abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209252831
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:22 schreef speknek het volgende:
Het aantal eenoudergezinnen is verhoudingsgewijs de laatste decennia stabiel,
Ok.

Dus zou het dan toch kunnen zijn dat de jeugd later aan het neuken slaat vanwege andere redenen?
pi_209528015
15
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_209531269
26. Met mijn toenmalige man. 😎
pi_209535415
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 11:57 schreef Rupibma het volgende:
26. Met mijn toenmalige man. 😎
Toen het al jouw toenmalige man was? :wtf:
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_209536026
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 18:18 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Toen het al jouw toenmalige man was? :wtf:
Yes
  zaterdag 17 juni 2023 @ 16:37:11 #181
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_209544064
Het valt mij op hoe denigrerend wordt gedaan over de late leeftijd dat sommige mensen ontmaagd werden. Terwijl mijn mening is dat je het alleen moet doen als je er echt klaar voor bent en er volledig achter staat, en niet omdat leeftijd daarin een rol speelt.

Ik was zelf ook wat later. Ik was 25 jaar. Dat had meerdere redenen. Ik ben autistisch en ben behoorlijk Christelijk opgevoed. Hoewel ik al sinds mijn 18de niet meer naar de kerk ging, twijfelde ik heel lang over wat wel of niet goed was om te doen. Ik was opgevoed met het idee dat je het moest bewaren tot je de ware tegenkwam. Een heel ouderwets idee waar ik ook niet meer achter stond, maar in mijn achterhoofd speelde die gedachte nog steeds wel op latere leeftijd. Het lukte mij niet om het los te laten, omdat ik bang was dat ik iets verkeerds zou doen als ik het zou maar zou doen met iemand. Tegelijkertijd werd er door vrienden stoer gedaan over hoe vroeg zij ermee waren, en hoeveel bedpartners ze hadden gehad, en als je lang droog stond was je een loser. Het waren twee uitersten.

Ik heb inmiddels een aantal relaties gehad en nu ben ik al 5 jaar samen met mijn huidige vriendin. Het is allemaal goed gekomen. Maar als ik terug denk had ik vooral gewild dat er zowel vanuit het Christelijke geloof als vanuit sociale kringen er niet zo'n enorme druk op had gelegen. Ik sta er nog steeds achter dat je het pas moet doen als je er zelf klaar voor bent en het zelf wilt. Op welke leeftijd dat dan ook mag zijn.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_209544791
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 16:37 schreef Peter88Online het volgende:

Ik heb inmiddels een aantal relaties gehad en nu ben ik al 5 jaar samen met mijn huidige vriendin. Het is allemaal goed gekomen. Maar als ik terug denk had ik vooral gewild dat er zowel vanuit het Christelijke geloof als vanuit sociale kringen er niet zo'n enorme druk op had gelegen. Ik sta er nog steeds achter dat je het pas moet doen als je er zelf klaar voor bent en het zelf wilt. Op welke leeftijd dat dan ook mag zijn.
Die sociale kringen is denk ik ook vooral leeftijd. Ik vond mezelf vroeger ook heel stoer dat ik relatief jong begonnen was aan het neuken maar nu ik wat ouder ben interesseert dat mij helemaal niets meer, natuurlijk.

Het is een beetje hetzelfde als alcohol drinken, sigaretjes roken en andere 'volwassen' dingen doen. Op het moment dat je daadwerkelijk volwassen bent (dus niet per se als je 18 bent :P ) is het allemaal irrelevant.
Conscience do cost.
pi_209565800
ik was 17 :+ toen ik ontmaagd werd :9
pi_209568242
15, was mijn toenmalige lerares van 23 :P ^O^
pi_209571770
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 15:14 schreef SayLWay het volgende:
15, was mijn toenmalige lerares van 23 :P ^O^
Vertel eens hoe dat zo kwam
Edensnator over 'n out
pi_209573220
Pfff ontmaagding, fake fokkers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_209576205
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 21:31 schreef ludovico het volgende:
Pfff ontmaagding, fake fokkers.
Eeuwige maagd gespot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')