SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 29 januari 2023 16:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker man, ze gaat echt ........![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kim gaat definitief naar huis - 29 januari 2023.Totaal niet schuldbewust. Jaloezie is haar vreemd naar het blijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dat achterlijke wijf slaat je hele auto total loss met een koevoet jaquote:Op zondag 29 januari 2023 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Kim W lijkt me nogal ontoerekeningsvatbaar, ongeleid projectiel.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 29 januari 2023 16:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Totaal niet schuldbewust. Jaloezie is haar vreemd naar het blijkt.
Mirthe is meer van de scharenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik slooft zich even uit voor Mirthe met een zaag
Een excuus was welquote:Op zondag 29 januari 2023 16:20 schreef puzziepie het volgende:
Babs: heeft ze nog niet met jou gesproken?
Wat raar
[ afbeelding ]
Echt hoor, eerst bij Wendy slijmen dat ze niets fout had gedaan, daarna zat hij weer bij de anderen.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:18 schreef puzziepie het volgende:
Liedje voor Wendy over een banaan![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De liefdes relatiequote:Op zondag 29 januari 2023 16:28 schreef puzziepie het volgende:
Babs over JW die Esther iets in vertrouwen heeft verteld en wat Esther nu aan Mexx heeft doorverteld
Ik begrijp dat ze dat uit eigen bescherming deed. Niet de FEBOquote:Op zondag 29 januari 2023 16:34 schreef puzziepie het volgende:
Waar Kim was moest Wendy wegblijven
En dat doet de febo![]()
Alles om Kimmie te beschermen
Tuukquote:Op zondag 29 januari 2023 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze dat uit eigen bescherming deed. Niet de FEBO
Nou ja ze is wat slimmerquote:
Zieke situatie , ik zou haar niet eens meer in mijn buurt willen. Ongeleid gevaarlijk projectielquote:Op zondag 29 januari 2023 16:36 schreef Sestra666 het volgende:
ik zou niet weer normaal tegen kimw kunnen doen
Klopt.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze dat uit eigen bescherming deed. Niet de FEBO
Is Kim blijkbaar toch erg onzeker.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:25 schreef puzziepie het volgende:
Babs; Het is het mooiste meisje van de loods voor die begrippen\ en dan toch zo jaloers zijn , ik snap het niet
Ze draait de gehele situatie om. Het is niet haar fout, wat er afgelopen nacht is gebeurt. Ze vergeet in het hele verhaal, dat ze uit jaloezie reageerde en daardoor al die commotie plaatsvond.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Kim kan niet doen alsof , wat een leugenaar
Dat weet ze inmiddels wel. Ze moet nu haar smoel redden.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze draait de gehele situatie om. Het is niet haar fout, wat er afgelopen nacht is gebeurt. Ze vergeet in het hele verhaal, dat ze uit jaloezie reageerde en daardoor al die commotie plaatsvond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |