⏳️quote:Op zondag 29 januari 2023 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
dan post ik er ook nog even eentje!
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte doet duidelijk enkel mee voor de fame en geld te verdienen via sociale media. Zit in de hele fake L.A. en plastische chirurgie wereld. Geef mij dan maar de nuchtere Chiara die juf is en in vluchtelingenkampen als vrijwilligster werkt.
hahaquote:
Tis alleen zo jammer dat haar aureooltje met ducktape vastgeplakt moet worden, anders rent ie er gillend vandoorquote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte doet duidelijk enkel mee voor de fame en geld te verdienen via sociale media. Zit in de hele fake L.A. en plastische chirurgie wereld. Geef mij dan maar de nuchtere Chiara die juf is en in vluchtelingenkampen als vrijwilligster werkt.
Jaquote:Op zondag 29 januari 2023 20:59 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Is die cameraman verliefd op die gozer ofzo? wtf
Condoleance receptie in de kantine op de camping?quote:
Heb nu 3x filmpje gemaakt. 3x3 bewoners denk? Dus hij moet er nog 3 vermoed ikquote:
Dan zou ie klaar zijn? Ze zijn met 12 toch nog?quote:
Ja achter de saunaquote:Op zondag 29 januari 2023 21:01 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij zit nu zeker te schijten hij is uit beeld.
Ow, dan nog niet klaar...quote:Op zondag 29 januari 2023 21:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb nu 3x filmpje gemaakt. 3x3 bewoners denk? Dus hij moet er nog 3 vermoed ik
🤣🤣quote:Op zondag 29 januari 2023 21:06 schreef ledn81 het volgende:
Danny is kapot. 20x van brievenbus naar een bed heen en weer gelopen.
Boek hem als personal trainer. dannyboer.com
Zijn de doperwten ergens in de aanbieding??quote:
in de bonus bij ah denk ikquote:Op zondag 29 januari 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn de doperwten ergens in de aanbieding??
Ze hebben toch pastinaak deze week ?quote:Op zondag 29 januari 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
2 potten ¤4,00quote:Op zondag 29 januari 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pastinaak inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2023 21:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
Ze hebben toch pastinaak deze week ?
Hoe komen ze dan aan zakken bevroren erwten ?quote:
Ja maar dat kan je niet zo makkelijk om lichaamsdelen vouwenquote:Op zondag 29 januari 2023 21:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
Ze hebben toch pastinaak deze week ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |