Prachtig al die topnamen. Wat een hoogmoed, alsof internationale topcoaches (en alles daar net onder) instapt bij de nummer zoveel van de Eredivisie zonder technisch directeur waar ook de scouting niet eens serieus wordt geleid.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Goed artikel. Uitstekende poll ook.
[ afbeelding ]
Het valt op zich nog mee dat Pep, Arteta en Klopp er niet tussen staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prachtig al die topnamen. Wat een hoogmoed, alsof internationale topcoaches (en alles daar net onder) instapt bij de nummer zoveel van de Eredivisie zonder technisch directeur waar ook de scouting niet eens serieus wordt geleid.
Je moet blij zijn als iemand als Stam niet lachend de telefoon neergooit.
Ze raden me wat teveel, voor zover ik weet is na vertrek Overmars inderdaad geopperd om vd Sar meer het voetbalgedeelte te laten doen zeg maar boven H2, dus ze zochten iemand die de andere taken van hem over zou kunnen nemen, dat was in eerste instantie Kloes en werd Hendriks, Kloes is voorzover ik weet niet als TD gevraagd maar voor de baan die Hendriks nu heeft en ook bij AZ is hij geen TD.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
Reconstructie van het falen van vd Sar. Volgens het AD komt het bijv. door vd Sar dat Ten Hag naar ManU is gegaan. Of het zo zwart wit is valt te betwijfelen, maar al is de helft waar is de positie van vd Sar onhoudbaar.
Wijffels is de allergrootste kneus,vindt Inan nog wel primaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:19 schreef manny het volgende:
[..]
Luister voor de grap eens die voetbalpodcast van ze. Om te janken het niveau, en dan zou je verwachten dat de Ajax clubwatcher dan in ieder geval nog een beetje een licht in de duisternis is daar op die redactie. Helaas niet het geval.
Wijffels is een PSVer maar niemand is geïnteresseerd in PSV, Ajax en Feyenoord verkopen de krantjes/clicks.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wijffels is de allergrootste kneus,vindt Inan nog wel prima
Gelukkig wel, aangezien er nog steeds dezelfde mensen verantwoordelijk voor zijn als in de zomer. Wacht liever op een nieuwe TD met aankopen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:54 schreef freaky40 het volgende:
En dat was het dan, rest alleen nog een oorverdovende stilte met krekelgeluiden....
Als er al een jaar geen TD is vanwaar die hoop dat die er nu wel komt?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig wel, aangezien er nog steeds dezelfde mensen verantwoordelijk voor zijn als in de zomer. Wacht liever op een nieuwe TD met aankopen.
Vraag me af wat dan de ambities zijn voor de rest van dit seizoen; je wil toch minimaal 2e worden lijkt me.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig wel, aangezien er nog steeds dezelfde mensen verantwoordelijk voor zijn als in de zomer. Wacht liever op een nieuwe TD met aankopen.
Dat kan met wat er is ook, 1e zelfs.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vraag me af wat dan de ambities zijn voor de rest van dit seizoen; je wil toch minimaal 2e worden lijkt me.
Ajax heeft toch de allerbeste selectie van Nederland? Althans, dat wordt hier het hele jaar al geroepen. De rotte appel is weg. Spelertjes op de goede plek neerzetten, voetballen naar de mogelijkheden en je wordt nog fluitend kampioen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vraag me af wat dan de ambities zijn voor de rest van dit seizoen; je wil toch minimaal 2e worden lijkt me.
Fluitend niet maar het kan nog steeds en dat is eigenlijk onvoorstelbaar na zo'n slechte reeks.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ajax heeft toch de allerbeste selectie van Nederland? Althans, dat wordt hier het hele jaar al geroepen. De rotte appel is weg. Spelertjes op de goede plek neerzetten, voetballen naar de mogelijkheden en je wordt nog fluitend kampioen.
Ik overdrijf bewust, de competitie is nog hartstikke open natuurlijk. Vijf ploegen die in een enorme dip kunnen komen/blijven of juist in één keer kunnen gaan draaien. Ik doe geen voorspellingen meer over dit seizoen, kan zomaar Twente nog worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fluitend niet maar het kan nog steeds en dat is eigenlijk onvoorstelbaar na zo'n slechte reeks.
Ik reken het Schreuder toch wat meer aan, wat je de directie kan verwijten is dat ze hem niet voor de winterstop hebben weggestuurd, dan had de nieuwe trainer een kleine voorbereiding gehad, nu was je weer 4 gelijke spelen verder en dat is 8 punten waarvan je er toch wel 4 minimaal had moeten hebben en met die 4 stond je gewoon al 2e op 1 punt.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik overdrijf bewust, de competitie is nog hartstikke open natuurlijk. Vijf ploegen die in een enorme dip kunnen komen/blijven of juist in één keer kunnen gaan draaien. Ik doe geen voorspellingen meer over dit seizoen, kan zomaar Twente nog worden.
Onvoorstelbaar alleen dat Ajax met deze selectie en de investeringen niet gewoon 15 punten los staat van alles en iedereen. Dat ze dat hebben laten gebeuren kun je echt alleen vd Sar aanrekenen.
Schreuder betaalt toch geen 20 miljoen plus voor een verdediger die helemaal niks met een bal kanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik reken het Schreuder toch wat meer aan, wat je de directie kan verwijten is dat ze hem niet voor de winterstop hebben weggestuurd, dan had de nieuwe trainer een kleine voorbereiding gehad, nu was je weer 4 gelijke spelen verder en dat is 8 punten waarvan je er toch wel 4 minimaal had moeten hebben en met die 4 stond je gewoon al 2e op 1 punt.
Die schijnt wel uit zijn koker te komen, daarom bleef hij hem ook opstellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Schreuder betaalt toch geen 20 miljoen plus voor een verdediger die helemaal niks met een bal kan
T is ook niet dat er overdreven veel andere opties zijn he.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die schijnt wel uit zijn koker te komen, daarom bleef hij hem ook opstellen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wijffels is een PSVer maar niemand is geïnteresseerd in PSV, Ajax en Feyenoord verkopen de krantjes/clicks.
Op linksback had je wel meer opties.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ook niet dat er overdreven veel andere opties zijn he.
Of je moet een middenvelder naar achter halen.
Wat je de directie MOET verwijten is dat er nog steeds geen technisch hart is.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik reken het Schreuder toch wat meer aan, wat je de directie kan verwijten is dat ze hem niet voor de winterstop hebben weggestuurd, dan had de nieuwe trainer een kleine voorbereiding gehad, nu was je weer 4 gelijke spelen verder en dat is 8 punten waarvan je er toch wel 4 minimaal had moeten hebben en met die 4 stond je gewoon al 2e op 1 punt.
Ook beperkt. Blind werd volledig weggejankt door iedereen en Wijndal heeft nog geen seconde iets laten zien.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op linksback had je wel meer opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |