ze hebben toch spel gespeeld. en ik vermoed een gelijk spel, en de beslissing viel met papier steen schaarquote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
PON door een simpel blad-steen-papier spel op een zondag ? Ik denk dat er nog een twist komt
Nee Lindsey en ChaCha hebben eerder een spel gewonnen. Nu moesten ze er samen uitkomen wie van de twee power of nomination kreeg.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
PON door een simpel blad-steen-papier spel op een zondag ? Ik denk dat er nog een twist komt
ah okquote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Lindsey en ChaCha hebben eerder een spel gewonnen. Nu moesten ze er samen uitkomen wie van de twee power of nomination kreeg.
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:08 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Iedereen slijmen bij Charlotte de hele week
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
ouwe zemelaar begon gelijk
"ga maar even zitten meisje, maak je niet druk ""
nee , het was gelijkspel tussen lindsy en chacha .. anders was het al meteen duidelijk geweest..quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
Ja als één van de weinige toch wel ondanks haar irritante Engels gebagger af en toe.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef Lillfex het volgende:
Goed gedaan Charlotte Ik gun het je van harte
hoop nog steeds dat iemand haar verteld dat jolien ook 2 gezichten heeftquote:Op zondag 29 januari 2023 15:12 schreef suzi1 het volgende:
jolien heeft zich gister op tijd weer binnen geslijmd
Chichi gisteren was maar 1 naamquote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef Monique___ het volgende:
lindsy en dada : wij zijn safe deze week![]()
wie had chacha er gister opgezet?
chichi
jaq
?
erg fijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
angelique gaat niet extra slijmen of aardig doen tegen Lott
dan weet u dat
walgelijk wijf joh bbah bahquote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Stuur Sjaq maar naar huis ben der zat. Doet net alsof ze er al heel lang in zit en dan hoe ze alles zegt enzo nee doe haar maar nomineren
Die mag met chiara daten op de nominatiebankquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef Ptr67 het volgende:
Schlemiel van de week MA als 2e of 3e direct felicitaties naar lotte... tssss
Chiara had vorige week op Charlotte gestemdquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee charlotte, die had toch de stem van chiara en jaq? of niet?
Ja en zelf.dat charlotte en chelsea gelijk met hem gingen slijmen. Hoop dat charlotte dat nog weet.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef Ptr67 het volgende:
Schlemiel van de week MA als 2e of 3e direct felicitaties naar lotte... tssss
jaq was op Jasonquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ah en nu op jason ook?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chiara had vorige week op Charlotte gestemd
Paar pallets diepvries doperwten over Chayron heen graag.quote:
Misschien kunnen ze hem schminken om hem op te beuren... meisjes hebben toch container bij aan die spullen.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Paar pallets diepvries doperwten over Chayron heen graag.
Vraag is welke snakequote:Op zondag 29 januari 2023 15:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zal alvast een voorspelling doen, the snake leaves the house
ja maar afgelopen nacht geloof ik dat charlotte zei: chiara heeft vorige week mij gestemd, ik haar nu en dan is het nu klaar ik ga haar niet meer nomineren!quote:Op zondag 29 januari 2023 15:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorige nominatie had chiara charlotte gestemd. En ze stookt regelmatig over haar.
Hoop het van hartequote:Op zondag 29 januari 2023 15:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zal alvast een voorspelling doen, the snake leaves the house
ik zal het in het Nederlands typen : Stierenstrontquote:Op zondag 29 januari 2023 15:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar afgelopen nacht geloof ik dat charlotte zei: chiara heeft vorige week mij gestemd, ik haar nu en dan is het nu klaar ik ga haar niet meer nomineren!
wilde vandaag wel nog met chiara praten over het geroddel / gefluister over haar
Charlotte heeft vanacht op Chiara gestemd ( had ze spit van achteraf) Chiara heeft vanacht op Jason gestemdquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dan wordt het jaq Chi en mimiquote:Op zondag 29 januari 2023 15:23 schreef Monique___ het volgende:
charlotte gaat kijken met wie ze zich niet fijn voelt in het huis en die gaat ze nomineren. 2 weet ze al.. want als die winnen staat ze er ook op..
dan toch chiara en jaq?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |