Helaas(te) alsnogquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:16 schreef franklop het volgende:
Grote verrassing Zweden op weg naar plek 9!
Dan verloor hij er niet veel tijd door.quote:
Straks met zijn allen een regenboogtrui aan die ze nooit mogen dragen?quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Straks met zijn allen een regenboogtrui aan die ze nooit mogen dragen?
quote:
Alles valt ineens op z'n plaats. Dit is veel te flitsend voor de hutspotbende van Jumbo.quote:Opvallenderwijs rijdt Del Grosso niet bij een van de opleidingsploegen uit de WorldTour. Dat terwijl de 19-jarige Drent dat wel had verdiend op basis van zijn laatste jaar als junior in 2021. Hij werd toen zowel Nederlands kampioen tijdrijden als op de weg en daarnaast won hij de lastige Franse rittenkoers Ronde des Vallées. Jumbo-Visma en Team DSM liggen dan voor de hand. Eerstgenoemde ploeg zou Del Grosso’s persoonlijkheid niet bij de ploeg vinden passen. “Ik heb wel ooit iets gehoord over wat ze van mij vonden, maar ikzelf heb nooit met hen gesproken.”
Stukje stamppotquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Alles valt ineens op z'n plaats. Dit is veel te flitsend voor de hutspotbende van Jumbo.
Volgens mij is dit aan de organisatie/hostbroadcaster om dit wel/niet te coveren.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:45 schreef Faraday01 het volgende:
Wat een succes als het nergens te zien is. Kom op uci, regel dan tenminste een stream via youtube als je dit wilt promoten
Niemand heeft hem over die balkjes verteld.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:53 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk zijn er geen verassende balkjes dit keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |