Dat interesseert de Russen geen biet, die lopen gewoon weer als zombies achter de volgende liegende dictator aan en halen hun schouders op over de leugens van het vorige regime "omdat ze er nu toch eenmaal niets aan kunnen doen".quote:Op maandag 30 januari 2023 20:37 schreef havanagila het volgende:
[..]
Mits Rusland niet instort. Als dat wel gebeurt denk ik dat boze voorgelogen Russen het zelf wel oplossen.
3rr0r in NWS / Oorlog in Oekraïne #666 CTRL ALT F16quote:Op maandag 30 januari 2023 20:52 schreef ExTec het volgende:
Speelgoed voor een volgende ronde?
[ twitter ]
Ook daar zijn er wel wat van in opslag.
[ afbeelding ]
Zoals het er staat.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit als een popcorn moment, die lineup, wie tegen wie.
Opvallende kleurstelling dat wit goudquote:Op maandag 30 januari 2023 20:52 schreef ExTec het volgende:
Speelgoed voor een volgende ronde?
[ twitter ]
Ook daar zijn er wel wat van in opslag.
[ afbeelding ]
Schittering van de zon?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:56 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Opvallende kleurstelling dat wit goud
Waar zou dat voor zijn?
quote:
Ja zou kunnenquote:Op maandag 30 januari 2023 21:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Coating zodat het niet wegroest terwijl het opgeslagen staat, misschien?
Vermoedelijk was Doegin zelf het doelwit. Helemaal 100% vast staat het niet, maar ik hoop dat het Oekrainers waren.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik weet dat elementen uit oekraine verantwoordelijkheid hebben genomen, maar ik zie het niet. Denk dat als je daar als oekrainse SOF rond kan hobbelen er betere doelen zijn dan die troela.
Laatste? is die doodquote:
Nee maar het was een serie van 4 filmpjes van andere buitenlanders die vechten in Oekraïne. Maar vlak na dit filmpje blijkt die unit wel behoorlijk hard geraakt te zijn.quote:
Misschien zodat je kan zien welk gedeelte van de hoes waar hoort?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:56 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Opvallende kleurstelling dat wit goud
Waar zou dat voor zijn?
oh damn. Heel dat filmpje gevecht om het huis. Om vervolgens artillery op je hoofd te krijgenquote:Op maandag 30 januari 2023 21:31 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nee maar het was een serie van 4 filmpjes van andere buitenlanders die vechten in Oekraïne. Maar vlak na dit filmpje blijkt die unit wel behoorlijk hard geraakt te zijn.
Je snapt t weer niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom doet stopt dit figuur de oorlog dan niet even in 24u?
quote:Op maandag 30 januari 2023 22:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump is incapabel? Hij kan de oorlog niet eventjes stoppen?
Zoiets kwam vorig jaar voorbij.quote:Trump: I would threaten Russia with nuclear submarines if still president
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |