Ik dacht dat Garropolo inmiddels weer beter was. Waarom doet hij dan niet mee? Of mee als reserve of zo...quote:
Die is nog steeds inactivequote:Op zondag 29 januari 2023 22:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik dacht dat Garropolo inmiddels weer beter was. Waarom doet hij dan niet mee? Of mee als reserve of zo...
Dit voelt weer vertrouwd voor hem, een team om hem heen dat aan alle kanten faalt.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 22:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dit voelt weer vertrouwd voor hem, een team om hem heen dat aan alle kanten faalt.
49ers hebben een vd sterktste defenses in de league.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het was natuurlijk al een wereldwonder dat Purdy het zo goed deed als mister irrelevant....
Ik vind de Eagles trouwens niet echt goed...... Hurts weinig gezien enzo.
Of de D-fence van de 49-ers is zo goed dat kan ook
Speelt idd gewoon goed, doet zoveel mogelijk zijn eigen dingquote:
Nah.. Purdy komt straks terug en dan gaan we weer een comeback makenquote:
of false start, gooi ik altijd door de war.... Een speler van de Eagles startte te vroeg..quote:
of encroachment (contact) of offside (no contact). False start is altijd bij de offense.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
of false start, gooi ik altijd door de war.... Een speler van de Eagles startte te vroeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |