Klopt het dat homofoiele mensen vaak groterw vriendengroep hwbbequote:Op zondag 29 januari 2023 20:06 schreef Rene het volgende:
9 die daadwerkelijk regelmatig(er) over de vloer komen. Maar dat zijn wel 4 stelletjes
Verder nog een schil eromheen die we een paar keer per jaar spreken
En wat matties van het sporten die ik niet onder de 9 schaar. En goede collega's waar ik veel mee bespreek (dagelijks) en het wederzijds goed mee kan vinden.
Daar zit één stelletje bij van 3 personen?quote:Op zondag 29 januari 2023 20:06 schreef Rene het volgende:
9 die daadwerkelijk regelmatig(er) over de vloer komen. Maar dat zijn wel 4 stelletjes
Verder nog een schil eromheen die we een paar keer per jaar spreken
En wat matties van het sporten die ik niet onder de 9 schaar. En goede collega's waar ik veel mee bespreek (dagelijks) en het wederzijds goed mee kan vinden.
Dit is relatief klein van wat ik in mijn omgeving hoor. Of nou ja, enigszins beperkt. Dat wil zeggen: ik hoor vaak van grotere groepen van de middelbare school en zo die ook skiën en vakanties vieren samen.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klopt het dat homofoiele mensen vaak groterw vriendengroep hwbbe
4 stelletjes en een eenling.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Daar zit één stelletje bij van 3 personen?
Zondagavond en roos is dronkenquote:Op zondag 29 januari 2023 20:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klopt het dat homofoiele mensen vaak groterw vriendengroep hwbbe
Niet eens je eigen kind?quote:
Voor uitpuilende vriendengroepen #goodlife #loveallmy300friends--> instagram.quote:
Mondje dichtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |