Haar geknipt, scharen in een event who cares.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Bwehehehequote:Op maandag 30 januari 2023 07:20 schreef de_boswachter het volgende:
OK wie las er nog meer ‘haarstyle evenement’?
Door dezelfde mensen? Ik denk dat de meesten die snappen dat het praktisch gezien vrijwel onmogelijk is om dit soort knipincidenten 100% te voorkomen ook snappen dat hetzelfde geldt voor messen als scharen.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:36 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Haar geknipt, scharen in een event who cares.
Steekpartij, Hoe Is DiE SchAaR DaAr biNNeN GeKoMen???
Ja?
Omdat ze na 2 uur al weer naar huis gingen.quote:
Vaak genoeg gezien dat men hier met twee maten meet. Anywayquote:Op maandag 30 januari 2023 11:47 schreef Viezig het volgende:
[..]
Door dezelfde mensen? Ik denk dat de meesten die snappen dat het praktisch gezien vrijwel onmogelijk is om dit soort knipincidenten 100% te voorkomen ook snappen dat hetzelfde geldt voor messen als scharen.
Heel makkelijk om te doen alsof dat soort reacties (waarvan die over de steekpartij ook nog eens door jezelf bedacht zijn op een hypothetische situatie) van dezelfde mensen komen om daar dan tegen te ageren
quote:Op maandag 30 januari 2023 08:31 schreef myShizzle het volgende:
'Wie hedde da gedaan, Quinty?'
'Quitny'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |