Met twee man monopoly is toch ook niks aanquote:Op maandag 30 januari 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
monopoly op date night
dan mag beneden niemand een bord spel doen?
Het is in ieder geval iets. Had niet eens meer verwacht dat ze dit ging doen.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer haar soort van poging tot iets naar wendy toe
niet echt leuk lijkt mequote:Op maandag 30 januari 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Met twee man monopoly is toch ook niks aan
mwahquote:Op maandag 30 januari 2023 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is in ieder geval iets. Had niet eens meer verwacht dat ze dit ging doen.
Ik geloof er ook geen reet van, geloof wel dat ze hulp gaat zoeken voor wat er gebeurd is, maar ik geloof niet dat dat iets met haar jaloezie te maken heeft, denk eerder dat het een karaktertrek is : alles moet om haar draaien, bij alles, dus een arm van een andere vrouw om háar kerel heen is too much en heeft niks te maken met haar verleden maar met haar kutkarakterquote:
KimK weet dondersgoed dat dit een verhaallijn is en wil er gewoon zo goed mogelijk uitkomen én dus moest (!) ze naar Wendyquote:Op maandag 30 januari 2023 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wendy blijft niet hangen in nutteloos gedoe , zij kent zichzelf beter dan een hoop anderen daarquote:
ik geloof wel dat het met haar verleden te maken heeftquote:Op maandag 30 januari 2023 19:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen reet van, geloof wel dat ze hulp gaat zoeken voor wat er gebeurd is, maar ik geloof niet dat dat iets met haar jaloezie te maken heeft, denk eerder dat het een karaktertrek is : alles moet om haar draaien, bij alles, dus een arm om een andere vrouw heen is too much en heeft niks te maken met haar verleden maar met haar kutkarakter
Ja heeft ze goed gereageerd?? Heb het niet gezien 😭quote:
netjesquote:Op maandag 30 januari 2023 19:53 schreef Plantkracht het volgende:
[..]
Ja heeft ze goed gereageerd?? Heb het niet gezien 😭
Neuhquote:Op maandag 30 januari 2023 19:52 schreef puzziepie het volgende:
Krijgen we nou de hele avond een topic of we het wel of niet geloven![]()
Okay
ze kreeg de kans om het goed af te rondenquote:Op maandag 30 januari 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof wel dat het met haar verleden te maken heeft
dat wel
maar denk dat het haar ook wel duidelijk is gemaakt dat het verstandig is om met Wendy te praten
en dat ze nu zo touchy is
is denk ik een gevolg van de smarties![]()
voor de 2de keerquote:Op maandag 30 januari 2023 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
Verder ben ik wel klaar met dat achterlijke wijf en heb het liever over Zoe die wederom centen heeft binnengehaald
Dat is iets wat Zoë ook zei. Dit heeft niets te maken met wat ze mee heeft gemaakt.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen reet van, geloof wel dat ze hulp gaat zoeken voor wat er gebeurd is, maar ik geloof niet dat dat iets met haar jaloezie te maken heeft, denk eerder dat het een karaktertrek is : alles moet om haar draaien, bij alles, dus een arm van een andere vrouw om háar kerel heen is too much en heeft niks te maken met haar verleden maar met haar kutkarakterhebberigheid
Fruit wegenquote:Op maandag 30 januari 2023 19:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat was de eerste keer ook alweer?
groenten en fruitquote:Op maandag 30 januari 2023 19:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat was de eerste keer ook alweer?
Nou ja, na haar gesprek met Babette . Gewoon een detailquote:Op maandag 30 januari 2023 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |