Ik weet wel dat ze daarom dus vaak half bovenop mensen zit, om ze te kunnen horen en als ze wil fluisteren met babs dan houden ze elkaar vast en mond direct naast oor.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben er ook wel een beetje stil van.
Begrijp mss nu ook haar gedrag wat beter.
Geloof niet dat ik er nog heel erg om kan lachen
Ik geloof wel dat ze er ook gebruik van weet te maken.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze daarom dus vaak half bovenop mensen zit, om ze te kunnen horen en als ze wil fluisteren met babs dan houden ze elkaar vast en mond direct naast oor.
En soms denk ik wel dat ze het gebruikt om op JW te kunnen hangen en blijven hangen.
Oh dat denk ik ook hoor dat laatste maar ik vind het vaak wel naar gedrag maar lach er wel om.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze er ook gebruik van weet te maken.
Maar dat gedrag naar JW komt mss ook wel een beetje door haar ervaringen in het leven.
quote:Op maandag 30 januari 2023 17:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook hoor dat laatste maar ik vind het vaak wel naar gedrag maar lach er wel om.![]()
De jaloezie en acties daardoor zijn best vermakelijk.
Is ook weer zo, mss maar even wat minder zwaar aan tillen.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook hoor dat laatste maar ik vind het vaak wel naar gedrag maar lach er wel om.![]()
De jaloezie en acties daardoor zijn best vermakelijk.
Ze zit ook altijd in iedereen te knijpen met haar gekke massages, zeker met Nadir toch, volgens mij houdt ze ook gewoon van fysiek contact, maar vraag me af hoe ze dat normaal dan doetquote:Op maandag 30 januari 2023 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze daarom dus vaak half bovenop mensen zit, om ze te kunnen horen en als ze wil fluisteren met babs dan houden ze elkaar vast en mond direct naast oor.
En soms denk ik wel dat ze het gebruikt om op JW te kunnen hangen en blijven hangen.
Weet niet wanneer zij is gekeurdd.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan je artrose in de rug door een auto ongeluk krijgen? Zij is daarom 100% afgekeurd.
Ik ken mensen met artrose in de rug, die gewoon 40 uur werken. Je kan mssn niet meer alle werk doen, maar 100% afgekeurd begrijp ik niet als ik haar alles zie doen
Ze is al wat ouder en zal na haar jeugd ook nog wel van alles hebben mee gemaakt om zo te zijn. Zeker niet te zwaar aan tillen, we weten niet alles van deze mensen alleen van wat we zien of horen.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Is ook weer zo, mss maar even wat minder zwaar aan tillen.
Want het hoeft daar ook niet vandaan te komen
quote:Op maandag 30 januari 2023 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is al wat ouder en zal na haar jeugd ook nog wel van alles hebben mee gemaakt om zo te zijn. Zeker niet te zwaar aan tillen, we weten niet alles van deze mensen alleen van wat we zien of horen.
En ze zegt ook altijd dat ze door Ruud als een prinsesje werd behandeld en dus verwend is maar ondertussen loopt ze als een loopse teef achter JW aan en behandelt hem als een prins.
Okee.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:08 schreef puzziepie het volgende:
Mirthes afscheiding ruikt het lekkerst
quote:Op maandag 30 januari 2023 17:08 schreef puzziepie het volgende:
Mirthes afscheiding ruikt het lekkerst
Ook als ze ongesteld isquote:
Ik vind raar maar ben geen arts, artrose is slijtage van wat tussen de botten zit, dat gaat langzaam aan, door een tik tegen je rug lijkt het me niet dat dat merg of wat het is, ineens weg is of snel gesleten is. Ik denk gewoon iets anders in haar rug maar dat ze het gewoon zo benoemt. Zal best iets zijn maar ze beweegt mij te vaak te goed nadat ze heeft gezegd dat ze pijn heeft dus ze heeft iig niet de rugpijn die ik al heel lang ervaar want dan beweeg ik echt niet zo.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan je artrose in de rug door een auto ongeluk krijgen? Zij is daarom 100% afgekeurd.
Ik ken mensen met artrose in de rug, die gewoon 40 uur werken. Je kan mssn niet meer alle werk doen, maar 100% afgekeurd begrijp ik niet als ik haar alles zie doen
Ja sorry ik dacht ik zeg het ffquote:
Dat is mishandeling, dat knijpenquote:Op maandag 30 januari 2023 17:07 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ze zit ook altijd in iedereen te knijpen met haar gekke massages, zeker met Nadir toch, volgens mij houdt ze ook gewoon van fysiek contact, maar vraag me af hoe ze dat normaal dan doet
Dat begrijp ik ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Regel 1:quote:
Ik dacht al zoietsquote:Op maandag 30 januari 2023 17:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel erg bedankt daarvoor, had dat niet willen missen met lezen.![]()
Ik klik hem bewust vaak weg inmiddels tijdens het eten en toch soms... shit, niet COS aan tijdens het eten chocoquote:Op maandag 30 januari 2023 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Regel 1:
Nooit COSsen en eten tegelijkertijd.
Dat heeft iedereen tegenwoordig toch?quote:Op maandag 30 januari 2023 17:12 schreef Aggie46 het volgende:
2 kinderen van 2 verschillende vaders.
Goh, die Esther
Na 2 jaar kwam Ruud in beeld en nam de vaderrol op zich.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:12 schreef Aggie46 het volgende:
Goh, die Esther
Esther heeft altijd aandacht van mannen.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:12 schreef Aggie46 het volgende:
Goh, die Esther
Heeft ze gewoon zelf per ongeluk gedaan. In het begin liet ze die overal en nergens slingeren. Ook als ze hem schoonmaakt likt ze aan haar glas en vervolgens wrijft ze hem schoon met haar trui.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:09 schreef Ijspegel99 het volgende:
Ze heeft het weer over haar bril, dat iemand die kapot had gemaakt
Toen ze de groep beschuldigde was wel geniaal.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft ze gewoon zelf per ongeluk gedaan. In het begin liet ze die overal en nergens slingeren. Ook als ze hem schoonmaakt likt ze aan haar glas en vervolgens wrijft ze hem schoon met haar trui.
Ik dacht dat ze 3 kinderen heeft aan dequote:Op maandag 30 januari 2023 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Esther heeft altijd aandacht van mannen.
Haar eigen woorden.
Ja Jeff vroeg nog wie ze dacht dat het gedaan had, en toen zei ze het maakt me niet meer uitquote:Op maandag 30 januari 2023 17:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft ze gewoon zelf per ongeluk gedaan. In het begin liet ze die overal en nergens slingeren. Ook als ze hem schoonmaakt likt ze aan haar glas en vervolgens wrijft ze hem schoon met haar trui.
1 zoon en 1 dochter vertelde zequote:Op maandag 30 januari 2023 17:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 3 kinderen heeft aan de
1 met haar ex
En twee met haar laaste man Ruud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |