Tja het leven komt met risico's. Als jij gaat shoppen op de kalverstraat of welke straat dan ook, kan iemand je daar ook neersteken.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het nu halfslachtig. Wel een controle bij de ingang, maar dat is even in een tasje kijken en je mag doorlopen.
[..]
Het gaat erom dat iemand daar kennelijk heeft kunnen rondlopen met een mes of schaar, en daar ook mensen mee had kunnen neersteken.
Nee hoor, de beveiliging is overal waardeloos. Een schaar zou ik bij elk evenement naar binnen kunnen smokkelen. Of het nou een voetbalwedstrijd of hardstylefeest is. En dat is niet van de laatste jaren.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:33 schreef Selenophilia het volgende:
Verder best nieuwswaardig, omdat beveiliging waardeloos was, laat mij raden..door personeelsgebrek.
Iedereen reageert super nuchter nu het om een stukje haar gaat, maar ik durf te wedden dat men anders had gereageerd als er een steekpartij met een dode had plaatsgevonden.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:53 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Tja het leven komt met risico's. Als jij gaat shoppen op de kalverstraat of welke straat dan ook, kan iemand je daar ook neersteken.
Volledige controle is simpelweg niet haalbaar. En in deze tijd krijgt zo'n festival/beveiligingsbedrijf in zo'n geval weer andere problemen want je kunt de klok erop gelijk zetten dat vrouwen zich dan aangerand gaan voelen.
Gewoon accepteren dat de samenleving niet 100% veilig is en niet meteen moord en brand gaan schreeuwen na zo'n incident is toch het beste.
Zelfs kinderen nemen scharen mee naar school. Heftig!quote:Op maandag 30 januari 2023 08:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Het gaat erom dat iemand daar kennelijk heeft kunnen rondlopen met een mes of schaar, en daar ook mensen mee had kunnen neersteken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geloof ik best.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:58 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Iedereen reageert super nuchter nu het om een stukje haar gaat, maar ik durf te wedden dat men anders had gereageerd als er een steekpartij met een dode had plaatsgevonden.
Ja, dat denk ik wel vaker bij dit soort dingen. Zoals met dat vermeende needle spiking. Terwijl nog niet eens zeker was of het wel echt bestond.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:10 schreef Knipoogje het volgende:
Slim, breng dit in het landelijke nieuws. Nieuwe hype imminent: Stiekem haren afknippen van mensen met lang haar op feesten en kroegen
En dan heb je in plaats van 1 persoon 3000 personen die lopen te klagen dat het zo lang duurt voordat ze binnen zijn. En als je dan heel veel meer beveiliging inzet om de doorstroom soepel te laten gaan heb je 3000 mensen die zeiken dat de kaartjes zo duur zijn geworden.quote:Op maandag 30 januari 2023 07:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Slappe hap! Natuurlijk is dat wel mogelijk, dan duurt het alleen langer tot iedereen binnen is. Wachten ze liever tot iemand wordt neergestoken met zo'n schaar?
Waarom zouden ze gaan liegen? Tenzij ze iedereen in zijn onderbroek zetten komt die shit gewoon binnen. Samen met de 2 ton aan drugs die gebruikt wordt.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee? Ik vind de nieuwswaarde vooral zitten in de lakse reactie van 013.
Had meer iets verwacht in de trant van:
"De veiligheid van onze bezoekers heeft onze hoogste prioriteit. Wij nemen dit incident daarom hoog op en onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Waar nodig zullen wij aanvullende maatregelen treffen om herhaling te voorkomen."
quote:Op maandag 30 januari 2023 09:28 schreef Kopiko het volgende:
Een onervaren chick wilde scharen met haar.
als als als als alsquote:Op maandag 30 januari 2023 08:58 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Iedereen reageert super nuchter nu het om een stukje haar gaat, maar ik durf te wedden dat men anders had gereageerd als er een steekpartij met een dode had plaatsgevonden.
Jij bent de volgende, ze knippen je lul af.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:51 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
als als als als als
daar hebben we niks aan.
Er is niks gebeurd, behalve wat haar afgeknipt. Als er morgen iemand neergestoken wordt op de markt, roep jij zeker ook om grote controles bij elk marktkraam?
quote:
Noem het maar niks gebeurd....quote:Op maandag 30 januari 2023 10:51 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
als als als als als
daar hebben we niks aan.
Er is niks gebeurd, behalve wat haar afgeknipt. Als er morgen iemand neergestoken wordt op de markt, roep jij zeker ook om grote controles bij elk marktkraam?
Goh, hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 30 januari 2023 08:58 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |