Een kapotte klok staat ook 2 keer per dag goed dus dat zegt niks.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima maar ik ga wel gelijk krijgen.
bijna goedquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een kapotte klok staat ook 2 keer per dag goed dus dat zegt niks.
eens, maar die hebben zich ook nauwelijks in de kijker gespeelt. Kudus wellicht wat meer, maar Alvarez speelt echt matigquote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:51 schreef manny het volgende:
Transfer deadline dag...
Had eigenlijk wel verwacht dat er meer te doen zou zijn om Kudus en Alvarez in de winter transferperiode. , maar het blijft stil (vooralsnog).
Zeker van Kudus inderdaad. Speelde een goed WK, is redelijk goed bezig bij Ajax en is wel een unieke speler.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:51 schreef manny het volgende:
Transfer deadline dag...
Had eigenlijk wel verwacht dat er meer te doen zou zijn om Kudus en Alvarez in de winter transferperiode. , maar het blijft stil (vooralsnog).
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:24 schreef Tjacka het volgende:
Was die zerrouki niet betrokken bij crimineel gedrag in onze jeugd
quote:Zerrouki is een oude bekende in Amsterdam. Zo speelde hij in de jeugdopleiding van Ajax. In gesprek met Voetbal International vertelt Zerrouki onder meer over zijn tijd bij Ajax. 'Heel fijn, we waren altijd buiten. Als ik zaterdagmiddag thuiskwam van mijn wedstrijd bij Ajax, ging ik meteen verder op het pleintje.'
Toch brak Zerrouki niet door in Amsterdam. De middenvelder legt uit waarom. 'Mijn probleem was echt dat ik heel laat ging groeien. Ik kreeg steeds minder speelminuten en zag voor mezelf weinig perspectief bij Ajax.' Dus moest Zerrouki op zoek naar een alternatief. 'Ik vond wat ik zocht: een nieuwe omgeving', vervolgt de 24-jarige speler. Zo kon Zerrouki terecht in Enschede bij FC Twente. 'Leuke trainers en teamgenoten. Vanaf het eerste moment kon ik me hier ontwikkelen.'
De enige die daarover naar buiten kan treden heeft een ernstig spraakgebrek en is mensenschuw. Had je anders verwacht ja?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Had gisteren trouwens wel nieuws verwacht over interim-trainer, zeker als het Heitinga zou zijn. Denk toch dat ze met andere mensen bezig zijn (of het is bestuurlijke chaos en niemand die een beslissing neemt).
Dat gaat toch gewoon via een persbericht en een schijtlollig filmpje van de PR-afdeling.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige die daarover naar buiten kan treden heeft een ernstig spraakgebrek en is mensenschuw. Had je anders verwacht ja?
Reconstructie van het falen van vd Sar. Volgens het AD komt het bijv. door vd Sar dat Ten Hag naar ManU is gegaan. Of het zo zwart wit is valt te betwijfelen, maar al is de helft waar is de positie van vd Sar onhoudbaar.quote:
Dat zal ze leren....quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal mokerhard aankomen op het kantoor van Flappie, goede genade.
Luister voor de grap eens die voetbalpodcast van ze. Om te janken het niveau, en dan zou je verwachten dat de Ajax clubwatcher dan in ieder geval nog een beetje een licht in de duisternis is daar op die redactie. Helaas niet het geval.quote:
Wijffels en Inan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:19 schreef manny het volgende:
[..]
Luister voor de grap eens die voetbalpodcast van ze. Om te janken het niveau, en dan zou je verwachten dat de Ajax clubwatcher dan in ieder geval nog een beetje een licht in de duisternis is daar op die redactie. Helaas niet het geval.
Goed artikel. Uitstekende poll ook.quote:
Jaap Stam ookquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Goed artikel. Uitstekende poll ook.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |